Latest Posts

F1 – Ross Brawn: Discuții despre plafonul costurilor în etapele finale.

Vizualizări: 24111

În urma discuțiilor îndelungate din ultimele săptămâni, directorul sportiv de Formula 1, Ross Brawn, spune că sportul se apropie de un acord care ar putea duce la reducerea plafonului de costuri și mai mult. În ciuda păstrării mașinilor actuale pentru anul viitor și a întârzierii ulterioare a revizuirii tehnice majore până în 2022, plafonul de costuri care limitează cheltuielile echipelor va fi introdus în 2021 așa cum era planificat inițial.

Când a fost anunțat inițial anul trecut, limita bugetului a fost stabilită la 175 de milioane de dolari, dar incertitudinea financiară cauzată de criza corona virusului a îndemnat sportul să analizeze posibilitățile suplimentare de a promova bunăstarea financiară a echipelor.

Valorificând oportunitatea, echipele mai mici au sugerat reducerea plafonului de costuri, cu McLaren propunând o limită stabilită la 100 de milioane de dolari. În timp ce plafonul de costuri a fost respins de către echipele mai mari, inclusiv Ferrari, Red Bull și Mercedes, titularul drepturilor comerciale a continuat să reducă limita bugetului.

Vorbind cu Sky F1, Ross Brawn a confirmat că discuțiile lungi și frecvente despre plafonul controversat al costurilor ar putea fi încheiate în curând. „Cred că detaliile vor fi transmise catre echipelor în următoarele zile”. Au fost multe consultări și acum suntem în fazele finale, astfel încât totul va deveni clar în scurt timp.

Primele trei echipe, Ferrari, Red Bull și Mercedes s-au opus unui plafon de costuri drastic scăzute, insistând că structura și modelul lor financiar sunt formate în jurul unui buget mai mare. Cu toate acestea, Brawn a dezvăluit că chiar și echipele de top și-au dat seama că bugetul necesar pentru a conduce o echipă competitivă F1 trebuie redus pentru a garanta bunăstarea financiară a sportului.

F1 - Ross Brawn: Discuții despre plafonul costurilor în etapele finale.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

„Obiectivele inițiale ale plafonului bugetar au fost un domeniu mai competitiv”. Și, cu situația pe care o avem acum, sustenabilitatea economică a F1 este prioritatea. Cred că asta contează la fel de mult pentru echipele mari, cât și pentru echipele mici. Și a devenit foarte clar pentru oamenii care stau deasupra unor directorii echipei și conducerea acestor echipe, mesajul este clar, „trebuie să reducem costurile”.

„Am început pe 175 milioane USD – a fost o luptă lungă pentru a ajunge acolo – și cu actuala criză, acum vom începe cu 145 milioane USD. Discuția este cu adevărat cu cât mai jos o putem ajusta în următorii ani?”

Fostul director tehnic al Ferrari a insistat că noul sistem de fonduri pentru premii despre care se discută în prezent ar trebui să conducă la o competiție mai strânsă, reducând astfel golurile enorme de performanță dintre echipele de top și restul grilei.

„Cred că va exista un fond de premii mult mai echitabil în noul acord [Concorde]. Deci, în special, echipele din mijloc vor fi mult mai bune în ceea ce privește partea lor din premii”. „O echipă bună de mijloc ar trebui să poată înscrie podiumuri, poate o victorie și ar trebui să obțină un profit mic. Și dacă putem realiza asta, atunci avem un viitor foarte durabil”.

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss