More

    Latest Posts

    Glickenhaus conduce Alpine și Peugeot în prima sesiune de antrenamente pentru WEC la Monza.

    Glickenhaus a fost cel mai rapid în prima sesiune de antrenamente pentru runda din acest weekend a Campionatului Mondial de Anduranță de la Monza, în timp ce debutul Peugeot Le Mans Hypercar a fost la mai puțin de o secundă de ritm.

    Romain Dumas a deschis drumul la bordul monopostului Glickenhaus-Pipo 007 LMH cu un tur de 1m37.984s, care l-a plasat cu șase zecimi peste monopostul Alpine-Gibson A480 și cu opt zecimi în fața celui mai rapid dintre cele două Peugeot 9X8 de pe locul trei. Pilotul Alpine Andre Negrao a condus în clasamentul timpilor cu un 1m38,602s la jumătatea sesiunii, înainte ca Dumas să sară peste acest timp și peste cel al lui Paul di Resta, 1m38,802s, la bordul Peugeot-ului #93, pentru a propulsa Glickenhaus în fruntea timpilor.

    Glickenhaus, Peugeot

    Cele două Toyota GR010 HYBRID au ocupat pozițiile a patra și a cincea la clasa Hypercar. Sebastien Buemi a înregistrat un timp de 1m39,120s la bordul mașinii #8, cu o zecime mai mult față de timpul de 1m39,287s la care Kamui Kobayashi s-a îmbunătățit chiar la finalul sesiunii la bordul mașinii #7. Forma de la Glickenhaus vine după o pauză de Balance of Performance pentru concurentul american înainte de cele 6 ore de la Monza: mașina a primit încă 18 CP față de nivelul de putere anterior al mașinii.

    Cel de-al doilea Peugeot a încheiat pe poziția 20 în spatele întregului pluton LMP2, Loic Duval stabilind un timp de 1m41,522s pe al 11-lea din cele doar 12 tururi parcurse de mașină. Cel mai rapid dintre cele două Peugeot-uri s-a oprit pe pistă la finalul sesiunii pentru a simula o problemă la sistemul său hibrid și a fost readus la boxe pe bancheta din spate a unui camion cu platformă.

    Glickenhaus, Peugeot

    LMP2 a fost condus de AF Corse ORECA-Gibson 07, grație unui timp de 1m39.973s de la Alessio Rovera. Acesta l-a devansat cu trei zecimi față de Realteam by WRT ORECA, aflat pe locul al doilea; timpul de 1m40,222s al lui Norman Nato în ultimul tur a fost o mică îmbunătățire față de precedentul record al lui Ferdinand Habsburg în această mașină. O altă îmbunătățire ulterioară a venit din partea lui Esteban Gutierrez la Inter Europol ORECA, un 1m40,356s care l-a propulsat pe locul trei în clasă.

    Prema ORECA, cu care Robert Kubica a stabilit un timp de 1m40.468s, a ocupat poziția a patra, în timp ce monoposturile United Autosports #22 și Richard Mille Racing, condus de Signatech, au completat primele șase locuri, în mâinile lui Filipe Albuquerque și, respectiv, Charles Milesi.

    Glickenhaus, Peugeot

    Kevin Estre a condus în GTE Pro pentru Porsche, stabilind un timp de 1m47,273s pentru a termina cu trei zecimi în fruntea clasamentului, la bordul celui mai rapid dintre cele două 911 RSR-uri conduse de Manthey. Antonio Fuoco a ocupat locul al doilea la bordul celui mai bun dintre Ferrari 488 GTE Evo AF Corse, cu un timp de 1m47,597s, care i-a oferit o marjă de aproape exact o zecime față de timpul de 1m47,702s al lui Nick Tandy la bordul monopostului Chevrolet Corvette C8.R.

    Gianmaria Bruni și Alessandro Pier Guidi au ocupat locurile patru și cinci în GTE Pro pentru Porsche și, respectiv, Ferrari. Ben Barnicoat a fost cel mai rapid în GTE Am la bordul Porsche 911 RSR al echipei Project 1/Inception, timpul de 1m48,389s oferindu-i o diferență de patru zecimi față de compatriotul său britanic Ben Barker la bordul Porsche-ului GR Racing.

    • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss