More

    Latest Posts

    GP24 Inside: Întrebări și răspunsuri cu Cristi-Constantin Popescu by Klausenburg Racing

    Astăzi vă prezint cel de al 3-lea pilot din Clubul Klausenburg Retro Racing, un pilot înfocat al Motorsportului.
    De unde s-a născut pasiunea pentru Motorsport?
    Pasiunea s-a născut din copilărie, stăteam lângă tata, lângă prieteni și alte rude, și învățam tainele mașinilor.
    La ce vârsta ați început, dar și etapele din cariera voastră?
    Au început să–mi placă mașinile și motocicletele de când eram mic, dar m-am implicat mai mult, începând de la vârsta de 15 ani, mai exact din 1978 de când tatăl meu mi-a cumpărat o motoretă Mobra și am intrat în domeniul auto, începând școala  profesională la Dacia Service București. Concomitent mă plimbam cu motoreta și învățam să repar și daciile, practic învățam meserie.
    De ce a-ți ales Motorsportul?
    mi place Motorsportul pentru că îmi plac cursele auto. În tinerețe lucrând la Dacia Service București, am pregătit câteva mașini de raliu pentru câțiva ingineri piloți din filiala Dacia Service București. Eram și în echipa de asistență tehnică, așa am prins microbul curselor.
    Care sunt obiectivele în acest campionat?
    Eu având o mașină Dacia 1300, atestată retro mobil național și internațional, neavând voie să o modific, deoarece iar scădea valoarea istorică. Nu pot emite pretenții mari la Campionatul KRR dar,imi place să fiu acolo printre uriași, cum le spun eu. Am o vorbă, zice așa: dacă se va spune vreodată, să se spună că am fost printre uriași. Îmi place sa mă distrez împreună cu ei. Am fost la două curse, la Ploiești în 2018 și 2019, chiar am făcut față cu o mașină clasică nemodificată, ocupând locul 5 în 2018 și locul 7 în 2019. Anul acesta sper să alerg mai tare și aș vrea locul 3, luând-o treptat, nu mă avânt la locul 1. Vom vedea ce va fi anul acesta.


    Ne puteți descrie noțiunea de Motorsport?
    Pentru mine Motorsport înseamnă pasiunea pentru mașini, motoare, adrenalină, discuții despre mașini, distracție la maxim și un pic de concurență, ceva ce vezi numai în filmele cu mașini de curse sau la anumite curse cu mașini. Simți că trăiești și te simți bine.
    În Motorsport există și evenimente mai puțin plăcute, cum a-ți trecut peste ele?
    În Motorsport există și riscuri, dacă nu ești atent și nu adaptezi viteza sau intri prea tare într-o curbă, poți să faci un accident. Întotdeauna trebuie să fii conștient de riscuri și să-ți calculezi inteligent și sigur cursa ca la sfârșit să o închei în siguranță, pentru tine și pentru copilot. Eu nu am avut probleme din acestea, am terminat cursele în siguranță întotdeauna.
    Cum îi îndrumați pe cei care vor să înceapă în Motorsport?
    Nu prea am pe cine să îndrum, în general fiecare face ce vrea. Îndrumările e dau Organizatorii KRR, ei se pricep cel mai bine, eu doar pot să le spun să fie atenți și să își aștepte rândul la glorie, să nu grăbească finalul, graba nu este bună contează să termini sănătos cursa și să te distrezi.
    Cum faceți față emoțiilor la linia de start?
    Eu nu am emoții la start, am experiență în condus, 38 de ani de șofat și vreun milion și ceva de km, nu am nici un accident. Am mers prin multe țări, chiar și pe alte continente. Sunt calm si în cursă sunt unul cu mașina.

    Sursa:
    Photocredit:

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    GP24 Author, Gabriela Malutan (Tripon)

    Latest Posts

    Don't Miss