More

    Latest Posts

    Ferrari clarifică confuzia legată de mesajul lui Leclerc privind accelerația.

    Scuderia Ferrari a respins sugestiile potrivit cărora accidentul suferit de Charles Leclerc în Marele Premiu al Franței de Formula 1 ar fi avut legătură cu probleme la accelerație, în urma confuziei declanșate de un mesaj radio.

    Pilotul monegasc a controlat cursa de la Paul Ricard după ce a ținut piept provocării rivalului la titlu Max Verstappen în primele etape. Însă, la scurt timp după ce Max Verstappen a ales să meargă pentru un schimb timpuriu de pneuri, totul a mers prost pentru Charles Leclerc în turul 18, când a ieșit în trombă în virajul 11 – ceea ce l-a scos din cursă. Blocat în bariere, el a vorbit cu echipa sa prin radio și a fost transmis dându-le mesajul: „Nu pot să merg pe accelerație”.

    Ferrari, Leclerc

    Referirea sa la accelerație, la doar două săptămâni după ce s-a luptat cu o pedală de accelerație blocată în ultimele etape ale GP-ului Austriei, a provocat teorii nebunești conform cărora Charles Leclerc ar fi fost scos din cursă din cauza unei probleme repetate. Deși Charles Leclerc a recunoscut după cursă că accidentul a fost greșeala sa, conspirațiile au fost alimentate și mai mult atunci când directorul tehnic al Red Bull Racing, Pierre Wache, a fost filmat după victoria olandezului spunându-i că a auzit la radio că a fost o problemă la accelerație.

    Dar directorul echipei Scuderia Ferrari, Mattia Binotto, a precizat că comentariul lui Charles Leclerc la radio a fost în întregime legat de încercările sale de a ieși cu spatele din bariera de protecție și nu a avut nicio legătură cu cauza accidentului în sine. „În primul rând, nu a existat nicio problemă cu accelerația în sine, nu a avut nimic de-a face cu Austria”, a explicat el. „Ceea ce s-a întâmplat este o greșeală autentică a lui Charles Leclerc, care sunt lucruri care se pot întâmpla, și cred că nu înlătură cât de bun este ca pilot și ca pilot fantastic. Dar a fost o greșeală autentică”.

    „Ceea ce ați auzit la radio a fost vorba despre momentul în care era în marșarier și încerca să iasă din bariere. Există o strategie, fără a intra în toate detaliile, care a însemnat că era pe accelerație, dar nu a simțit suficient cuplu din partea motorului. Nu a fost nimic în neregulă. Pur și simplu strategia de acolo”.

    Ferrari, Leclerc

    Binotto a explicat că cauza problemelor de accelerație din Austria a fost complet rezolvată după ce a fost pusă pe seama unei componente lipite. „În mod normal, nu discutăm prea mult despre detalii despre ce se întâmplă, dar ceea ce s-a întâmplat în Austria este foarte simplu”, a spus el. „A existat un amortizor care era ușor lipicios. Nu mai mult de atât. Și am pus deja în aplicare unele acțiuni pentru a evita acest lucru pe viitor”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss