More

    Latest Posts

    Ferrari a primit un spor de putere în ultima ajustare a BoP de la Le Mans.

    Ferrari a primit înapoi o mică parte din puterea pe care a pierdut-o în cadrul unei alte modificări la GTE Pro Balance of Performance pentru Cursa de 24 de ore de la Le Mans.

    488 GTE Evo al mărcii italiene a pierdut 0,07 bari de presiune de supraalimentare a turbocompresorului la ultima schimbare de BoP, efectuată chiar înainte de începerea primei sesiuni de antrenamente de miercuri, și a continuat să lupte pentru performanță în comparație cu rivalii de la GTE Pro, Corvette și Porsche, în calificări. Acum, Ferrari a avut o creștere a puterii cu 0,02 bari în ultimul buletin emis vineri, înainte de încălzirea de sâmbătă dimineața și de startul cursei.

    Nici Porsche 911 RSR-19 și nici Corvette C8.R nu au suferit modificări. Schimbarea BoP vine după o sesiune de calificări HyperPole în care Corvette a ocupat prima linie pentru clasa GTE Pro, în fața celor două Porsche de uzină. Cel mai bun efort al celor de la Ferrari în HyperPole, grație lui Antonio Fuoco la bordul mașinii #52, a fost la 1.8s de ritmul lui Nick Tandy, care a câștigat Pole Position-ul. James Calado, care a fost al șaselea și ultimul în ordinea GTE Pro HyperPole la bordul Ferrari-ului #51, a fost sumbru pentru perspectivele Cavalerului Rulant de a-și apăra victoria din 2021.

    Ferrari

    „Am venit aici inițial cu același BoP, dar în comparație cu anul trecut am pierdut 0,07 bar, după ajustarea de miercuri, ceea ce este mult”, a declarat James Calado pentru presei, vorbind înainte de ultima ajustare. „Este suficient de mult încât să se simtă, este o bucată destul de mare. Aceasta este decizia pe care au luat-o, iar noi trebuie să încercăm să facem tot ce putem cu ceea ce ni s-a dat, să maximizăm performanțele mașinii, să rămânem în spiritul luptei, pentru că știm că în adâncul sufletului nostru va fi dificil”.

    „Nu putem face nimic. Să vedem ce se va întâmpla în cursă. Încerc să nu mă deranjez, mă voi bucura doar de faptul că m-am întors în mașină la Le Mans și de atmosferă”.

    • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss