ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    F1: Marele Premiu al Spaniei, Jocul strategiilor cu anvelopele.

    Primele 10 piloții pe grila la Marele Premiu al Spaniei vor începe toate pe anvelopa moale mâine. Acest lucru indică faptul că softul va forma o parte esențială a strategiei cursei, mulți piloți fiind pregătiți să ruleze o strategie de „sprint” care ar putea dura două stinturi pe anvelopa P Zero Red Soft C3 și o singură stint pe anvelopele P Zero Yellow Medium C2”.

    „Asta nu înseamnă că o strategia cu un singur oprire la boxe este imposibil aici cu o gestionare corectă a anvelopelor. Doar unii piloți au două seturi de medii disponibile: fie noi, fie folosite. Dacă ceilalți piloți, fără două seturi de medii, doresc să se concentreze pe o strategie în două opriri, trebuie să folosească un set de medii și două seturi de soft. Alternativ, pot viza un singur oprire, folosind hardul”.

    Luând în considerare diferențele substanțiale ale timpilor de tur între diferitele compoziții ale anvelopelor, aceasta poate face sincronizarea opririlor și ce anvelopă să folosească să fie factorul decisiv pentru victorie la Barcelona. După cum s-a menționat, fiecare pilot din primele 10 de pe grilă va porni pe P Zero Red Soft C3 cu cam același nivel de utilizare pe ele. Acest lucru face ca strategia pitstop să fie cel mai important factor din cursa de azi.

    Mario Isola din Pirelli a spus că există practic 2 strategii diferite posibile pentru primele 10 din grilă. Anvelopa pe care o pornesc este P Zero Soft Red C3 pentru toate, dar setul de anvelope care se montează în timpul de prima oprire la boxe poate face diferența. Toți piloții au la dispoziție un set nou de anvelope P Zero Hard White C1, dar nu toți piloții au un nou set de P Zero Soft Red C3 în arsenalul lor de anvelope.

    Marele Premiu

    Cei 2 factori care vorbesc pentru o strategie de 2 stopuri sunt relativ puțin timp pierdut prin intrarea, oprirea și ieșirea din pitstop și diferența de timpul pe tur mai mare între diferite anvelope comparativ cu Portugalia, de exemplu. Trecerea de la anvelopele moi la anvelopele dure va necesita doar un singur stop, dar va necesita, de asemenea, o bună gestionare a anvelopelor în prima stint pe anvelopele moi pentru a le face să țin cât mai mult posibil.

    O strategie de oprire unică de la P Zero Red Soft C3 la P Zero Yellow Medium C2 pare imposibilă pentru primii 10 datorită încărcărilor mari de energie (căldură) care trec prin anvelopele de pe acest circuit. Ceea ce lasă cele 2 strategii menționate de Mario Isola ca fiind cele mai probabile.

    Un fapt interesant este că singurul pilot din top 10 care încă mai are un nou set de P Zero Soft Red C3 în arsenalul său este Max Verstappen. Un fapt interesant este că singurul pilot din top 10 care încă mai are un nou set de P Zero Soft Red C3 în arsenalul său este Max Verstappen. Toți piloții de pe grilă au la dispoziție cel puțin un nou set de C Zero Medium Yellow C2. Dar pare puțin probabil ca cineva să facă ca anvelopa moale să rezista suficient de mult pentru o strategie de oprire unic cu Soft-Medium.

    Marele Premiu

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: GP24 / Pirelli

    Photocredit: Pirelli / Getty Images

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss