Latest Posts

Formula 1: 2020 Marele Premiu al Turciei – Antrenamente Libere – Pirelli Report.

Vizualizări: 10505

Verstappen și Red Bull au condus ostilitățile cu compoziția soft-C3 pe un circuit extrem de alunecos.

Formula 1: 2020 Marele Premiu al Turciei - Antrenamente Libere - Pirelli Report.

Formula 1: 2020 Marele Premiu al Turciei - Antrenamente Libere - Pirelli Report.

De ce am ales aceste pneuri?

  • Istanbul Park a revenit în Formula 1 după 9 ani, fiind caracterizat de o nouă suprafață mai alunecoasă grație noului asfalt în FP1 și temperaturi sub 20 de grade Celsius în FP2. Aceste lucruri au îngreunat obținerea aderenței, ceea ce a cauzat numeroase derapaje și apariția fenomenului de graining la pneurile soft. Uzura și degradarea pneurilor au fost la un nivel redus.
  • Drept rezultat timpii pe tur au rămas sub cei prognozați prin simulările oferite de echipe.
    Toate cele trei compoziții au fost testate, echipele folosind preponderent pneul p zero alb hard dimineață, înainte de a rula după amiază pe pneul roșu soft și utilizând de asemenea în FP2 pneul galben medium.
  • Diferența estimată de performanță între pneuri este destul de redusă: în jurul a 0.9 secunde între soft și medium și 0.8 secunde între medium și hard.
  • Red Bull a fost cea mai rapidă în ambele sesiuni cu Max Verstappen, el fiind cel mai rapid de fiecare dată. Mai mult de cinci secunde au separat cea mai rapidă de cea mai lentă mașină în FP2.

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:

„Noul asfalt de pe Istanbul Park, care a fost pus în urmă cu două săptămâni, s-a dovedit a fi extrem de alunecos. Noi ne-am așteptat la ceva similar în Portugalia, dar de fapt a fost diferit prin prisma aderenței. Am observat o mare evoluție a pistei în ciuda absenței curselor suport.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Mai mult, suprafața pistei a fost spălată peste noapte, ceea ce a făcut ca dimineață să avem câteva zone cu apă. Am observat apariția fenomenului de graining la pneurile soft așa cum era de așteptat în aceste condiții extreme datorită derapajelor mașinilor; situație care ar trebui să se îmbunătățească de-a lungul weekendului pe măsură ce mai multă gumă se va așterne pe pistă, piloții vor putea aduce mai bine pneurile în temperatură iar pista va continua să evolueze.

Oricum, trebuie să fim atenți și la vreme. Există posibilitatea de a ploua în weekend ceea ce ar putea reseta starea pistei și ar putea adăuga noi variabile la ceea ce reprezintă deja o mare încercare.”

Formula 1: 2020 Marele Premiu al Turciei - Antrenamente Libere - Pirelli Report.

Formula 1: 2020 Marele Premiu al Turciei - Antrenamente Libere - Pirelli Report.

Formula 1: 2020 Marele Premiu al Turciei - Antrenamente Libere - Pirelli Report.

Formula 1: 2020 Marele Premiu al Turciei - Antrenamente Libere - Pirelli Report.

Sursa: GP24 / Pirelli
Photocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 / Pirelli

Latest Posts

Don't Miss