Coproprietarul echipei spune că Ferrari explorează participarea la Indy 500.

Vicepreședintele Ferrari și proprietarul de 10% din acțiunile Ferrari, Piero Ferrari a sugerat că marca din Maranello ar putea aborda faimoasa cursă Indianapolis 500...
More

    Latest Posts

    DTM va reveni din nou în curând.

    Seria DTM a confirmat că este prevăzut un test de patru zile pe circuitul Nürburgring, la începutul lunii iunie, înainte ca sezonul 2020 să...

    Formula E ar putea sări peste sezonul curent în favoarea campionatului 2020/2021.

    Formula E evaluează abandonarea sezonului său actual, în cazul în care situația nu va îmbunătăți în săptămânile următoare, spune Alejandro Agag, fondator și președinte...

    ETCR vrea să pornească la drum din acest an

    Seria electrică ETCR dorește să își lanseze stagiunea competițională în 2020. Fondatorul seriei, Marcello Lotti vrea ca în 2020, ETCR să aibă parte de un...

    Formula 1: Ferrari a fost deja respins de Lewis Hamilton.

    Unul dintre cei mai importanți piloți care nu este încă contractat pentru 2021 este Lewis Hamilton. Britanicul pare să rămână la Mercedes, deși zvonurile...

    F1 – Ross Brawn: Discuții despre plafonul costurilor în etapele finale.

    În urma discuțiilor îndelungate din ultimele săptămâni, directorul sportiv de Formula 1, Ross Brawn, spune că sportul se apropie de un acord care ar putea duce la reducerea plafonului de costuri și mai mult. În ciuda păstrării mașinilor actuale pentru anul viitor și a întârzierii ulterioare a revizuirii tehnice majore până în 2022, plafonul de costuri care limitează cheltuielile echipelor va fi introdus în 2021 așa cum era planificat inițial.

    Când a fost anunțat inițial anul trecut, limita bugetului a fost stabilită la 175 de milioane de dolari, dar incertitudinea financiară cauzată de criza corona virusului a îndemnat sportul să analizeze posibilitățile suplimentare de a promova bunăstarea financiară a echipelor.

    Valorificând oportunitatea, echipele mai mici au sugerat reducerea plafonului de costuri, cu McLaren propunând o limită stabilită la 100 de milioane de dolari. În timp ce plafonul de costuri a fost respins de către echipele mai mari, inclusiv Ferrari, Red Bull și Mercedes, titularul drepturilor comerciale a continuat să reducă limita bugetului.

    Vorbind cu Sky F1, Ross Brawn a confirmat că discuțiile lungi și frecvente despre plafonul controversat al costurilor ar putea fi încheiate în curând. „Cred că detaliile vor fi transmise catre echipelor în următoarele zile”. Au fost multe consultări și acum suntem în fazele finale, astfel încât totul va deveni clar în scurt timp.

    Primele trei echipe, Ferrari, Red Bull și Mercedes s-au opus unui plafon de costuri drastic scăzute, insistând că structura și modelul lor financiar sunt formate în jurul unui buget mai mare. Cu toate acestea, Brawn a dezvăluit că chiar și echipele de top și-au dat seama că bugetul necesar pentru a conduce o echipă competitivă F1 trebuie redus pentru a garanta bunăstarea financiară a sportului.

    „Obiectivele inițiale ale plafonului bugetar au fost un domeniu mai competitiv”. Și, cu situația pe care o avem acum, sustenabilitatea economică a F1 este prioritatea. Cred că asta contează la fel de mult pentru echipele mari, cât și pentru echipele mici. Și a devenit foarte clar pentru oamenii care stau deasupra unor directorii echipei și conducerea acestor echipe, mesajul este clar, „trebuie să reducem costurile”.

    „Am început pe 175 milioane USD – a fost o luptă lungă pentru a ajunge acolo – și cu actuala criză, acum vom începe cu 145 milioane USD. Discuția este cu adevărat cu cât mai jos o putem ajusta în următorii ani?”

    Fostul director tehnic al Ferrari a insistat că noul sistem de fonduri pentru premii despre care se discută în prezent ar trebui să conducă la o competiție mai strânsă, reducând astfel golurile enorme de performanță dintre echipele de top și restul grilei.

    „Cred că va exista un fond de premii mult mai echitabil în noul acord [Concorde]. Deci, în special, echipele din mijloc vor fi mult mai bune în ceea ce privește partea lor din premii”. „O echipă bună de mijloc ar trebui să poată înscrie podiumuri, poate o victorie și ar trebui să obțină un profit mic. Și dacă putem realiza asta, atunci avem un viitor foarte durabil”.

    Latest Posts

    DTM va reveni din nou în curând.

    Seria DTM a confirmat că este prevăzut un test de patru zile pe circuitul Nürburgring, la începutul lunii iunie, înainte ca sezonul 2020 să...

    Formula E ar putea sări peste sezonul curent în favoarea campionatului 2020/2021.

    Formula E evaluează abandonarea sezonului său actual, în cazul în care situația nu va îmbunătăți în săptămânile următoare, spune Alejandro Agag, fondator și președinte...

    ETCR vrea să pornească la drum din acest an

    Seria electrică ETCR dorește să își lanseze stagiunea competițională în 2020. Fondatorul seriei, Marcello Lotti vrea ca în 2020, ETCR să aibă parte de un...

    Formula 1: Ferrari a fost deja respins de Lewis Hamilton.

    Unul dintre cei mai importanți piloți care nu este încă contractat pentru 2021 este Lewis Hamilton. Britanicul pare să rămână la Mercedes, deși zvonurile...

    Don't Miss

    M-Sport face „progrese bune” cu noua mașină WRC 2022.

    Șeful programului Campionatului Mondial de Raliuri la M-Sport spune că munca la nouă mașină WRC pentru 2022 progresează „foarte bine” în prezent, în ciuda...

    Lance Stroll a fost semnat pentru 2021, spune Szafnauer

    Lance Stroll este deja contractat pentru a rămâne la Racing Point - pentru a fi numit Aston Martin până atunci - în 2021. Aceasta...

    Rusia privește prima cursă F1 2020 cu spectatori.

    Rusia ar putea fi prima țară care a găzduit o cursă de Formula 1 cu spectatori în 2020. Acesta este punctul de vedere al...

    McLaren nu a avut nicio negociere cu Vettel, a declarat Seidl.

    Speculația ca Sebastian Vettel s-ar putea retrage la sfârșitul anului 2020 este în curs de dezvoltare, McLaren dezvăluind că niciodată nu a negociat cu...

    Martin este măgulit de interesul echipei Ducati pentru 2021.

    Pilotul Red Bull KTM Ajo Moto2 ™ discută despre interesul mărcii italiene și își admite obiectivul de a sări la MotoGP ™ în sezonul...