Latest Posts

F1: 2020 Eifel Grand Prix – Cursa – Pirelli Report.

Vizualizări: 14840

Hamilton egalează recordul de victorii al lui Schumacher cu o strategie cu două opriri.

F1: 2020 Eifel Grand Prix – Cursa – Pirelli Report.

Momentele cheie ale cursei:

  • Pilotul Mercedes, Lewis Hamilton a obținut cea de-a 91-a victorie din carieră egalând recordul deținut de Michael Schumacher. Hamilton, a avut un duel strâns cu pilotul Red Bull, Max Verstappen, oprind de două ori, pentru a trece de pe P Zero Roșu soft, pe P Zero Galben medium și apoi din nou pe soft pentru ultimul stint. Verstappen a avut o strategie identică oprind în aceleași momente ca și Hamilton.
  • Strategia a fost influențată mai întâi de un safety car virtual, iar apoi de un safety car. În momentul safety car-ului virtual, cam după un sfert din cursă, o serie de piloți au oprit pentru prima dată. Inclusiv primii trei clasați. Când safety car-ul a ieșit pe pistă alți piloți au efectuat cea de-a doua oprire: din nou, cei trei care au încheiat pe podium. În final am avut un final cu o cursă de sprint de 10 tururi, primii clasați fiind pe soft.
  • Daniel Ricciardo a încheiat pe trei, având o strategie similară cu a primilor doi. Făcând asta, el a obținut primul podium pentru Renault din 2011 încoace.
  • Un singur pilot a oprit o singură dată: pilotul echipei Haas, Romain Grosjean, care a trecut de pe medium pe  P Zero Alb hard în turul 28, încheind în final pe locul 9, după ce a pornit în cursă al 16-lea.
  • Pilotul care a urcat cele mai mult poziții a fost Niko Hulkenberg de la Racing Point, care a pornit de pe locul 20 și care a încheiat în final pe opt: având aceeași strategie ca și primii cinci (soft- medium-soft)
  • Temperaturile au rămas coborâte: doar 11 grade temperatură ambientală la finalul cursei, cu 19 grade la nivelul pistei. Aceasta a făcut dificilă păstrarea pneurilor în temperatură optimă de operare, în special pe perioadele de safety-car.

Cum a performat fiecare pneu:

  • HARD C2: Doar patru piloți au utilizat pneul hard în cursă, doi dintre ei încheind în top 10. Cei doi piloți Alpha Tauro (Pierre Gasly și Daniil Kvyat) și Sebastian Vettel de la Ferrari au utilizat hard pentru stintul intermediary. Aceasta a fost practic o surpriză, acest pneu nefiind utilizat extensiv în antrenamente, dar a indicat că echipele erau familiarizate cu performanțele sale.
  • MEDIUM C3: Utilizat aproape toată cursa și de patru piloți la start: ambii piloți Alpha Tauri, Sebastian Vettel de la Ferrari și Romain Grosjean de la Haas. A performat bine de-a lungul stinturilor medii și lungi, în ciuda lipsei de date exacte.
  • SOFT C4:  Utilizat de majoritatea piloților la start, cu câteva stinturi lungi la începutul cursei realizate de perechea de la Racing Point, Sergio Perez și Hulkenberg, precum și de Carlos Sainz de la McLaren: niciunul nu a oprit în timpul perioadei de safety car virtual. Chiar și mașinile având rezervorul plin, soft-ul a performat bine și nu s-a degradat de-a lungul primului stint după start. Verstappen a reușit cel mai bun tur de pistă pe acest pneu în ultimul tur al cursei.

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„Felicitări lui Lewis Hamilton pentru că a egalat recordul de 91 de victorii deținut de Michael Schumacher, și de asemenea lui Kimi Raikkonen pentru atingerea unui nou record de Grand Prix-uri disputate. A fost o cursă extrem de neobișnuită cu o vreme rece și fără antrenamentele de vineri.

F1: 2020 Eifel Grand Prix – Cursa – Pirelli Report.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Toate pregătirile au fost făcute în singura sesiune de antrenamente de sâmbătă, dar deși nu au fost informații despre rata de uzură a pneurilor, s-a dovedit că a fost mai puțin graining decât ne-am așteptat, ceea ce a făcut ca unele echipe să se gândească la o singură oprire. În final, am văzut ceva degradare la soft, dar asta nu a influențat rezultatul cursei. Strategia a fost masiv influențată de safety car – virtual și real – care au fost perfect sincronizate de către primii clasați, ceea ce ne-a dat un final dramatic.”

F1: 2020 Eifel Grand Prix – Cursa – Pirelli Report.

F1: 2020 Eifel Grand Prix – Cursa – Pirelli Report.

C2 = Hard C2  |  C3 = Medium C3  |  C4 = Soft C4
n = nou  |  u = utilizat

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss