ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

Diriyah ePrix – De Vries și Mercedes domină în continuare în Arabia Saudită

  După turul de forță dat de Mercedes ieri, situația nu s-a schimba în mod radical astăzi. Spre deosebire de ieri, a doua sesiune de...
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    GP24 Inside: Cum Leclerc a devenit noul Alfa de la Ferrari. Partea 1

    Charles Leclerc a început 2019 asumându-și responsabilitatea de a susține ambițiile de campion ale lui Sebastian Vettel. Însă, forma impresionant de bună a lui Leclerc, într-un sezon neașteptat de dificil pentru Ferrari, a schimbat jocul și a creat o dinamică internă volatilă pe care Scuderia trebuie să o gestioneze. Astăzi, prima partea a poveștii este prezentată.

    Poate o privire mai lungă să ducă la descoperirea adevăratul star? Când este cazul ca Beta să îl înlocuiască pe Alpha? Ce trebuie să facă cel al cărui rol este să sprijine pentru a deveni atracția principală? Privindu-l pe Charles Leclerc, puteți găsi un răspuns atotcuprinzător. La urma urmei, el a devenit în mod involuntar subiectul perfect de Formula 1 pentru astfel de întrebări.

    Chiar dacă Leclerc nu și-a pus aceste întrebări în legătură cu poziția sa în cadrul Ferrari la începutul lui 2019, mulți au întrebat în numele său. Întrebările au devenit o certitudine: în cele din urmă, Leclerc îl va înlocui pe Sebastian Vettel în Ferrari. „Când” era mai neclar, dar era doar o chestiune de timp. Principala necunoscută a fost „cum”. La urma urmei, directorul echipei Mattia Binotto l-a numit pe Vettel – campion mondial de patru ori acum în cel de-al cincilea sezon al său cu Ferrari – „ghidul” lui Maranello la titlu.

    Charles Leclerc a fost tânărul foarte apreciat de la care Ferrari se aștepta la lucruri grozave, dar pe care nu a vrut să-l zdrobească sub presiunea așteptărilor. Leclerc a știut acest lucru, a acceptat că va începe ca numărul 2 spunând că „meseria mea este să întorc lucrurile”. După vreo nouă luni, el poate să privească asupra unei munci bine făcute, cu două curse în memoria sa, a lui Binotto și a lui Vettel care stau mărturie pentru performața sa.

    Prima victorie F1 obținută în Belgia de Leclerc a fost și prima victorie Ferrari a sezonului. A urmat o altă victorie o săptămână mai târziu, în Italia. Vettel s-a învârtit devreme în cursa de acasă a Ferrari-ului, apoi a primit un penalty pentru reintrarea făcută direct în calea lui Lance Stroll. În timp ce Leclerc se îndrepta spre podium, Vettel a fost lăsat în umbră.

    Cu toate acestea, progresul lui Leclerc de a deveni omul principal al Ferrari nu a fost produsul unei creșteri bruște după vacanța de vară. El a cauzat probleme pentru Vettel și Ferrari încă din prima cursă. Într-un weekend neplăcut pentru echipă, Ferrari a trebuit să-i ordone lui Charles să-și păstreze poziția în Australia, după ce l-a prins pe Vettel din urmă pentru locul patru. Leclerc a respectat ordinul. Dar, o săptămână mai târziu, când victoria era posibilă, nu a făcut-o.

    „Am avut ocazia și nu m-am văzut ridicând cursa pentru a rămâne în urmă”, a spus Leclerc, la doar câteva ore după ce a ignorat o cerere a Ferrari de a rămâne pe poziție după ce l-a prins pe Vettel din urmă în Bahrain, după ce acesta a pierdut pole position cu un start slab.

    Leclerc nu a reușit să câștige cursa din cauza unui scurtcircuit neașteptat la partea electronică de control Ferrari. Dar mesajul fusese transmis: Leclerc nu este aici pentru a juca numărul doi.

    Ferrari s-a dovedit a avea un parcurs haotic în primele luni ale sezonului, chinuindu-se cu o mașină cu tracțiune și forță scăzute, cu care a fost imposibil să concureze cu Mercedes în mod constant. Dar, când mașina era în stare bună, Leclerc a fost omul care a lovit cel mai tare.

    El ar fi trebuit să lupte pentru pole position și victorie în Azerbaidjan, dar a greșit în calificare. El a avut avantaj și la Monaco, dar a fost tras în spate de Ferrari, care nu l-a trimis pentru a doua rundă Q1. O strategie proastă l-a costat probabil victoria mai târziu în Austria, împreună cu condusul agresivă al lui Max Verstappen. Tot o problemă legată de încredere l-a sabotat pe Leclerc în Germania înaintea condițiilor meteo viclene. 

    Leclerc a făcut unele erori cruciale, dar a fost în fruntea atacului Ferrari, creând presiunea asupra lui Vettel – uneori în liniște, alteori în văzul tuturor.

    Mâine partea a doua despre Cum Leclerc a devenit noul Alfa de la Ferrari

    Sursa: GP24 Author Doriana Treta

    Photocredit: Motorsport Network

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.