More

    Latest Posts

    GP24 Inside: Alex Dumbrava, pilot al Klausenburg Retro Racing

    Mulțumesc pentru aceasta oportunitate.Numele meu este Alex Dumbrava și mașina cu care îmi descarc adrenalina este o Dacia 1300 din 1977, botezată #sporto.
    Pasiunea mea pentru mașini o moștenesc de la tatăl meu, de mic copil îmi plăcea să stau pe lângă dumnealui să-l ajut să repare mașina familiei, tot o Dacie 1300, dar și camioane sau moto stivuitoare, tatăl meu fiind mecanic.Totul a început in 2016 când am fost contactat de Horațiu Anghel, Președintele Clubului Sportiv Klausenburg Retro Racing, dar nu am dat importanță evenimentului, dar la insistențele mamei mele, am plecat la Cluj la etapă, iar de atunci a devenit ca un drog pentru mine! în afară de anul trecut, am bifat toate evenimentele auto sportive marca Klausenburg, anul trecut bifând doar etapa de la Ploiești, din cauza unor probleme tehnice.

    Tind sa cred ca Motorsportul m-a ales pe mine pentru că m-am născut cu asta în sânge.. motorsportul este un mod de a-ți descărca adrenalina și de a te deconecta de griji, probleme..eu când sunt la volanul mașinii mele, devin unul cu mașina, mă deconectez la tot ce e în jurul meu și sunt doar eu și bucata mea de fier..ea are grijă de mine, eu am grijă de ea, încercând să-mi depășesc mereu performanțele și să dau tot ce e mai bun, dar să mă și distrez..știți cum e, îmbini utilul cu plăcutul 🙂 Dat fiind faptul că anul trecut nu am putut bifa decât o etapă în cadrul Campionatului Klausenburg Retro Racing, anul acesta, cu ajutorul lui Dumnezeu, vreau să particip la cât mai multe etape, să obțin punctaj bun deoarece visul meu este să urc pe podium la Gala Campionilor! este cea mai mare dorința a mea. Nu cred că are o definiție…pentru mine, motorsportul înseamna disciplină. Dacă nu ai respect față de acest sport, poate fi fatal..trebuie să fi foarte disciplinat și serios, foarte calculat și să iți respecți fierul..niciodată nu e bine să te pui cu fierul! Un alt aspect important este atenția distributivă, deoarece trebuie să fi atent la steaguri, la arbitrii, la timpi, la traseu…toate simultan și nu în ultimul rând, distracțieeee.
    Zâmbind, dacă nu, cu gura până la urechi! Huh, am pățit-o anul trecut la Ploiești, mă aliniasem la start și când să pornesc, nu a vrut să se mai alimenteze cu benzină și a trebuit să împing mașina înapoi  Când am reușit să iau startul, pe traseu, într-un viraj am rămas fără benzina, fix când aveam cea mai mare nevoie să fiu cu gazul la podea să ies pe traseul corect..ce să zic, am transpirat instant Important este să te și distrezi si să nu uităm că la final, contează plăcerea de a concura. Îi sfătuiesc în primul rând să fie serioși, după care, să vină cu inima deschisă, pregătiți să se distreze, să-si descarce adrenalina într-un cadru organizat, dar cu mașina foarte bine pus la punct, în primul rând din punct de vedere mecanic, apoi estetic și cu inima deschisă către unul din cele mai frumoase sporturi și anume motorsportul. Înainte de fiecare start, îmi aloc câteva minute, inspir, expir și stau de vorbă cu fierul meu, fac o inspecție vizuală rapidă și mă aliniez în coloană. Cel mai greu mi se pare până ajungi lângă arbitru, deoarece pulsul începe să crească și timpul trece greu, dar fiecare trebuie să învețe și să stăpânească tehnica de autocontrol.

    Sursa:
    Photocredit:

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    GP24 Author, Gabriela Malutan (Tripon)

    Latest Posts

    Don't Miss