ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    GP24 Inside: Interviu cu Andreas Seidl. “Mai avem un drum lung de parcurs”

    Deși există o distanță mare între locul în care se află în prezent McLaren și aprecierile de la Red Bull și Ferrari, fără să mai vorbim de Mercedes, după acei trei ani izbitori cu Honda, este corect să spunem că echipa de Formula 1 de la Woking este în prezent pe calea cea bună. Fără îndoială, de la intrarea în echipă, una dintre cele mai bune mișcări pe care Zak Brown a făcut-o a fost recrutarea lui Andreas Seidl, fostul șef al programului LMP1 de la  Porsche.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Necunoscut față de alte aspecte diferite ale imperiului McLaren, inginerul german are o singură misiune, de a face din nou echipa F1 competitivă, de a o scoate din mijloc și de a face provocări pentru câștiguri … și titluri.

    Desemnat pentru rolul din ianuarie 2019, după ce a fost semnat în noiembrie 2018, Seidl și-a asumat poziția pe 1 mai și este corect să spunem că de la început a avut un impact pozitiv.

    La sfârșitul unui sezon în care Woking a terminat pe locul patru în clasamentul echipei, și-a revendicat primul podium de la Melbourne 2014, a anunțat planurile pentru un nou simulator și tunel de vânt și o revenire la Mercedes.

    Suntem conștienți de slăbiciunile noastre și vom continua să lucrăm din greu cu planul pe care îl avem pentru a ne îmbunătăți.

    Ce v-a oferit cea mai mare satisfacție în primul dvs. sezon la McLaren F1?
    „Cu siguranță a fost modul în care ne-am îmbunătățit ca echipă în timpul sezonului”, spune el, „și echipa noastră unică se apropie de perioade dificile, când nu totul a decurs conform planului în weekendurile de cursă.

    “Desigur, asigurarea P4 în campionatul constructorilor a fost o realizare grozavă pentru toți, deoarece reflecta modul în care am livrat ca echipă”, adaugă el, dar și, mai important, cum am progresat pe parcursul anului și ne-am asigurat că avem un impuls pozitiv în cadrul echipei.

    „Mai avem un drum lung de parcurs și o mulțime de puncte pe lista noastră, recunoaște el, „ dar avem un plan și țintește clar cu cine continuăm să lucrăm.

    “De asemenea, feedback-ul pozitiv din partea mass-mediei și a fanilor noștri incredibili a fost într-adevăr impresionant. Este extraordinar să simțim sprijinul din lumea exterioară și oferă echipei o împingere suplimentară în călătoria noastră.”

    Anul tău de debut cu echipa a depășit așteptările?
    „Când am semnat pentru McLaren în noiembrie anul trecut, sincer nu mă așteptam să luptăm pentru P4 în 2019.” Unde am concurat în acest sezon în teren este foarte strâns, ceea ce înseamnă că în fiecare cursă a trebuit să luptăm incredibil de greu pentru puncte ca să urcăm în campionat și nimic nu a fost asigurat până la sfârșitul sezonului.

    “Având în vedere momentele dificile prin care a trecut echipa, acest sezon a fost un pas incredibil înainte. Ne oferă multă motivație și energie.

    “Privind înainte, trebuie să menținem acest impuls și pur și simplu trebuie să continuăm să facem eforturi pentru a ne atinge țintele ambițioase. În același timp, nu ar trebui să subestimăm ce pot face concurenții noștri. Toți au aceleași ținte înalte și vor munci foarte mult și ei. ”

    Care au fost cele mai importante momente din primul tău sezon cu McLaren?
    “Au fost câteva. În primul rând, Marele Premiu al Franței. Eram clar cea de-a patra cea mai puternică echipă din calificări și cursă, iar în acel moment am crezut că putem lupta cu adevărat pentru P4 în clasamentul constructorilor.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    “Evoluțiile pe care le aduceam la mașină au funcționat bine și au mai rămas multe altele. A fost fantastic să văd cum echipa la ea acasă, Woking lucra din greu pentru a dezvolta, produce și oferi actualizările în timpul sezonului.

    “Un alt punct culminant a fost momentul în care am asigurat P4 în masa constructorilor din Brazilia. Nu am fost întotdeauna a patra cea mai rapidă echipă în acest an, dar să ajungem în P4 însemna că suntem a patra echipă cea mai puternică din general.

    „Cum am îmbunătățit mașina în timpul sezonului, cum ne-am înțeles slăbiciunile și cum am scos din weekend-urile cursei – apelurile strategice pe care le-am făcut, performanțele de calificare, performanțele pilotului – au fost toate fantastice, iar P4 a fost recompensa bine meritată.

    “Reperele de pe traseu sunt în mod clar anunțuri majore de investiții, inclusiv noul nostru windtunnel, un nou simulator de conducere și trecerea noastră la motoarele Mercedes începând cu 2021. Toate acestea sunt repere importante pentru dezvoltarea viitoare a echipei și pentru întoarcerea noastră în față.

    “În final, modul în care am fost întâmpinat în echipă a fost un punct de vedere personal important pentru mine. Pentru a începe cu o echipă nouă la jumătatea sezonului nu este ușor pentru ambele părți. Deci, cel mai important, trebuie să mulțumesc fiecărui membru a echipei pentru abordarea deschisă către mine. ”

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Nu ai fost singurul nou venit în echipa McLaren, unde începătorul Lando Norris a fost parteneriat de Carlos Sainz, pilot abandonat anterior de Red Bull și apoi de Renault. Ceva despre asta?

    “Carlos a avut un prim sezon minunat cu noi”, spune Seidl. “El a oferit un feedback foarte bun direct de la primul său test și a continuat să ne ajute în conducerea dezvoltării mașinii, în direcția corectă.

    “Ascultând comentariile sale, ai fi uitat a crede că este un inginer. Este atât de precis. Este de asemenea, foarte rapid, atât în ​​calificari, cât și în curse, și a avut curse mari, inclusiv unele mișcări de depășire agresive. Terminarea în P6 în campionatul pilotului vorbește de la sine.

    “Lando a avut un an senzațional. Cu excepția problemelor de fiabilitate pe care le-am avut cu mașina lui anul acesta, la Spa, unde a fost nevoit să se retragă de pe locul cinci, ar fi putut fi și mai bine din punct de vedere al punctelor. Dar înafară de asta, ritmul pe care l-a arătat a fost fantastic și abordarea lui în interiorul și în afara mașinii era foarte matură.

    “Echipele F1 sunt mari și complexe. El s-a ocupat foarte bine de această latură a sportului în primul său sezon F1. Ceea ce îmi place este demersul său deschis, onest și autoreflexiv.”

     

     

     

     

     

     

     

    Din exterior, cei doi piloți păreau să se înțeleagă foarte bine, dar a fost așa cum s-a văzut?
    „Este evident pentru toată lumea din interiorul și din afara echipei să vadă că lucrează foarte bine împreună”, spune Seidl. “Abordează provocarea cu un spirit deosebit și deschidere între ei. Amândoi înțeleg că acest lucru este absolut necesar pentru a împinge echipa înainte să devină mai bună și să le ofere o mașină mai rapidă în viitor.

    “Imediat ce sunt în mașină, este o concurență grea, dar în același timp este clar că nu este vorba despre lupta dintre ei, este imaginea mai mare care contează.

    “Piloții sunt eroii acestui sport și toată lumea privește spre ei, chiar și în interiorul echipei. Dacă piloții arată cât de mult vor să facă parte din echipă și cum cred ei în echipă, atunci echipa le va oferi tot pentru ei în fiecare zi.

    “Performanța lui Carlos și Lando în acest an pentru echipa din interior și din afara mașinii este unul dintre motivele fundamentale pentru care am putut face pasul pe care l-am făcut anul acesta.”

    Care sunt domeniile specifice în care McLaren se poate îmbunătăți în 2020?
    “Toate. Scopul nostru este să devenim din nou cei mai buni din acest sport și știm că suntem departe de asta acum.”

    „Nu ne vom lăsa doar cu sezonul bun pe care tocmai l-am avut”, continuă el, „vom rămâne smeriți și vom continua să respectăm concurenții.

    “Suntem conștienți de slăbiciunile noastre și vom continua să lucrăm din greu cu planul pe care îl avem în aplicare pentru a ne îmbunătăți. Suntem într-o călătorie și poți simți un impuls deosebit în echipă. Abordarea echipei noastre și angajamentul pe care îl avem din partea acționării ,înseamnă că sunt optimist, că putem avea din nou succes, dar trebuie să fii realist cu privire la ce se poate realiza an de an.

    “Motorsportul are în vedere pregătirea, anticiparea și pregătirea pentru diferite scenarii. Când lucrurile merg prost, ne arată că ar fi trebuit să ne pregătim mai bine. În același timp, îl folosim drept motivație pentru a ne întoarce acasă, a analiza în detaliu ce s-a întâmplat. Învață din asta și încearcă să te întorci mai puternic.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    “Motorsportul este un sport de echipă. Nu îl poți face niciodată singur. Am o linie foarte puternică de oameni care se raportează la mine, cu James Key ca director tehnic, Piers Thynne ca director de producție și Andrea Stella ca director de curse. Am completă în ei și în echipele lor în tot ceea ce fac și, prin urmare, au sprijinul meu deplin. Este esențial să împuternicesc oamenii, să îi încurajez să ia decizii, să le permit să își asume riscuri și să îi susțin dacă merg greșit pentru că accept că greșelile se pot întâmpla. Acesta este singurul mod de a te îmbunătăți ca echipă. ”

    La ce ne putem aștepta de la mașina din 2020 și de la echipă în 2020?
    “Sunt foarte fericit de progresele pe care le observ în fabrică în ceea ce privește pregătirile pentru sezonul 2020”, spune el. “Cred că avem o înțelegere foarte bună a punctelor slabe pe care le-a avut MCL34 în 2019 și este minunat să vedem cum întreaga echipă lucrează foarte mult pentru a îmbunătăți.

    “Sunt optimist că putem face următorul pas, care este să reducem și mai mult deficitul de timp în tur în topul primelor trei echipe.

    “Ca toți, vrem să avem un început bun de sezon”, continuă el. “Viteza mașinii tale 2020 va determina într-o oarecare măsură atunci când îți schimbi toate resursele către 2021. Este un act de jonglerie pe care îl avem în fiecare an, dar de data aceasta este mai extrem din cauza modificării reglementărilor tehnice pentru 2021.

    „Nu ne vom sacrifica în 2020”, promite el, „vrem să avem un alt sezon bun, deoarece este important ca dezvoltarea echipei să aibă îmbunătățiri continue”.

    Sursa: GP24 Author, Frank van Nunen / Adrian Gros (Translation)

    Photocredit: Motorsport Network

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss