More

    Latest Posts

    F1: Câteva upgrade-uri Ferrari care sunt planificate pentru Marele Premiu al Austriei.

    Potrivit presei italiene (La Gazzetta dello Sport), Scuderia Ferrari intenționează să aducă mai multe actualizări interesante pentru prima cursă din sezonul Formula 1 2020, care se presupune că va avea loc în Austria. Aceste îmbunătățiri ar trebui să aducă un mare pas înainte față de ce a arătat echipa italiană la Barcelona în timpul sesiunilor de testare pre-sezon.

    Noua evoluție a motorului pentru a obține 20 până la 30 CP în plus.
    După scandalul consumului de combustibil din sezonul precedent și acordul cu FIA care a lansat o serie de întrebări ale altor echipe, a fost clar că Ferrari SF1000 din acest an nu avea putere de motor care ar fi trebuit să provină din acea zonă gri a manualului de reguli.

    La Gazzetta dello Sport informează acum că Scuderia Ferrari a redobândit deja acel deficit și va introduce primul upgrade motor al sezonului, recâștigând de la 20 la 30BHP, ceea ce ar egala (sau chiar ar depăși) ceea ce aveau la vârf anul trecut. Ferrari ar dori să realizeze acest lucru „cu ajutorul unui nou chiulasă, în care camera de ardere este„ caldă ”. Drept urmare, combustia ar trebui să fie optimizată și aceasta oferă un plus de putere. Mai mult, SF1000 va fi echipat cu un software îmbunătățit în ceea ce privește sistemul hibrid. Software-ul existent ar fi fost rescris și acum este finalizat.

    Flexarea cutiei de viteze.
    După testarea pre-sezonului la Barcelona, echipa italiană a observat că cutia de viteze se flexează sub stres, ceea ce în cele din urmă ar deteriora cutia de viteze în sine și alte componente. Aceste probleme de pe cutia de viteze provin dintr-o reproiectare radicală introdusă pe SF1000, ceea ce face ca cutia de viteze să fie mai mică și mai ușoară, făcând forma „Coke Bottle” mai eficientă.

    Insiderii raportează că această flexare a cutiei de viteze provoacă unele mici modificări ale suspensiei din spate, ceea ce a determinat infamul sub virare cu care Ferrari a avut probleme.Cu toate acestea, aceste probleme sunt deja abordate de echipa italiană, soluția este adăugarea de armături de fibră de carbon, adăugând astfel greutate și pierderea unui procent foarte mic de eficiență aerodinamică.

    Nas nou pentru SF1000.
    Ferrari folosește același concept de nas încă din 2016 cu SF16-H și nu a văzut prea multe actualizări în această zonă. Unele îmbunătățiri pe care nasul le-a reînviat de-a lungul anilor sunt câteva „branhii” care amintesc de McLaren 2017/18 și acum celebrul pelerin introdus la Singapore anul trecut, care a ajutat foarte mult modelul SF90.

    Giorgio Piola raportează că Ferrari va îmbunătăți într-adevăr nasul, schimbându-și forma. La începutul anului, s-a vorbit despre această modificare a designului nasului și trebuia să aibă un design ca Mercedes, care nu a apărut niciodată. Acum, Giorgio preia informațiile despre nas, dar menționează că este de așteptat ca noul nas să fie similar cu cel al Red Bull, fiind mai îngust și mai mic în general.

    Sursa:
    Photocredit:

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Latest Posts

    Don't Miss