Latest Posts

FIA gata să fie flexibilă la verificările de caroserie în 2022

Vizualizări: 11685

Echipele de Formula 1 ar putea avea mai multă libertate în testele de caroserie în primele trei curse ale sezonului 2022, dacă FIA consideră că procedurile sunt prea dure.

Înainte de noul sezon de F1, organul de conducere al curselor cu motor este conștient de faptul că echipele ar putea încerca să profite la maximum de aripile sau podelele îndoite pentru a-și oferi un avantaj de performanță. Faptul că aripile se îndoaie pe linii drepte poate aduce o reducere a rezistenței pentru a îmbunătăți viteza în linie dreaptă, în timp ce noile mașini cu efect de sol înseamnă că există câștiguri de apăsare dacă echipele pot etanșa podeaua.

Dar, având în vedere că FIA nu este sigură în această etapă cât de mult vor împinge echipele în diferite domenii ale regulamentelor, menține o minte deschisă despre cum să țină lucrurile sub control fără a face testele extrem de dificil de trecut. Toate noile reguli pentru 2022 înseamnă că s-ar putea ca testele care au funcționat pentru generația anterioară de mașini să nu fie potrivite pentru cele mai recente modele. Prin urmare, a fost pus în aplicare un plan de urgență care va permite FIA ​​să retragă testele dacă se constată că acestea sunt prea stricte.

Pentru primele trei mari premii ale sezonului, FIA i se va permite să-și modifice criteriile de testare pentru a permite o mai mare flexibilitate sau un test de încărcare mai mic. Un articol 3.15 revizuit din Regulamentul Tehnic al F1 prevede: „Pentru primele trei Competiții ale Campionatului 2022, FIA își rezervă dreptul fie de a crește deviația permisă, fie de a reduce sarcina aplicată a oricărui test definit la articolul 3.15, numai pentru a rezolva orice problemă asupra introducerii de noi proceduri de măsurare. Orice astfel de variații nu vor depăși 20% din valorile reglementate și vor fi comunicate tuturor echipelor”.

Formula 1 2022

Deși este deschisă la minte cu privire la adecvarea testelor, FIA a fost clară că nu va tolera echipele care încearcă să ocolească regulile. Săptămâna trecută, Nikolas Tombazis a declarat: „În ceea ce privește flexarea difuzorului sau a marginilor podelei pentru a merge în jos, vom fi mereu cu ochii pe orice flexibilitate care are loc și vom impune, atunci când este necesar, teste pentru a reduce astfel de efecte și așa mai departe.
 
„Odată cu noul regulament, este inevitabil să existe anumite domenii care nu au fost prevăzute în mod corespunzător din punct de vedere al flexibilității și care ar putea trebui îmbunătățite pe măsură ce mergem. Nu vom ezita să facem asta. Regulile ne permit să intervenim dacă constatăm că au loc abuzuri în anumite zone”.
 
  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI!
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss