Latest Posts

GP24 Inside: Întrebări și răspunsuri cu Sorin Mureșan, continuăm Seria OLD Motorsport și PRO ACR 116

Vizualizări: 29202

“Astăzi vi-l prezint pe Sorin Mureșan, un pasionat de mașini, adrenalină, Campionate dar și trofee. Iubește Motorsportul și nu renunță niciodată oricât de greu i-ar fi. Știm cu toți că uneori lipsa bugetul dar și a sponsorilor are un efect, dar acestui pilot nu i-a fost frică de nimic, iar acum ne povestește despre istoria din viața Motorsportului. Mulțumesc GP24 pentru acest interviu și PRO ACR 116 pentru familia din care fac parte”
De unde s-a născut pasiunea pentru Motorsport și Anduranță? 
Pasiunea de Motorsport  s-a născut din plăcerea de a merge tare dar mai ales de a fii în siguranță, pe drumurile publice ne putând intra în discuție așa ceva , am ales cea mai bună alternativă Motorsportul și mai precis anduranța, unde poți petrece destul de mult timp în mașină de curse.
 La ce vârstă ați început, dar și etapele din cariera voastră?
Din nefericire și mai ales din lipsa de resurse materiale, am început să merg la curse destul de târziu după ce am avut un serviciu stabil și am reușit și îmi fac o mașină destul de sigură, adică să îi pot face un rollcage conform cu anumite standarde pentru a putea fi folosit în competiții de asemenea scaune de curse și centuri aferente. Am început la Drift prin anii 2012 -2013, când aveam 26 de ani. Am reușit să mă dau vreo 3 ani în Campionatul de Drift doar din resurse proprii și din păcate fără sponsori. După anul 2016 am făcut o pauză de 2 ani și anul 2018 am început să îmi pregătesc mașina de circuit, mai ales datorită faptului că s-a deschis la Tg Mureș un circuit Și fiindu-mi destul de aproape și accesibil pentru competiții dar și antrenamente.

GP24 Inside: Întrebări și răspunsuri cu Sorin Mureșan, continuăm Seria OLD Motorsport și PRO ACR 116
De ce ați ales Motorsportul și Anduranța?
Am alea Motorsportul din dragoste pentru mașini, mai ales pentru motoare și piesele în mișcare care alcătuiesc un autoturism.
Care sunt obiectivele in acest campionat?
Obiectivul principal ar fi o clasare cât mai bună și cât mai mult timp petrecut în mașina de curse.
Ne puteți descrie noțiunea de anduranță?
Cel mai simplu mod în care pot descrie anduranța ar fi rezistența împinsă la limită. Mai precis mașina dusă la limitele rezistenței pieselor care o alcătuiesc asemenea și rezistenta pilotului care stă ore în scaunul de curse, trebuie să fie concentrat dar și atent la ceea ce face dar mai ales și la ce se întâmplă pe circuit.
GP24 Inside: Întrebări și răspunsuri cu Sorin Mureșan, continuăm Seria OLD Motorsport și PRO ACR 116
În Motorsport există și evenimente mai puțin plăcute, cum ați trecut peste ele?
In motorsport cele mai neplăcute evenimente pentru că din fericire au fost doar de natură mecanică, mai precis motor spart, ambreiaj obosit. Din fericire nimic foarte grav.
Puteți defini pasiunea despre anduranță?
Verificarea limitelor: a adrenalinei dar și a stresului.
Cum îi îndrumați pe cei care vor să înceapă în Motorsport ?
Să o facă din pasiune și cu multă răbdare, restul vor veni de la sine,.
Cum faceți față emoțiilor la linia de start?
Destul de greu sunt printre cele mai mari emoții care le am, dar după plecare dispar si apare plăcerea pură și bucuria de a te afla în mașina de curse și a te bucura de munca depusă pentru a ajunge acolo.
GP24 Inside: Întrebări și răspunsuri cu Sorin Mureșan, continuăm Seria OLD Motorsport și PRO ACR 116

Sursa: GP24 Author, Gabriela Malutan (Tripon)
Photocredit: OLD Motorsport
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Author, Gabriela Malutan (Tripon)

Latest Posts

Don't Miss