Latest Posts

F1: 2020 Marele Premiu al Italiei – Avancronică

Vizualizări: 11157

Pneurile din mijlocul gamei selectate pentru Monza.

F1: 2020 Marele Premiu al Italiei – Avancronică

De ce am ales aceste pneuri?
La Monza – „templul vitezei”- avem aceeași selecție a compozițiilor ca și anul trecut: C2 ca P Zero Alb hard, C3 ca P Zero Galben medium, C4 ca P Zero Roșu soft. Aceste pneuri se situează exact în mijlocul gamei Pirelli F1, acoperind un larg spectru de condiții.
Această alegere a fost făcută pentru a se plia pe condițiile variate de la Monza, precum și pentru faimoasele sale linii drepte. Dar și pe secțiunile mai lente și tehnice care au fost adăugate celebrului circuit italian de-a lungul timpului.
Ca și în Belgia, Monza este o altă cursă a cărei dată inițială nu a fost mutată – iar experiențele trecute au arătat că vremea ar putea fi extrem de caldă anul acesta.

Caracteristicile pistei:

F1: 2020 Marele Premiu al Italiei – Avancronică

  • Monza este una dintre locațiile clasice din Formula 1, unde vitezele se apropie de 360km/h. Echipele merg cu o forță de apăsare minimă pentru a evita drag-ul pe liniile drepte. În schimb au mai puțină apăsare aerodinamică pe viraje, ceea ce înseamnă că monoposturile trebuie să se bazeze mai mult pe aderența mecanică oferită de pneuri. Cu mai puțină forță care apasă pe pneuri, acestea sunt mult mai susceptibile la derapaje – ceea ce va amplifica uzura.
  • Dacă vremea nu este caldă, un alt efect a liniilor drepte și lungi de la Monza este că se răcesc pneurile – ceea ce înseamnă că ar putea să nu ajungă în temperatură până la următorul viraj.
  • Cursa de anul trecut a fost câștigată cu o strategie cu o singură oprire de către Charles Leclerc care și-a asigurat o victorie importantă pe terenul de casă al celor de la Ferrari. Leclerc, care a pornit din pole, a fost singurul pilot care a pornit pe o strategie soft-hard: ceilalți care au oprit o singură dată au mers pe varianta soft-medium.
  • Pilotul Mercedes, Lewis Hamilton, care a oprit de două ori, a încheiat la mai puțin de o secundă în spatele lui Leclerc – astfel că este posibil să vedem o mare varietate de strategii.
  • Recordul pistei de 1m19.119s a fost realizat de Kimi Raikkonen în calificări cu Ferrari în urmă cu doi ani.
  • Oricum, cel mai rapid tur de pistă la Monza datează din 2004, grație pilotului Ferrari, Rubens Barrichello. Ar putea fi acesta sezonul când recordul de 16 ani ar putea cădea?
    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing

„Pentru prima dată în istorie, ne aflăm în fața a două weekenduri consecutive de Formula1 în Italia: pentru fiecare avem nominalizări diferite. Spre deosebire de Mugello, Monza este mai cunoscut, echipele având date relevante pentru aceste compoziții, aceleași care au fost utilizate și anul trecut. Oricum, mașinile sunt acum mai rapide iar vremea reprezintă un semn de întrebare: este adesea cald și uscat dar a și plouat în ultimii ani. Ar putea funcționa atât o strategie cu o oprire cât și una cu două, dar spre deosebire de anul trecut, piloții au acum o alocare fixă de pneuri ceea ce influențează direct strategia. Oricum, alocarea a fost concepută pentru a oferi piloților maximum de oportunități posibile, astfel că ei pot urmări pneurile pe care le vor pentru cursă.”

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

F1: 2020 Marele Premiu al Italiei – AvancronicăAlte știri Pirelli:

  • Campionatul Mondial de Raliuri se reia în sfârșit în același weekend cu Marele Premiu al Italiei, în Estonia pentru prima dată. De anul viitor, Pirelli devine unic furnizor de pneuri pentru WRC. Pilotul norvegian Andreas Mikkelsen conduce o campanie privată de teste pentru Pirelli cu un Citroen C3WRC.
  • GT World Challenge, al cărui furnizor exclusiv este Pirelli, are următoarea etapă pe Nurburgring Germania în acest weekend pentru o cursă de șase ore (etapa a treia): o altă cursă unde cheia o reprezintă strategia.
  • Încă odată, Monza găzduiește Formula 2 și Formula 3 – așa cum a fost cazul fiecărui GP până acum.
  • Așa cum produc anvelope pentru mașini rapide, Pirelli fabrică anvelope și pentru cele mai puțin rapide: compania italiană a scos recent pneuri pentru clasicul Fiat 500 ca parte a Pirelli Collezione.
Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss