Latest Posts

F1: Rezumat 2020 Marele Premiu al Belgiei – Cursa

Vizualizări: 11597

Momentele cheie ale cursei:
Pilotul Mercedes, Lewis Hamilton a câștigat Marele Premiu al Belgiei pornind din pole, oprind doar odată pentru a trece de pe medium galben pe hard alb în turul 11, pe parcursul unei perioade de safety car.

Primii trei finaliști pe podium au avut o strategie identică. Safety-car-ul a influențat puternic strategia, toți piloții, mai puțin doi, oprind ca să schimbe pneurile. Dintre piloții care au oprit, doar Alex Albon de la Red Bull nu a trecut pe hard pentru al doilea stint (a ales în schimb medium).

F1: Rezumat 2020 Marele Premiu al Belgiei – Cursa

Piloții care nu au oprit, Pierre Gasly de la Alpha Tauri și Sergio Perez de la Racing Point. Gasly a fost singurul pilot care a pornit în cursă pe pneuri hard și a trecut pe medium în turul 26, încheind pe opt după ce a plecat în cursă de pe 12. Perez a trecut de pe soft roșu pe hard după 18 tururi, încheind de asemenea în puncte.

Primii 4 au încheiat în ordinea de pe grilă, primii nouă oprind doar odată pe durata safety-car-ului. Doar trei piloți au oprit de două ori: Charles Leclerc de la Ferrari, Nicholas Latifi de la Williams și Kevin Magnussen de la Haas. În ciuda predicțiilor de ploaie, cursa a fost uscată de la start la final.

Cum a performața fiecare compoziție de pneu:

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

  • HARD C2: Utilizat de către toți piloții pentru ultimul stint în afară de Albon, Gasly, Leclerc, Latifi și Magnussen. A efectuat 33 de tururi după perioade de safety car și a ajutat la realizarea celui mai rapid tur de pistă reușit de pilotul Renault, Daniel Ricciardo, în ultimul tur.
  • MEDIUM C3: O alegere populară pentru startul în cursă, selectat în particular de primii trei de pe grilă (și de pe podiumul final) care l-au folosit pentru a trece de Q2. Albon a efectuat un stint de 33 de tururi pe această compoziție.
  • SOFT C4:  A fost folosit pentru un prim stint foarte lung de către Sergio Perez, care nu a oprit sub safety car. Deși aceasta a fost o compoziție soft care nu a fost folosită anul trecut, și-a demonstrat din plin consistența de-a lungul utilizării.

F1: Rezumat 2020 Marele Premiu al Belgiei – Cursa

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„Safety-car-ul a dictat strategia pentru cei mai mulți piloți forțându-I să facă un ultim stint foarte lung pe pneul hard. Aceasta înseamnă că ei au trebuit să gestioneze înțelept această compoziție în special pe finalul cursei, pe un circuit extrem de solicitant. Oricum, toți s-au achitat de această sarcină perfect, iar unii piloți au ales o abordare strategic diferită. Pierre Gasly a arătat un ritm excelent cu strategia sa unică hard-medium și l-am văzut de asemenea pe Sergio Perez alegând să nu oprească sub safety car încercând ceva diferit. Toate cele trei compoziții nominalizate au jucat un rol important și au fost potrivite condițiilor de la Spa – unul dintre cele mai importante teste pentru pneuri din întreg sezonul”

F1: Rezumat 2020 Marele Premiu al Belgiei – Cursa

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss