Latest Posts

FIA despre echipele care încearcă să găsească portițe de scăpare în regulamentul din 2022.

Vizualizări: 28673

FIA dezvăluie cum va trata anumite idei ale echipelor care încearcă să găsească lacune în Regulamentul Tehnic 2022.

Directorul tehnic al FIA pentru monoposturi, Nikolas Tombazis, explică modul în care va trata anumite idei ale echipelor care încearcă să găsească portițe de scăpare în Regulamentul Tehnic al Formulei 1 din 2022.

FIA

„Este greu de imaginat că putem depăși lupta palpitantă pentru titlu din sezonul 2021 în primul an al noului regulament. Dar este important să ne atingem cele două obiective pe care ni le-am propus. Să aducem plutonul mai aproape unul de celălalt și să facem mai ușor de urmărit o altă mașină”.

„În acest moment, aproximativ 3 secunde separă primul de ultimul loc. Sperăm ca până la sfârșitul anului 2022 să fie doar o secundă și jumătate. Trebuie să ne așteptăm totuși la o diferență mai mare la începutul sezonului. Dar mașinile vor deveni rapid mai apropiate odată ce echipele vor afla ce funcționează”. – a explicat Nicholas Tombazis, șeful FIA pentru aspecte tehnice ale monoposturilor, potrivit revistei germane Auto Motor und Sport.

FIA

În același timp, el a confirmat că regulamentul din 2022 nu este definitivat. Tombazis: “Mă aștept să se facă ajustări în timpul sezonului dacă lucrurile nu funcționează așa cum ar trebui”.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Nikolas Tombazis dezvăluie că, atunci când vine vorba de respingerea anumitor idei, depinde și de momentul ales. „Este o diferență dacă cineva vine cu ideea în decembrie sau în martie. Acum, echipa mai are încă timp să se schimbe. Cu cât timpul de așteptare este mai lung, cu atât mai strict vom trata situația”.

Oficialul FIA nu vrea să intre într-o predicție exactă a vitezei pe care o vor avea mașinile de Formula 1 din 2022. Sentimentul său îi spune că va fi mai degrabă de o secundă în loc de trei – în comparație cu modelele anterioare.

FIA

Din cauza combustibilului E10 și a noilor pneuri, este dificil de prezis. Tombazis crede că toate motoarele se vor afla într-o fereastră de performanță mai apropiată. Și dacă nu o vor face? „Nu am ajuns încă la un acord între producători cu privire la modul de reacție în cazul în care un motor este mult în urma celorlalți…” – a recunoscut el.

Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

Sursa: Auto Motor und Sport
Photocredit: Getty Images / Formula 1
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Auto Motor und Sport

Latest Posts

Don't Miss