FIA a confirmat astăzi, faptul că circuitul de la Istanbul va avea două zone DRS, pe care piloții le vor putea utiliza, în acest weekend, în Grand Prix-ul Turciei. F1, revine în Istanbul Park, după o absență de 9 ani, ca parte a calendarului adoptat pe perioada pandemiei cu Covid-19.
Istanbul Park a făcut parte din programul competițional, din 2005, până în 2011, cel mai recent eveniment, având loc în primul an de implementare a sistemului DRS, în F1. Cu acea ocazie, s-a utilizat o singură zonă de acest fel, dar în anii următori, s-a ajuns chiar și la 3 zone DRS.
Zona originală, din Istanbul Park, avea punctul de detecție, în virajul 9, iar cel de activare, cu 82 de metri, înaintea virajului 11 și se putea utiliza, până în virajul 12. Cea de-a doua porțiune adăugată pentru DRS, va fi pe linia de fugă principală, iar punctul de activare, este la 69 de metri de ultimul viraj. Secțiunea a fost amplasată pe 33 de metri după virajul de dreapta, cu numărul 13.
Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Ca deobicei, piloții pot folosi flapsul mobil, în oricare din cele două zone, în orice moment al antrenamentelor și al calificărilor, și când se află la mai puțin de o secundă de alt monopost, în cursă.
Sursa: scuderiafans.comPhotocredit: formula1.com
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)