More

    Latest Posts

    FIA intervine în privința piloților de F1 cu o directivă din motive de siguranță

    FIA a răspuns rapid la solicitarea piloților de F1 de a aborda problema porpoising-ului, din motive de siguranță.

    Piloții și-au făcut apelul la briefingul obișnuit de vineri de la Baku, după ce mai mulți dintre ei au avut probleme la gât și la spate pe circuitul accidentat. Până acum, astfel de probleme se limitau la cei care conduceau pentru echipele care sufereau cel mai mult din cauza portării sau a țopăiala, în special George Russell de la Mercedes și Carlos Sainz de la Ferrari. În weekendul de la Baku, au fost exprimate și alte opinii, Lewis Hamilton suferind în mod special în cursa propriu-zisă.

    FIA a reacționat prin emiterea unei directive tehnice către echipe care face referire atât la măsuri pe termen scurt, cât și pe termen lung. Se înțelege că nu va exista niciun impact asupra modului în care echipele își vor conduce mașinile la Montreal în acest weekend, când FIA se va concentra pe observare și pe colectarea de date.

    FIA

    Într-o declarație, FIA a declarat: „În urma celei de-a opta etape din acest an a Campionatului Mondial FIA de Formula 1, în timpul căreia a fost din nou vizibil fenomenul de oscilații aerodinamice („porpoising”) al noii generații de mașini de Formula 1 și efectul acestuia în timpul și după cursă asupra stării fizice a piloților, FIA, în calitate de organism de conducere al acestui sport, a decis că, în interesul siguranței, este necesar să intervină pentru a cere ca echipele să facă ajustările necesare pentru a reduce sau a elimina acest fenomen”.

    Organismul de conducere a precizat că a jucat cartea siguranței în principal din cauza concentrării șoferilor. Aceasta înseamnă că orice modificare nu necesită sprijinul unanim al echipelor. FIA a precizat că „a decis să intervină în urma consultării cu medicii săi, în interesul siguranței piloților”.

    „Într-un sport în care concurenții conduc în mod obișnuit la viteze de peste 300 km/h, se consideră că toată concentrarea unui pilot trebuie să fie concentrată pe această sarcină și că oboseala excesivă sau durerea resimțită de un pilot ar putea avea consecințe semnificative în cazul în care ar duce la o pierdere de concentrare. În plus, FIA este îngrijorată în legătură cu impactul fizic imediat asupra sănătății piloților, o parte dintre aceștia raportând dureri de spate în urma evenimentelor recente”.

    FIAFIA a precizat că directiva tehnică a fost emisă pentru a „oferi îndrumări echipelor cu privire la măsurile pe care FIA intenționează să le ia pentru a aborda această problemă”. Prima măsură propusă este „o examinare mai atentă a scândurilor și a patinelor, atât în ceea ce privește proiectarea lor, cât și uzura observată”. În al doilea rând, va fi „definirea unui sistem de măsurare, bazat pe accelerația verticală a mașinii, care va oferi o limită cantitativă pentru nivelul acceptabil de oscilații verticale.

    „Formula matematică exactă pentru această măsurătoare este încă analizată de FIA, iar echipele de Formula 1 au fost invitate să contribuie la acest proces”. FIA adaugă: „În plus față de aceste măsuri pe termen scurt, FIA va convoca o reuniune tehnică cu echipele pentru a defini măsuri care vor reduce tendința mașinilor de a prezenta astfel de fenomene pe termen mediu”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss