Latest Posts

Fernando Alonso dorește să nu facă ”greșeli stupide” la debutul său în Raliul Dakar

Vizualizări: 23786

Fernando Alonso de la Toyota spune că finalizarea este prioritatea sa la debutul său la Raliul Dakar și că trebuie să evite orice „greșeală stupidă” în evenimentul care începe acest weekend. De două ori campion de Formula 1, a fost supus unui program de testare extins în Toyota Hilux – mașina cu care Nasser Al-Attiyah obișnuia să câștige evenimentul de anul trecut – și ajunge la începutul evenimentului pe al treilea loc la Raliul Al Ula-Neom din noiembrie.

“Rezultatul respectiv este pozitiv și îmi dă încredere”, a spus Alonso ca răspuns la podiumul său Al Ula-Neom. „Particip la Dakar pentru a vedea cum este, dar cu atât mai mult pentru a îl finaliza. Știm că doar unul din patru oameni care încep acest eveniment va ajunge la final – asta este greu. Știu că va fi foarte dificil.

„Nu cred că există ceva mai diferit de Formula 1 decât Dakar, dar este o provocare interesantă – cu siguranță, imposibilă pe hârtie, dar vreau să o iau și să învăț.” Și pregătirea pe care am făcut-o în lunile trecute m-a ajutat ca pilot, care este una dintre prioritățile mele când mă confrunt cu aceste tipuri de provocări: să fiu mai bun la sfârșitul fiecăreia dintre ele. “Trebuie să o abordez cu o anumită calmitate. Nu vreau să merg în Dakar, apoi să renunț după a doua sau a treia zi din cauza unei greșeli stupide.”

Alonso și triplul campion Al-Attiyah vor fi alături de câștigătorul din 2009, Giniel de Villiers, în echipa cu trei mașini.

Echipa X-Raid Mini John Cooper Works a câștigătorului Dakar de 13 ori Stephane Peterhansel și dublul campion mondial al Raliului, Carlos Sainz, vor oferi cea mai strânsă competiție pentru evenimentul organizat în Arabia Saudită pentru prima dată.

Câștigătorul 2014 Nani Roma – care a câștigat clasa de motociclete a evenimentului cu 10 în urmă – trece de la un Mini pentru a se alătura producătorului german Borgward în BX7-ul său, bazat pe gama SUV a mărcii.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Participantul de patru ori, Sebastien Loeb, campionul mondial de nouă ori al Raliului, nu participă la eveniment pentru prima dată din 2015. Loeb a condus pentru Peugeot, dar echipa a ieșit din Dakar pentru 2020, iar Loeb s-a alăturat la Hyundai în Campionatul Mondial de Raliuri la scurt timp după Dakar 2019.

Șeicul regulat WRC, Khalid Al Qasssimi, va conduce un Peugeot 3008DKR condus de filiala Citroen, PH Sport în timpul evenimentului.

Martin Kolomy s-a ”aruncat” cu Ford-ul Raptor 4 × 4 în shakedown înainte de începerea Dakarului și a fost internat cu a doua și a treia vertebră crăpată. Prokop – și-a rostogolit Ford-ul Raptor 4 × 4 MP Sports de mai multe ori în dunele de nisip, tot în timpul shakedown-ului. Mașina a aterizat înapoi pe roțile sale, cu fața prinsă ferm de o dună.

Fernando Alonso dorește să nu facă ''greșeli stupide'' la debutul său în Raliul Dakar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unul dintre elicopterele medicale ale evenimentului a ajuns rapid la locul accidentului. L-au transportat pe Kolomy, imobilizat pe o targă, direct la spital, după ce s-a plâns de dureri de spate. Copilotul Jiri Stross a fost, de asemenea, transferat acolo pentru o verificare. Kolomy a tweetat de la spital: “A treia vertebră comprimată și a doua crăpată. Acum se întreabă ce să facă cu mine! Dar voi fi bine. Mulțumesc tuturor pentru mesajele de susținere … mă ajută mult. ” Prokop a spus despre incident: „A fost unul dintre locurile mai trădătoare de pe Dakar, dar nu arată atât de periculos din exterior: lung drept și un salt la sfârșit.”În clipul pe care l-am văzut, mașina părea să încetinească, a coborât un pic și apoi a sărit direct pe fața.”

Ruta Dakar Rally 2020
05/01 Jeddah-Al Wajh (319 km)
06/01 Al-Wajh-Neom (367 km)
07/01 Neom-Neom (404 km)
08/01 Neom-Al Ula (452 km)
09/01 Al Ula-Ha’il (352 km)
10/01 Ha’il-Riyadh (478 km)
11/01 Riyadh rest day
12/01 Riyadh-Wadi Al-Dawasir (546 km)
13/01 Wadi Al-Dawasir-Wadi Al-Dawasir (473 km)
14/01 Wadi Al-Dawasir-Haradh (414 km)
15/01 Haradh-Shubaytah (533 km)
16/01 Shubaytah-Haradh (370 km)
17/01 Haradh-Qiddiya (373 km)

Sursa: GP24 Author, Adrian Gros
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Author, Adrian Gros

Latest Posts

Don't Miss