Latest Posts

Force India elimină teoriile conspiraționale, ordinul a fost de a îl depăși pe Verstappen

Vizualizări: 11453

Șeful Force India, Otmar Szafnauer a apărat acțiunile lui Esteban Ocon în urma coliziunii sale cu Max Verstappen din Marele Premiu al Braziliei, confirmând că echipa și-a instruit pilotul să îl depășească pe lider.

Ocon s-a lovit cu Verstappen la începutul turului 44, încercând să revină în turul prim în al doilea viraj. A intrat pe interior, ambii piloți învârtinduse ca și consecință. Pilotul francez a primit o penalizare stop/go de 10 secunde pentru incident.

Verstappen însă era lider, iar acroșajul l-a costat șefia cursei, și, ulterior, victoria în fața lui Lewis Hamilton. După cursă, pilotul Red Bull l-a căutat pe Ocon și l-a abordat într-o manieră agresivă în garajul FIA, acțiune care l-a costat, pentru că a fost amendat cu două zile de serviciu comunitar.

Szafnauer spune că Ocon a urmat pur și simplu ordinele echipei în a îl depăși pe Verstappen, lucru permis de regulamentul F1, care le dă voie celor depășiți cu un tur să revină în primul tur, și a eliminat din ecuație teoriile conspiraționale cum că pilotul său l-a lovit intenționat pe pilotul Red Bull din cauza legăturii sale cu Mercedes.

„Asta este o teorie conspirațională, și nu cred că vreun pilot se gândește la cariera sa din 2020 în timpul unei curse de astăzi. În nici un caz. Esteban a intrat pe radio și a întrebat dacă poate să încerce să depășească și să revină în turul prim, pentru că era mai rapid, răspunsul nostru a fost, „da, dăi bice”. Asta a fost tot.

„La acel punct avea avantajul pneurilor mai noi, și ar mai fi avut acel avantaj pentru încă cinci, șase, șapte, opt tururi.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

„Indiferent ce făcea Max în încercarea de a își conserva pneurile, noi nu aveam nevoie să facem asta. La șase tururi cu un avantaj de jumătate de secundă pe tur doar din pneuri, trei secunde, eram în cursă cu alți oameni și nu puteam rămâne blocați, chiar dacă eram în spatele liderului cursei. Deci a trebuit să o facem. În cursa noastră a trebuit să o facem.”

Photo-credit: F1

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss