Relația lui Sebastian Vettel cu Ferrari a continuat să se deterioreze după reluarea sezonului 2020 în Austria. A fost primul week-end de cursă, de când echipa de la Maranello a luat decizia de a alunga al patrulea campion mondial la sfârșitul anului. În cele din urmă, evenimentul a clarificat amploarea problemelor Ferrari cu mașina sa din 2020, Vettel nici măcar nu a ajuns în segmentul Q3 în calificare. „Ne lipsește o secundă pentru a face pole – șapte zecimi doar pe piesele drepte”, a declarat șeful echipei, Mattia Binotto.
Dar, pe fondul zvonurilor, designul motorului Ferrari a fost împiedicat ca urmare a scandalului de înșelăciune din 2019, reporterii au subliniat că mașina nouă era de fapt considerabil mai lentă decât predecesorul său în Austria în urmă cu un an. „Ne comparăm cu competiția, nu cu anul precedent”, a insistat Binotto.
El spune că problema este „o combinație între motor și aerodinamică” și a spus că unele piese noi vor ajunge pentru următoarea cursă în Austria, iar apoi este stabilită o actualizare mai mare pentru Ungaria. „Dar nu va fi o soluție finală”, a avertizat italianul. „Dezvoltarea motorului este înghețată pentru acest an și nu vom putea reduce atât de repede rezistența aerodinamică”. [Drag]

Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Cu toate acestea, situația mărește și diferențele evidente dintre Vettel și Ferrari. Lăudând cu multă importanță pe Charles Leclerc pentru „lupta ca un leu” pe un podium neașteptat, Binotto a fost mult mai puțin generos cu laudele pentru pilotul german. „Cu siguranță nu a fost cea mai bună cursă a lui Vettel astăzi”, a spus el pentru Sky Italia când a fost întrebat despre Vettel. El a spus că mașina este mai puțin ușor de condus decât a fost vineri.
„În ceea ce privește incidentul (cu Carlos Sainz), nu a fost o mișcare grozavă a lui și el este conștient de asta”. „Cred că este o rușine pentru că astăzi ar fi fost important să obținem puncte, mai ales când concurenții noștri direcți nu s-au putut”, a adăugat Binotto. Din partea sa, Vettel a negat vina pentru cursa sa slabă. „Ceva nu era în regulă cu mașina”, a spus el. „Nu am avut încredere și chiar mă bucur că am învârtit-o doar o singură dată”.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
Photocredit:
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.