More

    Latest Posts

    Ferrari – „Naivi” să credem că va fi ușor să prindem Red Bull și Mercedes

    Echipa Ferrari crede că ar fi „foarte naivi” să creadă că le va fi ușor să prindă Red Bull și Mercedes în conformitate cu noile reglementări tehnice ale Formulei 1 pentru sezonul 2022.

    Anul acesta va marca începutul unui nou set de reguli tehnice mult așteptate pentru Formula 1, forțând echipele să urmărească diferite concepte aerodinamice și să gestioneze introducerea noilor anvelope de 18 inchi.

    Va oferi tuturor echipelor o oportunitate de a face un mare pas înainte, Ferrari în special urmărind să revină în fruntea grilei după doi ani fără a câștiga o cursă.

    Importanța noului set de reguli din acest sezon a determinat Ferrari să suspende dezvoltarea mașinii sale din 2021 la începutul anului trecut, în ciuda luptei strânse cu McLaren pentru locul trei în Campionatul Constructorilor.

    Chiar și cu sfârșitul timpuriu al ciclului său de upgrade-uri, Ferrari a învins McLaren pe locul al treilea cu 47,5 puncte în clasamentul final, Charles Leclerc și Carlos Sainz s-au combinat pentru a obține cinci podiumuri și două pole position-uri.

    În fruntea clasamentului, Mercedes și Red Bull s-au trezit implicați într-o luptă strânsă pentru campionatele de anul trecut, care au mers până la ultima cursă a sezonului de la Abu Dhabi.

    Dar directorul sportiv Ferrari, Laurent Mekies, a spus că, în ciuda nevoii ca Mercedes și Red Bull să se concentreze pe mașinile lor din 2021 din cauza luptei pentru titlu, nu se aștepta ca aceasta să aibă un impact mare asupra perspectivelor sale pentru acest an.

    „Sunt sigur că au trebuit să se dezvolte anul acesta”, a spus Mekies. „Cu toate acestea, în ambele cazuri sunt organizații incredibile și este suficient să te uiți la rezultate pentru a le înţelege.

    „De aceea, nu aș subestima nici măcar o secundă capacitatea lor de a produce o mașină grozavă în 2022.

    „Da, au trebuit să cheltuiască mai mult pentru 2021, dar dacă te uiți la rezultatele pe care le-au produs în ultimii 10 ani, unul și altul, va trebui să fii foarte naiv să te gândești că va fi ușor să închizi acest decalaj.

    „Pentru că, în cele din urmă, încă trebuie să reducem decalajul. Chiar și noi, ne uităm la numerele de mașini din 2022 în comparație cu locul în care ne aflăm și, dacă în comparație cu locul în care suntem, este cu X zecimi mai lent față de acești tipi, atunci trebuie să obținem acel decalaj plus decalajul față de ei.

    „Deci nu aș fi prea îngrijorat pentru ei”.

    Ferrari a promis deja că mașina sa pentru acest an va prezenta „multe inovații”, inclusiv o unitate de putere care este „semnificativ diferită” de cea folosită până în 2021.

    Echipa nu a mai contestat pentru un campionat din 2018, în timp ce seceta de titluri datează din 2008, când a câștigat ultima dată coroana constructorilor.

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss