More

    Latest Posts

    Ferrari clarifică confuzia legată de mesajul lui Leclerc privind accelerația.

    Scuderia Ferrari a respins sugestiile potrivit cărora accidentul suferit de Charles Leclerc în Marele Premiu al Franței de Formula 1 ar fi avut legătură cu probleme la accelerație, în urma confuziei declanșate de un mesaj radio.

    Pilotul monegasc a controlat cursa de la Paul Ricard după ce a ținut piept provocării rivalului la titlu Max Verstappen în primele etape. Însă, la scurt timp după ce Max Verstappen a ales să meargă pentru un schimb timpuriu de pneuri, totul a mers prost pentru Charles Leclerc în turul 18, când a ieșit în trombă în virajul 11 – ceea ce l-a scos din cursă. Blocat în bariere, el a vorbit cu echipa sa prin radio și a fost transmis dându-le mesajul: „Nu pot să merg pe accelerație”.

    Ferrari, Leclerc

    Referirea sa la accelerație, la doar două săptămâni după ce s-a luptat cu o pedală de accelerație blocată în ultimele etape ale GP-ului Austriei, a provocat teorii nebunești conform cărora Charles Leclerc ar fi fost scos din cursă din cauza unei probleme repetate. Deși Charles Leclerc a recunoscut după cursă că accidentul a fost greșeala sa, conspirațiile au fost alimentate și mai mult atunci când directorul tehnic al Red Bull Racing, Pierre Wache, a fost filmat după victoria olandezului spunându-i că a auzit la radio că a fost o problemă la accelerație.

    Dar directorul echipei Scuderia Ferrari, Mattia Binotto, a precizat că comentariul lui Charles Leclerc la radio a fost în întregime legat de încercările sale de a ieși cu spatele din bariera de protecție și nu a avut nicio legătură cu cauza accidentului în sine. „În primul rând, nu a existat nicio problemă cu accelerația în sine, nu a avut nimic de-a face cu Austria”, a explicat el. „Ceea ce s-a întâmplat este o greșeală autentică a lui Charles Leclerc, care sunt lucruri care se pot întâmpla, și cred că nu înlătură cât de bun este ca pilot și ca pilot fantastic. Dar a fost o greșeală autentică”.

    „Ceea ce ați auzit la radio a fost vorba despre momentul în care era în marșarier și încerca să iasă din bariere. Există o strategie, fără a intra în toate detaliile, care a însemnat că era pe accelerație, dar nu a simțit suficient cuplu din partea motorului. Nu a fost nimic în neregulă. Pur și simplu strategia de acolo”.

    Ferrari, Leclerc

    Binotto a explicat că cauza problemelor de accelerație din Austria a fost complet rezolvată după ce a fost pusă pe seama unei componente lipite. „În mod normal, nu discutăm prea mult despre detalii despre ce se întâmplă, dar ceea ce s-a întâmplat în Austria este foarte simplu”, a spus el. „A existat un amortizor care era ușor lipicios. Nu mai mult de atât. Și am pus deja în aplicare unele acțiuni pentru a evita acest lucru pe viitor”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss