Latest Posts

Ferrari va alege echipele de piloți pentru Le Mans Hypercar din lista sa de piloți GT

Vizualizări: 21222

Ferrari își propune să aleagă piloții pentru echipa sa de hypercaruri Le Mans din Campionatul Mondial de Anduranță de anul viitor din lista sa existentă de GT.

Antonello Coletta, șeful constructorului italian de mașini de curse sportive, a subliniat intenția fermă, în urma primului test al LMH din această săptămână, de a alege echipa de șase piloți din WEC dintre piloții angajați în prezent pentru activitățile sale de curse GT. Coletta a declarat: „Preferăm să alegem din linia noastră existentă; acesta este visul nostru, dar nu am un răspuns final. Sincer, dacă piloții noștri sunt competitivi și puternici în timpul testelor LMH, atunci de ce trebuie să schimbăm? Prefer să concurez cu piloți din familia noastră”.

Ferrari

Cei nouă piloți GT de uzină la Ferrari sunt Alessandro Pier Guidi, James Calado, Miguel Molina, Antonio Fuoco, Davide Rigon, Nicklas Nielsen, Daniel Serra, Alessio Rovera și Andrea Bertolini. Ultimele comentarii ale lui Coletta, făcute la runda din acest weekend de la Monza din cadrul WEC, urmează declarațiilor anterioare ale celor de la Ferrari, conform cărora piloții săi de GT vor efectua testele inițiale ale noului prototip hibrid, care va readuce marca la vârful competițiilor de mașini sport ca uzină, după o absență de 50 de ani.

De asemenea, acesta a dezvăluit că testele de testare a modelului Ferrari LMH dezvoltat în cadrul departamentului Attivita Sportive GT au continuat la Fiorano în a doua jumătate a săptămânii. Coletta a descris testele de vineri ca fiind „ultima zi a primei curse”. Sarcinile de conducere au fost preluate de Rigon și Bertolini. El a explicat că Rigon este „pilotul cu cea mai mare experiență în timpul simulărilor noastre”, subliniind în același timp că veteranul Bertolini, care concurează în acest an în formațiile pro-am în GT World Challenge Europe, are „o istorie bună cu Ferrari și a făcut multe teste și dezvoltări”.

Ferrari

Rigon și Bertolini au urmat după Pier Guidi și Nielsen, care au condus modelului Ferrari LMH în primele două zile de teste, miercuri și joi. Bertolini a condus modelului Ferrari LMH vineri dimineață, înainte ca Rigon să preia conducerea după-amiaza. Coletta a sugerat că testele pentru LMH se vor muta pe un circuit de curse propriu-zis „în 15 sau 20 de zile” și nu a exclus posibilitatea de a mai face alte curse la Fiorano până atunci. Coletta a promis un „program foarte dur” de testare și dezvoltare înainte de prima cursă a Ferrari-ului la runda inaugurală a WEC de anul viitor, care va avea loc la Sebring, în martie.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Acesta a refuzat să divulge detalii tehnice ale mașinii, inclusiv configurația elementului de combustie internă al trenului de propulsie hibrid. Este puțin probabil ca specificațiile complete ale mașinii să fie făcute publice până când se apropie omologarea acesteia înainte de startul WEC 2023. Lista de piloți Ferrari Competizioni GT este completată de Giancarlo Fisichella, Olivier Beretta și Toni Vilander, ale căror roluri includ sarcini de ambasador al mărcii.

• Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.

Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Getty Images
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss