FRAS: Campionatul National Digital de Circuit Betano, Etapa 7 – Divizia A (Live Video)

Campionatul National Digital de Circuit Betano, organizat sub egida de FRAS (Federația Română de Automobilism Sportiv) suntem fericiți să va prezinte video live la...
More

    Latest Posts

    Formula 1: Christian Horner se așteaptă ca F1 „foarte diferit” să fie la fel de „feroce”

    Bătălia dintre echipele de Formula 1 va fi la fel de „aprigă” ca oricând atunci când cursa va reîncepe în Austria luna viitoare, consideră...

    MotoGP: Guvernul spaniol lucrează cu Dorna pentru întoarcerea în vară.

    Consiliul Național al Sporturilor din Spania a lansat o declarație, în care menționează importanța curselor de motociclete pentru țară. Consiliul Național al Sporturilor din Spania...

    F1: Daniel Ricciardo spune că ar putea părăsi F1 din cauza dorinței sale finale.

    Pilotul Renault, Daniel Ricciardo, a recunoscut că poate pleca departe de F1 dacă simte că un Campionat Mondial nu mai este o posibilitate. Honeybadger-ul...

    F1: Renault și AlphaTauri solicită ajutor de urgență de la Liberty Media.

    Lucrurile merg bine pe hârtie, dar acum se dovedește că chiar și echipele care păreau relativ sigure solicită avansuri de la Liberty Media pentru...

    Hamilton l-a vânat pe Verstappen pentru victorie în Ungaria

    Victorie pentru Lewis Hamilton și Mercedes la Hungaroring în Marele Premiu al Ungariei 2019.

    Lewis Hamilton a câștigat Marele Premiu al Ungariei pentru a șaptea oară într-un joc de-a șoarecele și pisica foarte tensionat împotriva lui Max Verstappen. O cursă plină de momente interesante de la start la finish și o luptă colosală între doi piloți care au avut o cursă absolut impecabilă, dar o cursă decisă de deciziile strategice de pe pit-wall.

    Avantajul lui Hamilton în campionatul piloților crește la 62 de puncte înainte de pauza de vară.

    Startul a fost bun pentru Max care a reușit să plece bine și să își păstreze prima poziție, dar încă de la început se putea vedea determinarea lui Hamilton care a reușit să își depășească colegul de echipă în cadrul primelor viraje.

    Valtteri Bottas a fost forțat din păcate să intre la boxe ulterior pentru a schimba aripa față care a fost avariată cel mai probabil într-un mic moment de contact cu Charles Leclerc.

    Atât Lewis Hamilton cât și Max Verstappen au condus două curse total diferite din punct de vedere strategic dar nici unul dintre ei nu a făcut nici o greșeală majoră și merită toate aplauzele astăzi la Hungaroring.

    Strategia celor de la Red Bull a fost de a opri o singură dată și de a încerca să termine cursa pe pneurile Hard, dar, Hamilton a reușit să aibă mai bine grijă de pneurile sale, a intrat la boxe mai târziu decât Max și s-a apropiat foarte tare de a prelua șefia cursei într-un set de dueluri foarte interesant. La final Max a reușit să își apere poziția iar ulterior Lewis a mai intrat încă o dată la boxe pentru un nou set de pneuri medii. Pe când cei de la Red Bull au realizat că Lewis îl poate prinde din urmă pe Max spre finalul cursei era deja prea târziu, pentru că în instanța în care Max ar fi intrat la boxe ar fi ieșit în spatele campionului mondial.

    Decizia celor de la Red Bull a fost să îl lase pe Max pe circuit care acum trebuia să tragă mult mai tare de pneurile sale Hard pentru a se proteja împotriva unui Lewis Hamilton care trăgea enorm de tare.

    Așa a început a doua partidă de șoarecele și pisica. Hamilton pe pneuri noi Medium și Max pe pneurile Hard pe care le avea deja de la prima intrare la boxe. Diferența de aderență s-a făcut simțită iar Lewis l-a prins și l-a depășit pe tânărul Olandez care ulterior a intrat la boxe spunând că nu poate termina cursa pe pneurile pe care era.

    Așadar, victorie pentru a șaptea oară la Hungaroring pentru Lewis Hamilton, locul doi pentru Max Verstappen care a stabilit și cel mai rapid timp al cursei pe noul set de gume soft de la sfârșitul cursei.

    Ultimul loc de pe podium avea să fie al lui Charles Leclerc, dar Sebastian Vettel a avut alte planuri, reușind să își depășească colegul de echipă pe circuit și pășind pe cea de-a treia treaptă a podiumului.

    Carlos Sainz a reușit un incredibil loc cinci pentru McLaren, terminând cursa în fața celuilalt pilot Red Bull, Pierre Gasly care a terminat cursa la mai bine de un tur în spatele colegului său.

    Kimi Raikkonen a terminat pe șapte pentru Alfa Romeo urmat îndeaproape de Valtteri Botttas. Finlandezul de la Mercedes având o cursă de recuperare mediocră. Ultimele locuri din puncte merg la al doilea pilot McLaren, Lando Norris și Alexander Albon pentru Toro Rosso.

    Sergio Perez a terminat pe 11 pentru Racing Point urmat de Nico Hulkenberg într-o cursă dezamăgitoare pentru Renault. Kevin Magnussen a fost singurul pilot Haas care a terminat cursa, ajungând acasă pe 13 cu Romain Grosjean abandonând. Daniel Ricciardo P14, Daniil Kvyat P15.

    George Russell a terminat pe 16 având o prestație impresionantă având în vedere monopostul în care concurează. P17 Lance Stroll urmat de Antonio Giovinazzi și Robert Kubica.

    Foto-credit: Mercedes AMG Petronas Motorsport F1

    Latest Posts

    Formula 1: Christian Horner se așteaptă ca F1 „foarte diferit” să fie la fel de „feroce”

    Bătălia dintre echipele de Formula 1 va fi la fel de „aprigă” ca oricând atunci când cursa va reîncepe în Austria luna viitoare, consideră...

    MotoGP: Guvernul spaniol lucrează cu Dorna pentru întoarcerea în vară.

    Consiliul Național al Sporturilor din Spania a lansat o declarație, în care menționează importanța curselor de motociclete pentru țară. Consiliul Național al Sporturilor din Spania...

    F1: Daniel Ricciardo spune că ar putea părăsi F1 din cauza dorinței sale finale.

    Pilotul Renault, Daniel Ricciardo, a recunoscut că poate pleca departe de F1 dacă simte că un Campionat Mondial nu mai este o posibilitate. Honeybadger-ul...

    F1: Renault și AlphaTauri solicită ajutor de urgență de la Liberty Media.

    Lucrurile merg bine pe hârtie, dar acum se dovedește că chiar și echipele care păreau relativ sigure solicită avansuri de la Liberty Media pentru...

    Don't Miss

    GP24 Inside: Întrebări și răspunsuri cu Mihai Giminadis, Pilot al Club de Tuning , 4 Speed Squad”

    "Mihai Giminadis ne explică astăzi despre cum a început în lumea Motorsportul. mașina cu care a participat în trecut la KRR, este o Lada...

    F1: O echipă asiatică dorește să intre în Marele Circ

    O nouă echipă este dornică să se alăture grilei din Formula 1. Este vorba despre asiaticii de la Panthera Team Asia. Din vara anului trecut,...

    F1: Mick Schumacher in Alfa Romeo la jumătatea sezonului?

    Mick Schumacher este susținut pentru a obține un cockpit de Formula 1 în acest sezon cu Alfa Romeo. Deși F1 încă așteaptă să înceapă,...

    GP24 Inside: Off-Road cu Vasile Rotar, navigator al MRT Motorsport.

    Vasile Rotar, este sărbătoritul nostru de astăzi, iar tot cu această frumoasă ocazie, ne dezvăluie experiența sa, alături de cei mai minunați oameni ai...

    GP24 Inside – Interviu cu Mădălin Ilinca-Cristinel, geniul simracing-ului

    Sincer să fiu nu știu cum de nu am făcut asta mai de mult. Eu și Mădălin ne cunoaștem de ceva timp iar acum,...