Latest Posts

Ferrari va dezvălui o mașină de F1 autentică.

Vizualizări: 20357

Ferrari va dezvălui o mașină de F1 autentică din 2022 cu o filosofie agresivă.

Am văzut deja până acum modelele McLaren F1, Williams F1, AlphaTauri, Aston Martin F1 și chiar și Alfa Romeo F1 camuflat, care a debutat ieri pe circuitul de testare Fiorano de la Ferrari.

Mai este doar o zi până când Scuderia Ferrari își va prezenta și rivalul pentru sezonul 2022 al Formulei 1. Evenimentul va fi transmis online mâine și va putea fi urmărit în direct video pe site-ul nostru. Speranța fiecărui fan Ferrari F1 este ca noul F1-75 să reușească să readucă echipa din Maranello în top și să le ofere lui Charles Leclerc și Carlos Sainz posibilitatea de a se lupta cu Mercedes AMG F1 și Red Bull Racing în 2022.

Între timp, presa italiană se concentrează, bineînțeles, pe viitoarea prezentare oficială a mașinii, după cum reiese din articolul de astăzi scris de Giorgio Terruzzi pentru Corriere della Sera. Iată analiza făcută de cunoscutul jurnalist și expert în Formula 1.

Ferrari
John Elkann & Mattia Binotto.

„John Elkann este fan Juventus, Mattia Binotto este fan Inter, iar Ferrari F1-75 este fan Milan. Roșu și negru pentru o livrea de prim rang, vag asemănătoare cu cea a modelului “641” care a concurat în sezonul 1990 al Formulei 1, cu un aspect rampant și câteva detalii “nocturne”, în special pe aripi. Cei care au proiectat-o sunt conștienți că au ales o filosofie agresivă”.

Vom afla mai multe mâine, când va fi dezvăluit noul Ferrari, cu un nume în semn de omagiu adus fiicei celei mai mari de la Maranello, “125 S” din 1947. Ritualul este un clasic al iernii, condensează speranțe, temeri și emoții, exprimate pe te web, conform tendinței actuale care elimină orice întâlnire reală și apropiată. Un eveniment foarte așteptat, însă, programat să aibă loc la o săptămână de la prima sesiune de teste, foarte blindată, la Barcelona (23-25 februarie).

Spre deosebire de alte echipe, dacă nimic altceva, va fi o primă viziune adevărată, nu a unui manechin, de exemplu, locul pentru înregistrare. Un Calul Rulant cu forme surprinzătoare, indicând tocmai o aerodinamică pe cât de inedită, pe atât de originală, atât din punct de vedere al liniilor, cât și al proporțiilor.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Dacă merge repede imediat este mai puțin important decât în trecut: important este că se îmbunătățește mult, bine și repede, așa cum cere o mașină complet nouă, cu un potențial care va fi descoperit în șase zile de lucru pe pista dintre Spania și Bahrain, unde sunt programate a doua sesiune de teste (10-12 martie) și primul GP din 2022 (20 martie), o săptămână mai târziu.

Ferrari
Carlos Sainz Jr.

Rețeta de bază este binecunoscută, dictată de o modificare majoră a regulamentului: pneuri mai late, creșterea greutății, aerodinamică simplificată pentru a facilita depășirile, efect de sol. Toate acestea urmează să fie aplicate pe o mașină cu o perioadă lungă de dezvoltare, care va fi verificată pe simulatorul foarte avansat de la Maranello. Un instrument tehnologic foarte sofisticat, capabil acum să facă diferența în bine sau în rău în ceea ce privește acuratețea datelor.

„Ideea dominantă: să explorezi fără teamă și apoi să modifici, să optimizezi cu criterii care sunt la rândul lor reformulate. Faptul că se vine dintr-o lungă perioadă critică pare să fi generat un imbold spre extrem, cu certitudinea de a fi găsit puterea necesară pentru a forța încă din primele curse ale sezonului. Unitățile de putere vor fi protagonistele sigure în următoarele luni și aici zvonurile sugerează că pașii înainte au fost făcuți, chiar și riscând ceva pe partea de fiabilitate la începutul campionatului. Va fi acest lucru suficient? Nimeni nu știe”.

„Nici măcar la Mercedes, Honda și Renault, unde au investit și ei energie și bani în dezvoltarea de motoare care să folosească un combustibil care conține 10% etanol. Mai “verde”, dar penalizator pe partea de putere. Pierdere estimată: aproximativ 20 CP, care va fi recuperată prin rezolvarea unui puzzle, deoarece greutatea mai mare și noua aerodinamică pot avea o influență semnificativă asupra consumului de combustibil”.

Acest lucru îi determină pe piloți, al căror rol va fi fundamental pentru optimizare și înțelegere; să le indice tehnicienilor, să împingă mașini foarte rigide și foarte rapide în viraje din viteze mari, mai puțin dispuse să ierte o greșeală.

Ferrari
Charles Leclerc.

În acest sens, perechea Charles LeclercCarlos Sainz oferă mai multe garanții. Se înțeleg bine și merg în forță. Amândoi știu ce înseamnă să lucrezi pentru o echipă importantă, folosind piciorul drept. Amândoi sunt în căutarea unor rezultate ambițioase și se grăbesc să domine scena. Având în vedere culorile noului “tricou”, o grabă al diavolul de la Milan”.

  • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: Corriere della Sera
Photocredit: Getty Images
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Corriere della Sera

Latest Posts

Don't Miss