Latest Posts

Formula 1 Preview – Marele Premiu al Germaniei 2019

Vizualizări: 23745

Cea de-a 11-a etapă a sezonului ne aduce în Germania, o țară aflat în prim plan din punct de vedere al istoriei acestui sport, unde au avut loc 75 de Mari Premii, încă din 1926. Chiar dacă nu toate aceste curse au făcut parte din campionatul oficial de Formula 1, nu putem nega importanța acestei locații pe calendarul Marelui Circ. Trei locații au avut oportunitatea de a găzdui această cursă, cele mai importante fiind Hockenheim Ring și Nurburgring, AVUS Berlin fiind gazdă doar o dată în 1959. Despre Nurburgring nu trebuie să spunem prea multe deoarece este cel mai cunoscut circuit din lume, fiind supranumit ”iadul verde” datorită pădurii în care este amplasat. Cu toate acestea, mașinile de Formula 1 au concurat pe circuitul mare doar până în 1977 când Marele Premiu a fost mutat la Hockenheim. Formula 1 s-a mai întors la Nurburgring, dar pe circuitul mai mic, destinat curselor de sprint.

Post image

Hockenheim Ring a găzduit pentru prima oară Marele Premiu al Germaniei în 1970 când siguranța piloților a început să fie pusă la îndoială pe ”iadul verde”, iar aceștia au decis în Franța să boicoteze circuitul de lângă Nurnburg. Totuși, organizatorii s-au întors la Nurburgring din 1971 până în 1976 când aceștia au cedat presiunii și au mutat Marele Premiu la Hockenheim definitiv unde a rămas până în 2006, cu o singură excepție. De atunci încoace, cele două circuite au găzduit cursa în mod alternativ, Hockenheim Ring fiind în anii pari, iar Nurburgring GP în anii impari. Ultimii ani au fost cu probleme pentru cursa din Germania, fiind exclusă din calendar în 2015 și 2017 din motive financiare, dar acum pare a se fi redresat pe un plan de termen lung în care Hockenheim Ring să fie din nou gazda principală.

Datei:Circuit Hockenheimring-2002 vs 1994.svg

Circuitul din Hockenheim a evoluat substanțial din 1932 când a fost construit după planurile unui pontator tânăr. Acesta a decis să îi propună primarului din localitatea sa natală să construiască un circuit pentru curse, iar spre surprinderea sa acesta a fost de acord. Configurația inițială luase forma unui triunghi care era legat în centrul orașului printr-un ac de păr. În 1938, circuitul a fost schimbat radical, fiind scurtat de la 12 km la 7.5 km, iar celebra Ostkurve a fost introdusă. Aceasta a reprezentat un pericol uriaș pentru piloții de la acea vreme, iar în 1968 a fost despărțită prin două șicane rapide numite după Jim Clark care a avut un accident fatal acolo.

Configurația actuală a fost gândită în 2002 când Hermann Tilke a scurtat masiv circuitul pentru a crea noua curbă ”Parabolika” care conectează fosta Ostkurve cu fosta șicană Ayrton Senna. Foarte mulți din paddock-ul F1 au fost nemulțumiți de schimbările lui Tilke, printre care Ron Dennis, Juan Pablo Montoya și Jarno Trulli. Cele 17 viraje formează un tur de 4.574 km parcurs în sensul acelor de ceasornic. Numărul mai mare de viraje de dreapta crează o uzură mai ridicată pe pneurile din partea stângă a mașinii, în special cel din față stânga.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

 

Imagini pentru hockenheim ring

Dacă tot suntem la capitolul pneuri, putem să ne uităm la selecția făcută de echipe pentru această etapă. Distribuția pneurilor nu prezintă niciun fel de surpriză, numărul mare de pneuri Soft fiind datorat calificărilor unde un set se uzează deosebit de repede. Pneurile Hard for fi folosite cel mai probabil în cursă, majoritatea echipelor luând două seturi de Hard pe unul dintre monoposturi pentru a-l testa în ziua de vineri.

Imagini pentru tyre selection germany 2019

Prognoza meteo ne promite un weekend foarte interesant, cu niște temperaturi foarte ridicate pentru ziua de vineri (39-40 grade), urmând ca sâmbătă și duminică să coboare până la 25-30 grade cu șanse mari de precipitații. Astfel, ziua de vineri pare a fi una compromisă pentru echipe deoarece datele obținute nu vor fi reprezentative pentru sesiunea de calificări sau pentru cursă. Acest lucru poate da puțin peste cap ierarhia, iar echipele cu un simț mai bun pentru o vreme dinamică pot avea un avantaj.

Post image

Mercedes vine în Germania cu o schemă de culori unică, menită să marcheze 125 de ani de istorie a mărcii în motorsport. De asemenea, aceștia vin cu câteva upgrade-uri aerodinamice, la fel ca și Red Bull, în timp ce Ferrari au confirmat că nu au adus îmbunătățiri la cursa de casă a lui Vettel.

Programul acestui weekend (Ora României):

VINERI (26.07.2017)

  • Prima sesiune de antrenamente (FP1) – 12:00
  • A doua sesiune de antrenamente (FP2) – 16:00 

SÂMBĂTĂ (27.07.2017)

  • A treia sesiune de antrenamente (FP3) – 13:00
  • Calificările – 16:00

DUMINICĂ (28.07.2017)

  • Marele Premiu al Marii Britanii – 16:10

 

Photo credit: Reddit, Wikipedia.

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss