Ricciardo impresionat de Piastri.

Daniel Ricciardo spune că a fost impresionat de australianul Oscar Piastri, deoarece a reușit sa revendice titlului FIA F3 în acest sezon.  Tânărul de...
More

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    GP24 Inside: Interviu cu Mihai Golea, pilot al ACS RAIDERI

    Din nou vă aduc, o altă poveste interesantă din Motorsportul Românesc, de data asta este vorba despre Mihai Golea, care zboară între Londra și România, doar pentru ași putea îndeplini dorința de a concura în Motorsportul din România. Felicitări pentru ambiția și devotamentul tău legat de acest sport și îți dorim mult succes în continuare.

    Când ați debutat în Motorsport? Și ce ne puteți spune despre prima dvs. experiență?
    Debutul meu în motorsport a fost în anul 2008 la Craiova, unde am participat la o etapă de viteză pe traseu montan, cu un autoturism Dacia 1300.  A fost ceva special pentru mine întrucât am reușit să mă clasez pe locul 2 la clasa mea.

    Ce te-a determinat să alegi această disciplină și de unde ai obținut pasiunea pentru ea?
    De mic copil mi-au plăcut mașinile și am făcut o pasiune pentru automobilism.

    Ce ne puteți spune despre celelalte interese și hobby-uri?
    Este singurul meu hobby. O pasiune care-mi curge prin vene, un vis împlinit.

    Cine este cel mai mare idol din Motorsport?
    Cel mai mare idol al meu în motorsport este Sebastien Loeb.

    Există ritualuri specifice pe care să le observați pentru a vă pregăti pentru următorul eveniment Motorsport?
    Singurele lucruri care sunt necesare pentru pregătire din punctul meu de vedere, ar fi în primul rând bugetul și cât mai multă experiență cu mașina de competiție.

    Cum ați descrie pasiunea dvs. pentru Motorsport și ce o menține în viață?
    Ca și o descriere nu știu ce aș putea zice mai mult de faptul că, este ceea ce îmi place cel mai mult și cei care mă cunosc știu câte sacrificii am făcut și continui să fac pentru acest sport.

    Ai emoții înainte, în timpul sau după o cursă și, dacă da, cum te descurci cu acele emoții?
    Tot timpul sunt emoții înainte și în timpul curse și dispar doar după ce se termină competiția.

    Cum reușiți să vă combinați activitățile în Motorsport cu viața de zi cu zi, cu locul de muncă (sau școală) și familia?
    Este foarte greu în zilele noastre să combini viața de zi cu zi, locul de munca și familia cu pasiunea/pasiunile – asta nu e un secret pentru nimeni. însă dacă îți dorești cu adevărat, orice este posibil.

    Care sunt obiectivele tale sportive pentru sezonul 2020 și cum au fost acestea influențate de Covid-19?
    Planurile mele pentru 2020, erau să merg la cât mai multe etape cu mașina cea nouă Renault Clio RS 3, având nevoie de timp pentru a ne cunoaște cât mai bine. Covid-19 a făcut totul imposibil pentru mine în acest an, deoarece locuiesc în Londra și nu am reușit să ajung în țară decât o singură dată.

    Credeți că a fi activ în Motorsport (karting necesită calități speciale, cum ar fi curajul, răbdarea sau orice altă calitate?
    În orice sport sunt necesare foarte multe calități precum atenție distributivă, dăruire și multe altele.

    Care este cea mai mare provocare pentru tine în conducerea unui vehicul de curse și cum ai parte de goana de adrenalină?
    O provocare este aceea de a avea totul pregătit și bine pus la punct pentru orice etapă din motorsport. Cu adrenalina am început să mă obișnuiesc.

    Off-Topic: Care este mâncarea și băutura ta preferată în timpul unui weekend de cursă?
    De foarte multe ori la curse am uitat că trebuie să și mănânci, fiind atât de entuziasmat pentru că am reușit să ajung la etapă și desigur, având foarte multe lucruri de făcut. Apa rece, este incredibilă după o manșă de competiție, temperaturile din mașină fiind foarte mari

    Doriți să vă împărtășiți cel mai special moment în Motorsport cu noi?
    Cel mai special moment în motorsport pentru mine, așa cum am mai spus și înainte a fost când am participat pentru prima dată la o cursă, cu emoții greu de descris, știind că sunt foarte mulți oameni care mă urmăresc – o senzație unică.

    Dacă ați putea participa la un eveniment Motorsport oriunde în lume, de o singură dată, fără să vă îngrijorați de buget, care ar fi?
    O etapă de Hillclimb din Austria.

    Din păcate, o carieră în Motorsport nu este făcută doar din momente frumoase, ci și din unele dificile. Cum te descurci cu acele momente și vrei să ne dai un exemplu?
    Sigur că motorsportul nu este făcut doar din momente frumoase. Momentele dificile pentru mine au fost când nu am reușit ajunge la anumite etape din cauza bugetului mic sau din alte motive care nu au ținut de mine. Trecând prin aceste momente ai o dezamăgire imensă, dar pe de altă parte te face mai puternic și să îți dorești mult mai tare să le depășești pe viitor.

    Ce le-ați sugera oamenilor care doresc să intre în lumea interesantă a Motorsport?
    Celor care vor să intre în această lume a Motorsportului, le-aș sugera multă răbdare și să se gândească de două ori, dacă aceasta este cu adevărat ceea ce își doresc.

    Există ceva care nu a fost acoperit în acest interviu pe care dorești să le spui fanilor și urmăritori tăi?
    În primul rând vreau să vă mulțumesc vouă GP24, pentru această surpriză, mulțumesc ACS RAIDERI, pentru că îmi sunteți mereu aproape și mă încurajați să merg mai departe.

    Vă mulțumim pentru acest interviu, în numele echipei de la GP24, vă dorim tot ce este mai bun pentru sezonul 2020 și sperăm să ne întâlnim din nou. Succes!!

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Don't Miss

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    LIFE ON THE HILL – Emil Ghinea – “Pentru mine și familia mea motorsportul este un mod de viata.”

    Povestea “Life on the hill” continua astazi cu interviul pilotului Emil Ghinea alaturi de care am povestit despre pasiunea lui si a familiei pentru...

    Helmut Marko: Vettel nu va fi dictat de Ferrari.

    Ferrari ar putea avea o luptă pe mâinile sale în acest sezon încercând să-l păstreze pe Sebastian Vettel în linie, spune Helmut Marko. Campionatul...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Mercedes consideră că Ferrari mai are un ușor avantaj în ceea ce privește performanțele motorului.

    În cadrul întâlnirii cu mass-media care a avut loc ieri, Toto Wolff a răspuns întrebărilor care reflectau pe subiectele majore ale momentului. Nu numai...