FRAS – Betano: Rally Buletin Nr. 4/2020.

Etapa a doua din Campionatul Național de Raliuri Betano – Raliul Perla Harghitei Tess 2020 vă așteaptă cu toate detaliile în buletinul Info Rally...
More

    Latest Posts

    Rezumat: Sorin Pop – MotoRC, MOTOPARK 2020

    "Locul 10" Am plecat din poziția A 13-a de pe grila de start, a fost o etapa grea pentru mine cu multe probleme, nu...

    Krepelka, Tarabelli şi Alexandrescu au bifat clasări pe podium şi în etapa de la Râşnov.

    Un nou weekend rodnic pentru piloţii de la CS Krepelka Motorsport. În etapa a treia a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, desfăşurată la Râşnov,...

    Hamilton șchiopătează către a șaptea victorie în Grand Prix-ul Marii Britanii după un final de cursă dramatic

    Lewis Hamilton a câștigat Grand Prix-ul Marii Britanii de la Silverstone alături de modelul Mercedes W11 care a terminat cursa șchiopătând la propriu după...

    GP24 Inside: Interviu cu Balica Elvis, pilot al ACS RAIDERI

    Elvis ne explică azi, despre debutul său în lumea Motorsportului. Vă mulțumesc vouă GP24, pentru acest interviu și de asemenea pentru promovarea mea, pe...

    GP24 Inside: Interviu cu Vali Porcișteanu, vicecampion în CNRD la general

    Vali Porcișteanu este vicecampion în Campionatul Național de Raliuri în sezonul 2019. Ca de obicei, Vali a dat multe detalii despre cum a fost acest sezon și știm că este un adevărat pasionat al acestui sport:

    Ce a însemnat sezonul 2019 pentru tine?
    A fost un an bun până la urmă cu o mașină nouă, al doilea sezon cu o mașină R5 după pauza pe care am avut-o între 2014 și 2017. Am revenit cu un Mitsubishi Lancer Evo IX, după cu o Skoda Fabia R5 și anul acesta cu un Citroen C3 R5.

    Sezonul a fost bun însă a fost greu să mă acomodez cu noua mașină fiindcă nu a fost destul de ”prietenoasă” precum Skoda. Fabia era deja un model cu care eram cât de cât obișnuit după parcurgerea unui sezon în 2018, dar am simțit că la asfalt mai este puțin de lucrat.

    Macadamul mi-a plăcut din totdeauna, cu C3-ul m-am ”înțeles” bine pe aceste probe, dar am simțit că la asfalt mai sunt niște setări de făcut și cred că în continuare mai avem nevoie de mulți kilometri de teste și antrenamente ca să ajungem ca mașina să ne dea încredere ca să putem merge maxim.

    Anul acesta locul doi a fost un loc bun ținând cont de evoluția din întregul sezon. Am obținut două victorii la Bacău și la Iași pe macadam, o suprafață pe care am agreat-o de fiecare dată și privim cu încredere spre viitor pentru că acest proiect cu mașina și cu partenerul ‘Trust Motors’ (dealer și importator de Citroen DS în România) și cred ca în viitor creșterea ritmului va fi vizibilă cu siguranță. Sper să obținem anul viitor un titlu de campion pentru că a trecut mult timp de la cel câștigat în 2011 și ne este dor să mai urcăm pe prima poziție.

    Anul trecut când ai concurat cu Skoda ni s-a părut că ai fost mai aproape de Simone Tempestini ca timp. Ce s-a întâmplat anul acesta?
    Anul acesta Simone a avut o evoluție foarte mare față de anul trecut, chiar asta am analizat și noi cu kilometri pe care i-a parcurs în WRC și se luptă strâns cu mulți piloți valoroși care au câștigat campionate europene. Am avut impresia că am mers mai tare cu Skoda anul trecut decât cum am mers anul acesta cu Citroen-ul. Acest lucru este fals pentru că am pus în paralel anumite probe speciale care s-au desfășurat în condiții egale la aceeași temperatură și pe aceeași vreme, și am considerat că în acest an cu Citroen-ul, ritmul a fost mult mai bun pe multe probe speciale. Chiar dacă din exterior a părut că am mers puțin mai încet decât cu Skoda, în realitate ritmul a crescut mai mult, viteza a fost ceva mai mare cu Citroen-ul. Doar că în continuare, ritmul a crescut foarte tare, Simone a mers mai repede fiindcă el evoluează non-stop și efectiv ne-a tras și pe noi după el.

    Ce planuri ai pentru sezonul 2020?
    Anul viitor ne vom pregăti mai bine înainte de startul sezonului care va fi destul de târziu, în luna Mai. Așa cum spunea și Titi Aur, din păcate suntem sezonieri, începem în Mai și terminăm aproape în Septembrie. Din păcate este o pauză forte mare în care nu avem activitate, sincer mi-ar plăcea să înceapă campionatul din Ianuarie cu raliuri pe zăpadă,  să nu mai fie atât de apropiate etapele și să dureze mai mult. Asta ar face bine tuturor celor implicați și nu numai, dar asta este și trebuie să acceptăm situația. O să ne pregătim cât mai bine pentru start pentru că avem timpul necesar și eu zic că vom porni mult mai în forță decât am făcut-o anul acesta cu noua mașină. Sperăm ca pe parcursul sezonului să existe o creștere de ritm de la o etapă la alta, să ne bucurăm de o evoluție bună și de rezultatele de pe probele speciale. De asemena ne dorim să bucurăm spectatorii cu spectacol, la fel cum am făcut și anul acesta și obiectivul este să fim cât mai sus.

    Echipa GP24 dorește să îi mulțumească lui Vali Porcișteanu pentru timpul acordat și pentru informațiile detaliate și interesante. Îi dorim mult succes pentru anul viitor și ne dorim să obțină victoria precum își dorește și el.

    Latest Posts

    Rezumat: Sorin Pop – MotoRC, MOTOPARK 2020

    "Locul 10" Am plecat din poziția A 13-a de pe grila de start, a fost o etapa grea pentru mine cu multe probleme, nu...

    Krepelka, Tarabelli şi Alexandrescu au bifat clasări pe podium şi în etapa de la Râşnov.

    Un nou weekend rodnic pentru piloţii de la CS Krepelka Motorsport. În etapa a treia a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, desfăşurată la Râşnov,...

    Hamilton șchiopătează către a șaptea victorie în Grand Prix-ul Marii Britanii după un final de cursă dramatic

    Lewis Hamilton a câștigat Grand Prix-ul Marii Britanii de la Silverstone alături de modelul Mercedes W11 care a terminat cursa șchiopătând la propriu după...

    GP24 Inside: Interviu cu Balica Elvis, pilot al ACS RAIDERI

    Elvis ne explică azi, despre debutul său în lumea Motorsportului. Vă mulțumesc vouă GP24, pentru acest interviu și de asemenea pentru promovarea mea, pe...

    Don't Miss

    MotoGP: Jorge Lorenzo despre niciun wildcard în 2020, „chiar mi-am dorit să o fac”

    De cinci ori Campion Mondial a discutat despre faptul că nu-și poate face revenirea cu Yamaha la Marele Premiu al Cataloniei din 2020. Monster...

    Comunicat “Bulzesti Hillclimb – 12 iulie 2020, editia a 2-a”

    După cum bine știți, la finalul acestei săptămâni are loc cea de-a 2-a ediție a Bulzesti Hillclimb, desfășurata in com. Bulzesti, la 40 km...

    F1: Câteva upgrade-uri Ferrari care sunt planificate pentru Marele Premiu al Austriei.

    Potrivit presei italiene (La Gazzetta dello Sport), Scuderia Ferrari intenționează să aducă mai multe actualizări interesante pentru prima cursă din sezonul Formula 1 2020, care...

    Vreau să mă dau… virtual! #Partea1

    În ultimele trei materiale ți-am arătat cam ce pași trebuie să faci în cariera de pilot în viața reală. Ei bine, astăzi îți prezint...

    Formula 1: Christian Horner se așteaptă ca F1 „foarte diferit” să fie la fel de „feroce”

    Bătălia dintre echipele de Formula 1 va fi la fel de „aprigă” ca oricând atunci când cursa va reîncepe în Austria luna viitoare, consideră...