Portimao MotoGP: Oliveira domină cursa de casă cu Tech3 KTM

Miguel Oliveira are un final de sezon de poveste, în MotoGP, după o victorie grandioasă în, Grand Prix-ul Portughez, în timp ce Joan Mir...
More

    Latest Posts

    Toto Wolff crede că propunerea controversată făcută de cei de la Ferrari va duce la „umilire publică”

    Toată agitația a început în momentul în care Honda a anuțat că se va retrage din Formula 1, după sezonul din 2021, lăsându-i pe...

    Solans preia conducerea ERC Rally Islas Canarias, dar starea anvelopelor îl îngrijorează

    Nil Solans, nou-venit în cadrul Campionatului European de Raliuri FIA, se află în fruntea Rally Islas Canarias, dar trecerea sa prin SS11 s-ar putea...

    Raportul de după-amiază ERC Rally Islas Canarias: Fourmaux conduce după un început de zi dramatic

    Adrien Fourmaux conduce Raliul Islas Canarias cu 33,4 secunde, rămânând patru etape ale acestui final al sezonului FIA ERC. Acesta a înșfăcat primul loc...

    Sainz: Faptul că am avut ocazia să fiu coechipierul lui Lando, m-a făcut un pilot mai bun

    Carlos Sainz Jr. spune că faptul că a avut ocazia să învețe câte ceva de la colegul său mai tânăr, Lando Norris, l-a făcut...

    GP24 Trackday, AMG vs. Ferrari.

    Vineri 02/10 am ajuns pe circuitul Transilvania Motor Ring din Târgu Mureș cu Cristian Rusu (Ferrari 488 Pista Piloți), Florin Roman (Ferrari 488 Spider), Leonard Hantig (Mercedes AMG 63 GT), Gaburici Matei (Mercedes AMG 63 GT), Catalin Dobre (Alfa Romeo Giulia JTDM), Alexandru Krepelka (Krepelka Motorsport) și Frank van Nunen (GP24 Motorsports) pentru o experiență inedita.

    Scopul principal al acestei întâlniri a fost de a oferi piloților posibilitatea de a-și cunoaște mașinile și limitele acestora în condiții de siguranță. Desigur, nu există un loc mai bun pentru a testa acești bolizi, capabili să ajungă la viteze foarte mari, decât o pistă special concepută.Transilvania Motor Ring (https://transilvaniamotorring.com/), din Cerghid (Târgu Mureș) oferă aceste condiții, deoarece este construit la standarde europene, cu zone de scurgere ample, garduri de siguranță și protecție în jurul pistei și elemente de siguranță suplimentare (în cazul în care este nevoie). Autodromul este situat central în România, la doar 4 ore de la locația noastră din Timișoara.

    Când am ajuns pe circuit vineri dimineață, ploua ușor, iar pista era destul de umeda, contrar prognozei meteo. Cu siguranță nu era ceea ce ne doream. Cu toate acestea, am parcurs teoretic circuitul împreună cu piloții și am fost ajutați de Paul Ungureanu de la Transilvania Motor Ring, care a explicat în continuare caracteristicile particulare ale pistei.

    După aceasta, am mers pe circuit cu mașinile noastre normale pentru a-l explora în câteva tururi și pentru a vorbi cu piloții despre limitele pistei, punctele de frânare și cele de accelerare. După câteva tururi și niște discuții suplimentare pe linia boxelor, am decis că, în ciuda condițiilor meteo neprielnice, vom continua experimentul. În această primă parte a zilei, AMG-urile s-au dovedit a fi într-un ușor avantaj, deoarece au toate sistemele de tracțiune care le-au permis să aducă 639 CP mai sigur la roți și să iasă din viraje cu mai multă încredere decât Ferrari, ambele echipate cu un V8 de 720 CP, care transferă acea cantitate de putere doar pe puntea spate.

    Din fericire, zeii vremii au cooperat bine cu noi și în jurul prânzului, pista a început să se usuce și a apărut o linie uscata pentru întrecere. Acest lucru i-a încurajat pe toți piloții, deoarece noile condiții au crescut și încrederea în bolizi. După-amiaza a decurs foarte bine și toți s-au bucurat de experiența de pe circuit. Când pista a fost complet uscată, a fost foarte clar că Ferrari-urile cu o putere mai mare a motorului și o greutate mult mai mică au fost mult mai rapide decât AMG-urile, spre deosebire de situația actuală din Formula 1, și ambii piloți Ferrari au făcut multe progrese în îmblânzirea cailor și au început să producă tururi respectabile. Același lucru a fost valabil și pentru piloții AMG, care au fost ușor mai lenți decât Ferrari, în principal datorită greutății mai mari și a poziționării centrului de greutate al acestor bolizi.

    Conducerea acestor mașini la viteze mari nu este pentru drumurile publice. Nici măcar pentru șoferii experimentați, deoarece un accident nu este neapărat vina lor și orice se poate întâmpla, deoarece comportamentul altor persoane din trafic nu poate fi prezis. Așadar, îi felicităm pe acești piloți pentru că au ales să-și ducă dorința de a explora limitele mașinilor lor pe circuit. În general, să dovedit a fi o sesiune minunata și vrem să mulțumim tuturor celor care au participat, iar acum așteptăm cu nerăbdare următorul eveniment Driving Experience.

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Ana Danila

    Latest Posts

    Toto Wolff crede că propunerea controversată făcută de cei de la Ferrari va duce la „umilire publică”

    Toată agitația a început în momentul în care Honda a anuțat că se va retrage din Formula 1, după sezonul din 2021, lăsându-i pe...

    Solans preia conducerea ERC Rally Islas Canarias, dar starea anvelopelor îl îngrijorează

    Nil Solans, nou-venit în cadrul Campionatului European de Raliuri FIA, se află în fruntea Rally Islas Canarias, dar trecerea sa prin SS11 s-ar putea...

    Raportul de după-amiază ERC Rally Islas Canarias: Fourmaux conduce după un început de zi dramatic

    Adrien Fourmaux conduce Raliul Islas Canarias cu 33,4 secunde, rămânând patru etape ale acestui final al sezonului FIA ERC. Acesta a înșfăcat primul loc...

    Sainz: Faptul că am avut ocazia să fiu coechipierul lui Lando, m-a făcut un pilot mai bun

    Carlos Sainz Jr. spune că faptul că a avut ocazia să învețe câte ceva de la colegul său mai tânăr, Lando Norris, l-a făcut...

    Don't Miss

    Formula 1: Christian Horner se așteaptă ca F1 „foarte diferit” să fie la fel de „feroce”

    Bătălia dintre echipele de Formula 1 va fi la fel de „aprigă” ca oricând atunci când cursa va reîncepe în Austria luna viitoare, consideră...

    Neuville iese în decor la testele din Finlanda.

    Campionatul Mondial de Raliuri a luat de la jumătatea lui Martie o pauză "forțată" din cauza COVID-19. Conducerea campionatului a decis ca testele să...

    FRAS – Betano: Rally Buletin Nr. 3/2020.

    La finalul acestei săptămâni, Campionatul Național de Raliuri Betano își va disputa etapa secundă – Raliul Perla Harghitei Tess 2020. Buletinul Info Rally No. 3...

    F1: Câteva upgrade-uri Ferrari care sunt planificate pentru Marele Premiu al Austriei.

    Potrivit presei italiene (La Gazzetta dello Sport), Scuderia Ferrari intenționează să aducă mai multe actualizări interesante pentru prima cursă din sezonul Formula 1 2020, care...

    Formula 1: Pierderea unei echipe ar fi o pierdere mare pentru sportul.

    Încă două echipe s-au alăturat echipei McLaren în cadrul de somaj tehnic pentru angajaților care se confruntă în pandemia coronavirusului. "Perioada de somaj tehnic...

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Ana Danila