ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner
More

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi.

    Diferențele:

    Sumarul pneurilor – Vineri:

    • Cum circuitul de la Sochi nu a fost utilizat de mult timp, iar Formula 3 nu este prezentă aici în acest weekend, pista a fost extrem de „verde” și alunecoasă, dovedind un mare grad de evoluție și rafale de vânt variabile. Drept rezultat piloții s-au străduit să obțină aderența.
    • Gradul mare de evoluție a pistei a făcut ca timpii să se îmbunătățească odată cu vremea frumoasă de după-amiază, pilotul Mercedes, Valtteri Bottas fiind cel mai rapid în ambele sesiuni, cu pneurile P Zero Roșu soft în ambele ocazii (C5 – este cea mai moale dintre compozițiile gamei Pirelli F1). Nominalizarea pentru Rusia de anul acesta este cu un pas mai soft decât aceea făcută în 2019.
    • Pilotul Renault, Daniel Ricciardo a arătat o bună performanță în ambele sesiuni cu pneurile soft, încheind al doilea în FP1 și al treilea în FP2.
    • Din datele acumulate până acum, Mercedes (care a câștigat fiecare ediție a Marelui Premiu al Rusiei de la apariția acestuia în 2014) pare să aibă un avantaj considerabil, ceea ce le-ar putea permite să se califice mâine cu pneul Galben medium.
    • Din datele strânse azi am observat o diferență de performanță de 0,7 secunde între soft și medium, și 0,6 secunde între medium și hard.

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
    „Nu am văzut nicio surpriză specială azi. Având în vedere faptul că pista nu a fost utilizată mai mult și că Formula 2 este singura serie suport, aderența a fost scăzută, iar evoluția pistei una ridicată. Ne așteptăm ca această evoluție să continue mâine odată ce mai multă gumă se va fi așezat pe asfaltul său.

    Anul acesta am adus pneuri mai moi decât înainte, ceea ce înseamnă, evident, că piloții trebuie să-și gestioneze ritmul mai atent pe parcursul ieșirilor lungi. Așa cum ne-am așteptat am văzut o uzură ridicată la pneurile soft, cu blistering pentru stânga față. În spatele Mercedes – care a fost impresionantă pe compozițiile mai tari – ritmul pare să fie apropiat, iar diferențele de performanță dintre compoziții sugerează că sunt posibile multe strategii diferite.

    Aceste strategii vor începe desigur în calificări: va fi interesant de urmărit cum echipele se vor simți capabile să treacă de Q2 pe compoziția medium.”

    * Numărul total de km în  FP1 și FP2 azi, de către toți piloții
    ** Per compoziție, toți piloții combinat.

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Frank van Nunen

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Frank van Nunen