Latest Posts

Verstappen: “Nu trebuie să intrăm în panică” în privința motorului Red Bull din F1 pentru 2026

Vizualizări: 90990

F1- Max Verstappen nu vede “niciun motiv de panică” pentru sezonul 2026 – deși Red Bull se confruntă cu o “sarcină foarte mare” în dezvoltarea noului sistem de propulsie

Din 2026, Formula 1 va concura cu un nou regulament pentru motoare, iar Red Bull (în prezent, încă furnizată de Honda) va dezvolta noile motoare în colaborare cu Ford. Directorul echipei, Christian Horner, consideră acest pas ca fiind “cea mai mare provocare” din istoria de 20 de ani a echipei, dar, potrivit lui Max Verstappen, nu există “niciun motiv de panică”.

“Adică, dacă ar trebui să speculez despre tot ceea ce … aș putea să mă îngrijorez dacă voi fi în viață mâine, nu?”, rămâne relaxat triplul campion mondial. “Ei bine, nu sunt prea îngrijorat de asta. Bineînțeles, sunt în strânsă legătură cu Christian [Horner] și cu oamenii care lucrează acolo. Toată lumea lucrează la turație maximă, așa că nu este nevoie să ne panicăm. Încă nu suntem în 2026” spune Verstappen.

Verstappen

Cu toate acestea, Verstappen trebuie să recunoască, că nu va fi ușor să concureze cu producătorii experimentați. “Știm că este o sarcină foarte mare, nu o luăm ușor”, spune Verstappen. “Și, bineînțeles, cu atât de mulți producători de motoare consacrați, nu credem că va fi ușor să îi învingem nici pe ei.”

“Dar avem o mulțime de oameni buni care lucrează la proiect și suntem foarte entuziasmați. Timpul ne va spune unde va fi, bineînțeles”. În sezonul 2026, unitatea motor-generator pentru energie termică (MGU-H) va fi eliminată, în timp ce unitatea motor-generator pentru energie cinetică (MGU-K) va câștiga în importanță.

Verstappen

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Helmut Marko: Red Bull este în grafic

Puterea totală de propulsie este de 1.000 CP, dar doar jumătate din această putere este asigurată de motorul cu ardere internă V6 de 1,6 litri. Nu toată lumea apreciază împărțirea planificată de 50:50 între puterea electrică și cea cu combustibil. Anul trecut, șeful echipei Red Bull Horner, a cerut deja ca împărțirea puterii hibride să fie reconsiderată, temându-se pentru calitatea curselor.

Toto Wolff, șeful echipei Mercedes, a interpretat acest lucru ca pe un semn că Red Bull se temea să nu rămână în urmă în dezvoltarea MGU-K. Helmut Marko a asigurat că Red Bull nu a avut dificultăți cu propriul program de motoare.

Verstappen

Deoarece regulile de șasiu pentru 2026 nu au fost încă finalizate, în prezent se lucrează la mașini mai ușoare, cu o rezistență mai mică la înaintare, pentru a risipi temerile că mașinile vor încetini dramatic pe liniile drepte atunci când vor rămâne fără baterie.

Obiectivul este ca mașinile din generația 2026 să fie mai scurte, mai înguste și mai ușoare cu 40 până la 50 kg, cu piese aerodinamice mobile suplimentare pentru a reduce rezistența la înaintare.

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss