More

    Latest Posts

    Formula 1 explică planul pentru aerodinamică activă pentru a îmbunătăți cursele pentru 2026

    Formula 1 are în vedere utilizarea aerodinamicii active în cadrul regulamentului tehnic din 2026 pentru a compensa forța de apăsare pierdută atunci când se află în spatele unei alte mașini, pentru a îmbunătăți performanțele de urmărire.

    Formula 1 și-a revizuit regulamentul tehnic pentru sezonul 2022 în încercarea de a reduce cantitatea de forță de apăsare pierdută atunci când mașinile se urmăresc între ele, permițându-le să se apropie și să încerce mai multe depășiri. Modificările au fost lăudate pe scară largă de piloții din Formula 1, în timp ce Pirelli, furnizor exclusiv de pneuri de curse pentru Formula 1a raportat că numărul de depășiri în Formula 1 a crescut de la 599 pe parcursul sezonului 2021 la 785 anul trecut.

    Dar atenția se îndreaptă deja spre următoarele modificări majore ale regulilor tehnice, care vor avea loc în 2026, când Formula 1 va introduce și următoarea generație de unități de propulsie. Aerodinamica activă este evaluată ca o modalitate de a îmbunătăți eficiența mașinilor, dar ar putea fi folosită și pentru a influența competiția pe circuit și pentru a opri victoriile la fugă.

    Formula 1

    Vorbind la expoziția Autosport International din Anglia săptămâna trecută, directorul tehnic al Formula 1, Pat Symonds, a declarat că următoarele performanțe ale mașinilor din 2026 vor fi „chiar mai bune decât cele ale mașinilor din 2022”. DRS urmează să rămână parte a pachetului de reguli, dar Pat Symonds a explicat cum ar putea fi folosită aerodinamica activă pentru a mări forța de apăsare și a compensa cantitatea pierdută atunci când se urmărește îndeaproape o mașină din față.

    „Nu vom pierde DRS, pentru că există aerodinamică total activă pe mașina 2026”, a declarat Pat Symonds. „DRS este reducerea rezistenței la înaintare. Ceea ce am considerat întotdeauna că ar trebui să facem este să avem o creștere a forței de apăsare. Pentru că ce face mașina din spate? Da, pierde ceva rezistență, dar ceea ce o ține cu adevărat este faptul că a pierdut forța de apăsare”.

    „Ideea noastră acum este de a crește forța de apăsare înapoi la nivelul la care ar fi trebuit să fie dacă mașina din față nu ar fi fost acolo”. Ținta ar fi să permită lupte și mai strânse pe circuit, despre care Pat Symonds a spus că este obiectivul principal, spre deosebire de asigurarea unei depășiri. „Toată lumea vorbește despre depășiri, dar pentru noi, depășirea a fost sfârșitul bătăliei”, a declarat Symonds.

    Formula 1

    „Bătălia este cea mai interesantă, este imprevizibilitatea – va trece el? Și știu că mulți oameni critică DRS, iar asta a fost problema cu DRS, poate face o depășire prea ușoară. În schimb, atunci când nu îl ai, cursa de la Imola, când FIA a fost foarte reticentă în a activa DRS, ai parte de curse plictisitoare. Este o chestiune de a face lucrurile cum trebuie”.

    Echipele urmează să primească o primă privire asupra regulamentului de șasiu planificat pentru 2026 în cadrul unei întâlniri care va avea loc la sfârșitul acestei luni. Deși Pat Symonds a spus că mașina din 2026 va fi „destul de convențională”, el a dezvăluit că echipa tehnică a început cu o pânză albă care a permis explorarea mai multor căi radicale.

    „Când am studiat proiectul din 2026, am avut într-adevăr o altă foaie de hârtie curată și am investigat tot felul de lucruri”, a spus Pat Symonds. „De fapt, ne-am întors direct la o mașină cu efect de sol cu jupuitură, pentru a avea o idee despre unde se află punctul final. Ne-am uitat la mașinile fanilor, la tot felul de lucruri ciudate. Dar mașina din 2026 va fi destul de convențională, pentru că așa ne dorim să fie”.

    Formula 1

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss