Latest Posts

Formula 1: Marele Premiu al Austriei 2021 – Antrenamente Libere – Pirelli Report.

Vizualizări: 11040

Formula 1 în 2021 a fost până acum o competiție mai strânsă decât oricare alt sezon din epoca motorului hibrid. O schimbare constantă a celor mai rapide timpi între Lewis Hamilton și Max Verstappen ține fanii entuziasmați în întreaga lume. Cursa din acest weekend din Austria se conturează pentru a aduce mai mult din această emoție.

Formula 1

Decalajul de timp între anvelope:

Formula 1

Sumarul pneurilor pentru vineri:

  • Pilotul Mercedes Lewis Hamilton a mers cel mai rapid la antrenamente libere, stabilind cea mai rapidă tură a zilei în FP2, în timp ce Max Verstappen de la Red Bull a fost cel mai rapid în FP1. În ambele ocazii, anvelopa moale P-Zero Red SOFT a fost utilizată pentru a seta cel mai rapid timp. Dar, spre deosebire de weekendul trecut, de data aceasta anvelopa roșie moale a fost de compoziție C5: un pas mai moale decât nominalizarea de acum o săptămână la Marele Premiu al Stiriei. C3 și C4, utilizate ca MEDIUM și SOFT weekendul trecut, sunt acum din nou în acțiune la Marele Premiu al Austriei, ca HARD și respectiv MEDIUM.
  • Comparativ cu weekendul trecut, condițiile au fost mai reci: cu câteva picături ușoare de ploaie după-amiaza. La începutul sesiunii FP2, care ar trebui să fie reprezentativă pentru condițiile de calificare și de cursă, temperaturile ambientale s-au înregistrat la 22 de grade, iar cele pe pistă au fost de 31 de grade, cu peste 10 grade mai puțin decât săptămâna trecută.
  • Chiar dacă circuitul a fost folosit weekendul trecut, unele ploi recente au făcut condiții similare antrenamentelor libere de acum o săptămână și a avut o evoluție destul de bună pe parcursul zilei. Cu toate acestea, piloții și echipele erau extrem de familiarizați cu acesta, ajutând la ambele sesiuni să fie puțin mai rapide decât săptămâna trecută.
  • Fiecare pilot a avut, de asemenea, două seturi de anvelope noi prototip, fără marcaje, pentru a testa în timpul antrenamentelor libere de vineri. Această anvelopă prototip, în compoziția C4, prezintă o construcție nouă pentru anvelopele din spate, care este evaluată pentru introducere de la Marele Premiu al Marii Britanii încoace, încorporând elemente ale anvelopelor 2022 de 18 inci. Max Verstappen a stabilit cel mai rapid timp pe anvelopa prototip (1m05.558s) în timpul FP2.
  • Există un decalaj estimat de aproximativ 0,7 secunde între soft și mediu, în timp ce diferența dintre mediu și dur este de aproximativ 0,5 secunde (pe baza cursei din weekendul trecut).

Formula 1

Formula 1

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Formula 1

Formula 1

Formula 3: Ultimele știri:

  • Pilotul Prema, Dennis Hauger, a obținut pole position-ul Formulei 3, după ce la Caio Collet al echipei MP Racing a fost șters cel mai rapid tur pentru depășire limitele al circuitului: o temă recurentă și în Formula 1.
  • Toți piloții au folosit anvelopa P Zero Yellow MEDIUM din Austria, nominalizată pentru prima dată în acest an. Anvelopa MEDIUM oferă o aderență cu mult mai mare decât cea HARD, este mai puternică lateral, precum și atunci când vine vorba de tracțiune, și pare bine adaptată acestui circuit.
  • În virtutea calificării pe locul 12, Logan Sargent al echipei Charouz va pleca din pole pentru cursa sprint de Sâmbăta.
  • Spre deosebire de piloții de Formula 1, echipele de Formula 3 se confruntă astăzi cu prima dată cu Red Bull Ring, așa că s-au concentrat pe maximizarea cunoștințelor lor despre circuit, precum și despre compoziție MEDIUM de Formula 3.

Formula 1: Marele Premiu al Austriei 2021 – Antrenamente Libere – Pirelli Report.

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:

„Au existat două priorități principale pentru echipe astăzi: evaluarea compoziția SOFT în versiunea C5, care nu a mai fost folosit până acum în Austria și încercarea noului anvelopă prototip, în compoziție MEDIUM C4, în cele mai reprezentative condiții pentru echipe. Colectăm toate informațiile de care avem nevoie cu privire la această nouă anvelopă din spate, care are o construcție mai robustă și vom analiza datele în vederea utilizării acesteia de la Silverstone încoace”.

„Feedback-ul pe care l-am primit de la piloți până acum este, în general, pozitiv și indică faptul că se simte destul de similar cu anvelopa existentă care a fost exact ținta noastră: păstrăm același nivel de performanță cu o creștere a robusteții. Așa cum era de așteptat cu compușii mai moi, am avut în special niște granulații pe anvelopa moale, ceea ce sugerează că am putea vedea câteva strategii destul de diferite în comparație cu weekendul trecut: întreaga idee din spatele schimbării nominalizării pentru al doilea weekend de cursă aici”.

Formula 1

Rezultatele al primei sesiuni de Antrenamente Libere:

Formula 1

Rezultatele celei de-a doua sesiuni Antrenamente Libere:

Formula 1

Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

Sursa: GP24 / Pirelli
Photocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 / Pirelli

Latest Posts

Don't Miss