Dakar-ul plin de evenimente al lui Loeb se încheie prin retragere după întreruperea etapei 8

Sebastien Loeb, de nouă ori campion World Rally, s-a retras din Raliul Dakar din 2021, după ce nu a reușit să ajungă la final...
More

    Latest Posts

    Formula 1: Echipele aprobă plafonarea costurilor și modificările de handicap aerodinamic.

    Echipele de Formula 1 au aprobat un set radical de modificări de regulă care vizează asigurarea viitorului sportului în urma pandemiei corona virusului. După săptămâni de discuții între echipe, șefii FIA și F1 cu privire la potențialele schimbări care vizează reducerea costurilor și îmbunătățirea show-ului, propunerile „New Deal” au fost supuse votului electronic al echipei de vinerea trecuta.

    Surse multiple au confirmat că echipele au susținut modificările, care au inclus reducerea plafonului bugetar al F1 de la 175 milioane dolari la 145 milioane dolari anul viitor și alte reguli, inclusiv un sistem de handicap pentru dezvoltarea aero și utilizarea de piese open-source. Principalul câmp de luptă din ultimele săptămâni a fost nivelul plafonului bugetar, Ferrari, în special, reticent să reducă prea mult nivelul, în ciuda presiunilor altor echipe.

    În timp ce echipele independente, precum McLaren, erau în favoarea reducerii la 100 de milioane de dolari, Ferrari era convins că nu ar fi fericit să accepte ceva sub 145 de milioane de dolari. Cu această cifră propusă pentru anul viitor, cu o cale de până la 140 de milioane de dolari în 2022 și 135 de milioane de dolari după aceea, se înțelege că echipa italiană a fost mulțumită de compromis și-a oferit sprijinul.

    La fel ca și plafonul bugetar, alte reguli care fac parte din pachet au inclus un sistem radical de handicap pentru dezvoltarea aero, în care echipele cu cele mai slabe performanțe sunt permise mai mult tunel eolian și timp de dezvoltare CFD în comparație cu echipele cu mai mult succes, plus alocația pentru utilizarea piese open source.

    În cazul în care echipele au aprobat schimbările de regulă, acum problema trebuie să fie înaintată Consiliului Mondial Motor Sport al FIA pentru ratificarea finală. Se înțelege că organul de conducere va face acest lucru printr-un e-vot, probabil la începutul săptămânii viitoare, în loc să aștepte următoarea ședință WMSC FIA, care este programată la jumătatea lunii iunie.

     

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.