More

    Latest Posts

    F1 Bahrain: Gasly învinge ambele Ferrari și conduce FP1.

    Pilotul echipei AlphaTauri, Pierre Gasly, a devansat ambele mașini echipei Scuderia Ferrari și s-a clasat în fruntea primei sesiuni de antrenamente pentru Marele Premiu al Bahrainului din 2022, în timp ce noua eră radicală a Formulei 1, cu efect de sol, ia startul.

    În prima sesiune competițională a noului sezon, pilotul francez a finalizat o simulare de calificări cu 12 minute din ora rămasă pentru a conduce ecranele de cronometrare. Încălțat cu Pirelli C3 SOFT cu pereți roșii pe noile roți de 18 inch, Pierre Gasly a înregistrat un reper de 1m34.193s pentru a încheia ziua cel mai rapid în fața lui Charles Leclerc cu trei zecimi.

    Gasly

    Aceasta se compară cu vârful de top al testului de pre-sezon din Bahrain, 1m31.720s, stabilit de Max Verstappen pe pneul C5, mai moale și mai rapid, care nu este deschis la selecție în acest weekend. Între timp, pilotul olandez a obținut, de asemenea, pole position-ul pentru GP-ul din 2021 de la Sakhir cu un 1m28.997s.

    Charles Leclerc a fost primul care s-a aventurat pe pistă – Ferrari-ul său F1-75 având o rază de aerodinamică considerabilă în partea din spate – și a condus o coadă în pitlane în fața lui Valtteri Bottas. Dar, în timp ce nouă dintre cele 20 de mașini au ieșit imediat pe circuit, Valtteri Bottas a fost nevoit să își scurteze cursa la Alfa Romeo F1 când a raportat o defecțiune și s-a întors la boxe.

    Charles Leclerc a folosit cele mai lente pneuri C1 disponibile pentru a stabili inițial ritmul cu un neverosimil 1m45.601s, dar a fost imediat tras înapoi de o grămadă de mașini. Asta a lăsat cele două mașini echipei McLaren F1 cu pneuri moi să urce în clasament, Lando Norris a făcut 1m36.584s și l-a depășit pe coechipierul său Daniel Ricciardo cu 0,3s, după ce australianul a fost testat pozitiv la COVID-19 în timpul testului de pre-sezon din țara din Golf.

    Gasly

    Această defecțiune după șapte minute a acoperit cu fibră de carbon Aston Martin-ul lui Lance Stroll, în timp ce coechipierul său temporar de la Aston Martin F1, Nico Hulkenberg – înlocuindu-l pe Sebastian Vettel după ce a fost lovit de COVID – s-a luptat pentru a bloca partea din față în virajul 8. După ce comisarii au eliberat pista după o întârziere de 13 minute, al doilea Alpine F1 al lui Fernando Alonso a revenit primul la boxe pentru un start de antrenament în fața lui Carlos Sainz Jr. de la Scuderia Ferrari.

    Dar sesiunea a fost la scurt timp după ce a fost semnalizată cu steag roșu pentru a prelua resturile de pe linia dreaptă principală care au fost depuse de Esteban Ocon după ce caroseria sidepodului de pe Alpine-ul său s-a rupt.

    Alonso a fost primul pilot care a doborât mașinile echipei McLaren F1 de pe locul lor, deoarece a folosit cele mai rapide pneuri C3 soft pentru un efort de 1m35.247s și a găsit 1.3s peste Lando Norris, înainte ca Max Verstappen să folosească cauciuc C2 mediu pentru a găsi încă 0.4s și a urcat la oprirea timpilor cu turul său de 1m34.783s. Max Verstappen s-a îmbunătățit rapid cu încă patru sutimi pe același pneu, ajungând la 1m34.742s, în timp ce colegul său de grajd de la Red Bull, Sergio Perez, a rulat la 0.3s pe al doilea loc, pe C2s.

    Gasly

     

    O acalmie comparativă pe pistă, cu 17 mașini revenind la boxe, s-a încheiat cu 19 minute înainte de final, când echipele au trecut în mare parte la simulările de calificare. George Russell a ieșit pe C3 softs, mașinile Mercedes AMF F1 încă se luptă cu porpoisingul după ce au pierdut și caroseria în virajul 1, iar acest lucru i-a oferit șansa de a fi cel mai rapid cu un timp de 1m34.629s pentru a se deplasa fracționat în fața lui Max Verstappen cu 0.1s cu 15 minute înainte de final.

    Carlos Sainz a depășit împiedicarea în trafic cauzată de pilotul Haas F1 Kevin Magnussen pentru a reduce și mai mult timpii și a fost însoțit în top de coechipierul său Charles Leclerc – care și-a revenit după un derapaj în virajul 11, când a părut că a sărit prea devreme la putere – pe pneuri medii. Dar ambele mașini ale Scuderiei Ferrari au fost imediat depășite cu 0,3 secunde, grație unui timp de 1m34,193s, obținut de Pierre Gasly cu pneuri moi.

    De aici încolo, puțini piloți s-au îmbunătățit pentru a lăsa ritmul pneurilor medium de Charles Leclerc și Carlos Sainz pentru a ocupa locurile doi și trei în fața lui George Russell și Max Verstappen, care au rămas pe medium în ultima parte a sesiunii. Stroll a alergat până la al șaselea cel mai rapid, în fața lui Lewis Hamilton, al șaptelea, în timp ce Fernando Alonso și al doilea AlphaTauri al lui Yuki Tsunoda l-au ținut pe Sergio Perez la distanță în jumătatea inferioară a top 10.

    Gasly

     

    Pilotul debutant Guanyu Zhou a alergat până pe locul 11, în fața lui Esteban Ocon și a Williams-ului lui Nicolas Latifi, în timp ce apariția înlocuitorului lui Nico Hulkenberg a început cu locul 14. Alex Albon și-a ghidat mașina Williams F1, care a părut să se lupte cu crize atât de subvirare, cât și de supravirare, până pe locul 15 în fața celor două McLaren F1 – Norris luându-i fața lui Ricciardo.

    Mick Schumacher l-a devansat pe Kevin Magnussen, care a revenit pentru Haas, în timp ce Valtteri Bottas nu a mai reapărut de la boxe în Alfa Romeo F1-ul său bâlbâit pentru a susține timpii.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
    • Designul imaginii de copertă al partenerului nostru: F1 Glory
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss