2020 Supercars The Bend SuperSprint

Scott McLaughlin ar putea obține ar treilea titlu consecutiv în categoria Supercars, în acest weekend la The Bend, în timp ce Jamie Whincup se...
More

    Latest Posts

    MotoGP: Primul podium dublu pentru Suzuki din 2007

    Fabrica din Hamamatsu a avut motiv de sărbătoare în acest weekend-primul podium dublu, de la Misano din 2007. Suzuki Ecstar continuă să demonstreze că...

    Lupta epică pentru titlul MotoGP

    Foști coechipieri în Moto3, Fabio Quartararo și Joan Mir sunt favoriții la titlu în acest sezon. Cu Mark Maquez (de 8 ori campion) încă...

    Reacția celor de la Mercedes după Marele Premiu al Rusiei

    Toate privirile erau îndreptate asupra modului în care strategia se va desfășura, ambii piloți Mercedes începând cu pneuri diferite. Hamilton a primit două penalizări...

    Moto: Jacopo Hosciuc revine pe podium la Hockenheim.

    Etapa a treia din Northern Talent Cup, a debutat vineri, 25 septembrie, cu primele sesiuni de antrenamente libere. Printre piloții prezenți pe legendarul traseu...

    GP24 Inside: Întrebări și răspunsuri cu Alin Purcelean, pilot din Seria OLD Motorsport și PRO ACR 116,

    Alin Purcelean ne povestește astăzi despre cariera sa in lumea Motorsportului Românesc și cum s-a născut pentru acesta pasiunea pentru acest sport. iubește adrenalina, anduranța și tot ce este legat de Campionate, precum OLD MOTORSPORT, PRO ACR 116 ȘI GP24. Mulțumesc GP24 pentru că mi-ați luat interviu, pentru promovarea mea pe site-ul dvs și ție Liu Orza pentru că îmi ești mereu alături! Cu Respect!

    De unde s-a născut pasiunea pentru Motorsport și Anduranță?
    Participând la evenimente motorsport și datorită “senzației de libertate” resimțită în timpul competițiilor. Pasiunea s-a născut în urma aprecierii îndelungate a mașinilor, aprecierea începând încă de la o vârstă foarte fragedă, avându-l ca exemplu pe tatăl meu care la  rândul lui a participat la evenimente motorsport și ajutând la realizarea unor video-uri în ceea ce privește siguranța rutieră.

    La ce vârstă ați început, dar și etapele din cariera voastră?
    Am început la vârsta de 26 de ani, când am și deschis o firmă de tuning. Am participat la competiții de:

      • Drag Racing
      • Expotuning
      • DB Drag
      • Drift
      • VTM în Coastă
      • Raliu ACR

    De ce ați ales Motorsportul și Anduranța?
    Pasiune, adrenalina oferită, euforie. Am ales motorsportul deoarece îmi oferă adrenalină  și în același timp plăcerea de a conduce, a repara și a modifica mașini. De asemenea fascinația absolută în privința tuningului a avut un rol decisiv în această alegere, aceste activități datorită pasiunii pentru ele, adrenalina obținută în urma participării la aceste competiții. Euforia și starea de bine care îți sunt oferite la finalul competiției nu pot fi descrise în cuvinte.

    Care sunt obiectivele în acest campionat?
    Obiectivele pe care ni le propunem în acest campionat sunt:
    – Să reușim să finalizăm proiectul început al mașinii
    – Să participăm la cât mai multe evenimente
    – Să obținem rezultate notabile și atragerea de noi sponsori pentru a putea reuși să ne îndeplinim visele

    Ne puteți descrie noțiunea de motorsport și anduranță?
    Testarea capacității noastre fizice și rezistența mecanică a mașinii. Noțiunea de Motorsport și anduranță reprezintă o serie de competiții sportive în cadrul căreia sunt utilizate vehicule motorizate cu modificări constructive și agreate de FRAS. Din punctul meu de vedere reprezintă o familie mare, toți cu accesași pasiune, indiferent de națiune, culoare, vârsta si sex, pe de altă parte eliberare totală. În momentul în care ești implicat 100% în această activitate trebuie sa fi conștient de faptul că presupune multă muncă, multe nopți albe și sacrificii financiare si familiale

    În Motorsport există și evenimente mai puțin plăcute, cum ați trecut peste ele?
    Cu acceptarea faptului că, mașina nu este suficient de pregătită, dar o sa fie în viitor. Dezamăgirile apar atunci când mașina cedează, dar încercam să o rezolvăm și adesea reușim datorita experienței și muncii în echipă, minimalizând problemele, de multe ori cu ajutor de la adversari, acestea fiind momentele în care ești absolut convins de faptul că pasiunea s-a transformat într-un stil de viață.

    Puteți defini pasiunea despre anduranță?
    Adrenalină prezentă pentru o perioadă îndelungată de timp. Există două puncte de vedere. Din punct de vedere al concurentului precizia executării mișcării și timing-ul sunt doua elemente de bază. Sincronizarea jucând un rol fundamental în întreaga competiție. Din punct de vedere al spectatorului atât aspectul vizual al cursei per ansamblu cât și rezonanța auditivă a mașinilor modificate sunt decisive pentru a nu își pierde interesul față de evenimentele la care participă precum si aprecierea sportivilor preferați.

    Cum îi îndrumați pe cei care vor să înceapă în Motorsport ?
    Seriozitate, perseverență si multă răbdare. Totul începe de la pasiune și convingerea că faci ceea ce trebuie și că ceea ce faci te face pe tine fericit

    Cum faceți față emoțiilor la linia de start?
    Nu am emoții, uit tot ce se întâmplă, nimic nu mai contează. De regulă nu am emoții, dar dacă acestea totuși există sunt constructive. De obicei uit tot ce se întâmplă in jurul meu, Tot ce contează este mult așteptatul semnal “start”

     

    Latest Posts

    MotoGP: Primul podium dublu pentru Suzuki din 2007

    Fabrica din Hamamatsu a avut motiv de sărbătoare în acest weekend-primul podium dublu, de la Misano din 2007. Suzuki Ecstar continuă să demonstreze că...

    Lupta epică pentru titlul MotoGP

    Foști coechipieri în Moto3, Fabio Quartararo și Joan Mir sunt favoriții la titlu în acest sezon. Cu Mark Maquez (de 8 ori campion) încă...

    Reacția celor de la Mercedes după Marele Premiu al Rusiei

    Toate privirile erau îndreptate asupra modului în care strategia se va desfășura, ambii piloți Mercedes începând cu pneuri diferite. Hamilton a primit două penalizări...

    Moto: Jacopo Hosciuc revine pe podium la Hockenheim.

    Etapa a treia din Northern Talent Cup, a debutat vineri, 25 septembrie, cu primele sesiuni de antrenamente libere. Printre piloții prezenți pe legendarul traseu...

    Don't Miss

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    LIFE ON THE HILL – Emil Ghinea – “Pentru mine și familia mea motorsportul este un mod de viata.”

    Povestea “Life on the hill” continua astazi cu interviul pilotului Emil Ghinea alaturi de care am povestit despre pasiunea lui si a familiei pentru...

    Helmut Marko: Vettel nu va fi dictat de Ferrari.

    Ferrari ar putea avea o luptă pe mâinile sale în acest sezon încercând să-l păstreze pe Sebastian Vettel în linie, spune Helmut Marko. Campionatul...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Mercedes consideră că Ferrari mai are un ușor avantaj în ceea ce privește performanțele motorului.

    În cadrul întâlnirii cu mass-media care a avut loc ieri, Toto Wolff a răspuns întrebărilor care reflectau pe subiectele majore ale momentului. Nu numai...