Gabriel Aubry pentru sezonul IMSA complet în Tower Racing By Starworks LMP2

Tower Racing by Starworks va dezvălui încercarea unui sezon complet pentru Campionatul IMSA WeatherTech Sportscar, cu pilotul canadian, John Farano, întorcându-se cu un nou...
More

    Latest Posts

    FIA a publicat raportul despre accidentul mortal F2 al lui Anthoine Hubert la Spa Francorchamps

    FIA a publicat rezultatele investigațiilor sale cu privire la accidentul de Formula 2 la Spa, în care Anthoine Hubert a decedat in august anul trecut. Hubert și-a pierdut viața în accidentul cu mai multe mașini din a doua etapă a cursei de Formula 2, în timp ce Juan Manuel Correa a rămas cu răni care îi pun viața în pericol.

    FIA a făcut propriul lor anchetă imediat după accident, ale cărei constatări au fost publicate vineri. FIA a considerat că nu există „o singură cauză specifică, ci mai mulți factori care au contribuit la nașterea gravității accidentului” și nu a găsit „nicio dovadă a piloților care nu au reușit să reacționeze corespunzător, ca răspuns la semnalul de steag galben sau la circumstanțele de pe traseu. Ancheta s-a concentrat pe patru autoturisme – cele ale lui Anthoine Hubert, Juan Manuel Correa, Giuliano Alesi și Ralph Boschung.

    Într-un pasaj care detaliază cum s-a produs secvența de accident, despre care FIA spune ca a durat 14,6 secunde, raportul a spus că există o „probabilitate rezonabilă” ca învârtirea lui Alesi, care a forțat pe Boschung și Hubert să întreprindă acțiuni evazive, să fie rezultatul unei pierderi de presiune în anvelopa din spate dreapta a mașinii sale. Hubert s-a bușit cu partea din spate a mașinii lui Boschung, în timp ce încercau să-l evite pe Alesi, reacții despre care FIA a spus că a început înainte ca un steag galben să fie arătat la 1,8 secunde după ce Alesi a lovit bariera de la Raidillion.

    Cu lipsă de eleron frontală, Hubert a fost trimis spre barieră cu 262 km/h, a lovit bariera la „un unghi de aproximativ 40 de grade” la 217 km/h și a continuat să călătorească înapoi de barieră. Raportul spunea că Correa, care a suferit avarii la suspensie și-a pierdut eleron din față după ce a lovit resturile rămase de la prăbușirea lui Alesi, s-a dovedit că a lovit mașina „aproape staționară” a lui Hubert la 218 km/h după ce a lovit o barieră și s-a oprit în mijlocul circuitului, rezultând o forță de vârf de 81,8 g pe mașina lui Hubert. Acest lucru a accelerat mașina lui Hubert la 105 km/h, după care a lovit bariera pentru a doua oară înainte de a „termina pe circuit”.

    FIA a considerat că reacțiile arbitri, ale controlului curselor și ale serviciilor de salvare sunt „oportune și bune”. Steagurile dublu-galbene au fost afișate la 2,5 secunde după impactul lui Correa și Hubert, cu un steag roșu arată 2,7s după aceea „în timp ce mașina #19 [Anthoine Hubert] a venit să se oprește pe pista din partea stângă”. Raportul a spus că prima evaluare medicală la fața locului a Hubert a fost efectuată la 54 de secunde după steagul roșu.

    Sursa: FIA / GP24 Author, Frank van Nunen

    Photocredit: Getty Images

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.