ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

Marc Marquez rămâne optimist în privința revenirii sale

După accidentarea înfiorătoarea suferită la Jerez în debutul stagiunii precedente, Marc Marquez a fost scos din cărțile pentru titlul mondial. Mai mult din cauza...
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    Ferrari aduce în prim plan versiunea 488 GT3 Evo 2020

    Ferrari a prezentat lumii întregi noua variantă evo a modelului său deja consacrat 488 GT3. Aceasta a avut loc în cadrul Ferrari Finali Mondiali de la Mugello, mașina urmând să-și facă debutul anul viitor în toate competițiile internaționale de profil.

    Noul pachet evo exprimă dorința celor din Maranello de a îmbunătăți și mai departe un model care și-a dovedit deja calitățile. Toate aceste noutăți au fost posibile pe de o parte datorită unor noi soluții constructive, dar și feedback-ul venit din partea echipelor a fost unul dintre factotii importanți.

    Stabilitatea mașinii a fost îmbunătățită datorită unor elemente noi de aerodinamică, o parte frontală redesenată contribuind din plin la aceasta. S-au investit peste 18.000 de ore constând în calcule, simulări și teste în tunelul de vânt, toate pentru obținerea unei bări față mai mici și mult mai eficientă. Aceasta a primit și deja cunoscutele dive planes, elemente regăsite pe mai toate modelele de curse în zilele noastre și care oferă apăsare suplimentară și contribuie de asemenea la stabilitatea mașinii.

    Gurile de ventilație atât din partea frontală cât și cele spate au fost în principal mărite contribuind la o mai bună răcire a componentelor, portierele fiind și ele redesenate pentru o circulație mai bună a fluxului de aer.

    Unul dintre punctele cheie urmărite a fost și îmbunătățirea dinamicii modelului. Ampatamentul a fost mărit ca și în cazul lui 488 GTE, asta ducând la o exploatare mai bună a anvelopelor dar și la conversia mai ușoară dintre GT3 și GTE. S-a urmărit și micșorarea masei mașinii, lucru care duce la folosirea balastului suplimentar pentru atingerea greutății impuse de regulamentul tehnic.

    Motorul rămâne același V8 twin-turbo cu un unghi de 90 de grade pe care îl regăsim și pe modelul actual. Totuși, acesta beneficiază de un nou sistem de management care ajută la creșterea fiabilității și la o mai bună livrare a cuplului motor.

    Partea convenabilă în cazul uni kit evo este că acesta se poate monta pur și simplu pe modelul existent și nu este necesară achiziția unui nou șasiu. Ne mai rămâne doar să așteptăm startul viitorului sezon unde noul 488 se va lua din nou la trântă cu concurența din ce în ce mai acerbă din sfera GT3.

    Sursa: Michelotto Ferrari

    Photocredit: Michelotto Ferrari

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Avatar

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Avatar