More

    Latest Posts

    F1 Miami: Russell conduce FP2, în timp ce Verstappen are probleme de fiabilitate.

    George Russell, de la echipa Mercedes AMG F1, a fost cel mai rapid în celei de-a doua sesiuni de antrenamente, puternic perturbată, pentru Marele Premiu inaugural de Formula 1 de la Miami, devansându-l pe pilotul echipei Scuderia Ferrari, Charles Leclerc, în timp ce problemele de fiabilitate l-au împiedicat pe Max Verstappen să stabilească un timp.

    Au fost două steaguri roșii care au întârziat procedura – Carlos Sainz s-a accidentat în primele etape, iar Nicholas Latifi s-a oprit târziu, când a pierdut puterea mașinii sale Williams Racing. În condiții ușor mai reci decât în sesiunea FP1 de vineri după-amiază, Latifi a condus plutonul la ieșirea de la boxe și a stabilit în mod corespunzător primul timp de referință, 1m36,312s.

    Acesta a fost depășit rapid de Sebastian Vettel, Carlos Sainz și Esteban Ocon – cu toți cei care au luat startul la început de cursă pe pneuri medium – timpul de pe primul loc a fost redus la 1m32,906s. Fernando Alonso a trecut în față câteva minute mai târziu cu 1m32.094s, tot cu pneuri medium, înainte ca Carlos Sainz să revină în față cu 1m31.463s.

    Russell, Miami

    La finalul primelor 10 minute ale sesiunii de o oră, primul tur rapid al lui Charles Leclerc din FP2 s-a încheiat cu trecerea lui în fruntea timpilor cu 1m31.131s, înainte ca Carlos Sainz – a cărui cursă de deschidere a continuat pe același set de pneuri – să revină apoi pe primul loc datorită lui 1m30.964s. Dar, la câteva minute după aceasta, sesiunea lui Carlos Sainz s-a încheiat când a pierdut brusc partea din spate a mașinii sale la trecerea prin virajul 13 la stânga rapidă, chiar înainte de șicana strânsă, la sfârșitul sectorului doi, și a lovit zidul din exteriorul acelui complex.

    Spaniolul a părut că a alunecat ușor în afara liniei de rulare la precedenta curbă lungă de la dreapta din virajul 12, iar când a trecut prin următoarea curbă la stânga, modelul sau F1-75 a intrat în derapaj spre dreapta și s-a rotit cu spatele, partea din față dreaptă a mașinii fiind izbită de bariere. Acest lucru a dus la o întârziere de 12 minute pentru că epava a fost curățată, după care plutonul a reapărut pe softs pentru o serie de simulări de calificare.

    Fernando Alonso părea pregătit să folosească pneurile soft pentru a devansa reperul de pneuri medium al lui Carlos Sainz, dar a dat peste Max Verstappen care mergea încet la șicană și a trebuit să dea înapoi. Pilotul de la Red Bull Racing abia ieșise pentru prima dată de la boxe, după ce Red Bull Racing i-a înlocuit cutia de viteze după ce a întâmpinat probleme de supraîncălzire în FP1.

    Russell, Miami

    Acest lucru a însemnat că Max Verstappen a ratat prima jumătate a FP2, dar când a ieșit de la boxe după oprirea cu steagul roșu, a raportat rapid o problemă gravă la direcție, care l-a făcut să se deplaseze încet – de asemenea, a intrat în calea lui Lance Stroll în mod dramatic, deoarece mașina Aston Martin F1 a venit în fața mașinii Red Bull Racing, incapabilă să vireze rapid chiar și cu blocarea completă a direcției, la virajul 11 de 90 de grade la stânga, la finalul accelerării lungi prin virajele 9-10.

    În timp ce Max Verstappen se întorcea la boxe cu ceea ce a fost descris ulterior ca fiind o problemă hidraulică, frânele sale dreapta-spate au luat foc și nu a mai revenit în acțiune. Lewis Hamilton a trecut apoi pe primul loc cu primul tur cu pneuri soft, depășind efortul anterior de lider al lui Carlos Sainz pe pneuri medium. Septuplul campion mondial a fost cel mai rapid cu un timp de 1m30,179s, înainte ca, câteva secunde mai târziu, Charles Leclerc să revină pe primul loc cu turul său rapid pe pneuri soft, care a fost de 1m30,044s.

    Dar George Russell – al doilea în FP1 cu un pachet Mercedes AMG F1 actualizat, care nu pare să se mai învârtă la fel de rău ca în primele tururi – a trecut apoi pe primul loc cu un timp de 1m29.938s. Acesta a rămas cel mai bun timp până la final, chiar și după ce Charles Leclerc a mai încercat două tururi rapide pe softuri – primul dintre acestea a fost cu același set de cauciuc cu pereți roșii ca și primul său efort, pe care l-a abandonat după ce a pierdut timp în fața lui George Russell în sectorul de mijloc.

    Russell, Miami

    Cel de-al treilea efort pe softuri a fost urmat de o trecere pe la boxe, dar chiar și cu un record personal în al treilea sector nu a putut să se îmbunătățească și a sfârșit prin a rămâne pe locul doi, cu 0,106s mai lent decât George Russell. Sergio Perez și-a folosit rulajul cu pneuri soft pentru a se plasa în fața lui Lewis Hamilton – la 0,212s de timpul de lider al lui George Russell -, pilotul mexican făcând apoi o răsucire cu mașina Red Bull Racing în zona de degajare din virajul 11, imediat după ce a depășit mașina Aston Martin F1 a lui Sebastian Vettel în stintul lung de colectare a datelor cu care a încheiat FP2.

    Această fază a fost inițial întreruptă de Nicholas Latifi, care a tras pe dreapta pe o pistă rapidă și sinuoasă care urmează virajul 8 și marina falsă de pe circuitul de la Miami. Canadianul era îngrijorat că pneul său stânga-spate nu era fixat corect înainte de a raporta o lipsă de tracțiune, după care a tras pe dreapta și s-a oprit lângă o breșă între ziduri, ceea ce a dus la o a doua oprire cu steag roșu de patru minute.

    Sfârșitul sesiunii a fost marcat de alte două derapaje – Sebastian Vettel a făcut o buclă în același punct cu Sergio Perez, deși nu în scurgerea din virajul 11, după ce l-a lăsat pe Zhou Guanyu de la Alfa Romeo să treacă pe interior, iar cvadruplul campion mondial a pierdut aderența pe linia exterioară.

    Russell, Miami

    Kevin Magnussen a ieșit și el în decor în virajul 7, în circumstanțe similare cu accidentul lui Valtteri Bottas din FP1 – danezul, însă, venind mai strâns de la borduri pe interior și, prin urmare, ieșind la o viteză mult mai mică, ceea ce a însemnat că a rămas în afara barierelor. În spatele liderilor, top 10 a fost completat de Fernando Alonso, Lando Norris, Pierre Gasly, Zhou Guanyu, Esteban Ocon și Kevin MagnussenValtteri Bottas nu a stabilit nici el un timp, deoarece mașina sa nu a putut fi reparată la timp în urma acroșajului de la finalul FP1.

    Rezultatele Antrenamentelor Libere 2 din Marele Premiu de la Miami:

    Russell, Miami

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss