More

    Latest Posts

    Espargaro “vrea să uite totul” despre setările Aprilia de pe COTA.

    Aleix Espargaro spune că vrea „să uite totul” despre setările de pe motocicleta Aprilia MotoGP pe care a folosit-o în weekendul Marelui Premiu al Americilor, deoarece COTA „nu este un circuit normal”.

    Câștigătorul cursei din Argentina a trecut de la a se califica în pole position și a obținut victoria la Termas de Rio Hondo, la a se califica pe locul 11 și a termina pe locul 11 în cursa din Circuit of the Americas, săptămâna următoare. Aleix Espargaro și-a recunoscut că accidentul din Q1 i-a îngreunat weekendul, deoarece a permis frustrărilor din trafic să dea frâu liber, dar era de așteptat să aibă o cursă bună, deoarece ritmul său în sesiunea FP4 a fost puternic.

    Espargaro

     

    Cu toate acestea, Aleix Espargaro a luptat pentru aderență pe parcursul celor 20 de tururi ale cursei de la COTA și a terminat pe locul 11, în spatele coechipierului său de la Aprilia, Maverick Vinales. Întrebat dacă a mai putut învăța ceva despre RS-GP la COTA, Aleix Espargaro a declarat că este convins că motocicleta este capabilă să lupte pentru primele cinci locuri în campionat – dar nimic din ceea ce s-a făcut la motocicletă în America nu va fi relevant în faza europeană a sezonului.

    „Știu că nu va suna ca un comentariu foarte inteligent, dar de la primul tur din FP1 până la ultimul tur de cursă vreau să uit totul”, a spus Aleix Espargaro. „Vreau să elimin modificările pe care le-am aplicat motocicletei și să merg pe o pistă normală. Această pistă nu este normală, urcările și coborârile, denivelările, nu se potrivește motocicletei noastre, nu se potrivește cu noi înșine și suntem norocoși că este singurul circuit din calendar ca acesta”.

    Espargaro

     

    „Așadar, cred că dacă am reușit să termin la 10 secunde de victorie pe locul 11, într-un loc foarte dificil, înseamnă că avem șanse să ne luptăm pentru primele cinci locuri în campionat și abia aștept să merg la Portimao și Jerez”. Aleix Espargaro spune că problemele sale de aderență din cursa de la COTA au fost rezultatul faptului că a cerut ca pneurile de cursă să fie puse în încălzitorul de pneuri înainte de calificări, deoarece era sigur că va trece din Q1 în Q2 și că va primi de la Michelin pneurile soft spate suplimentare pentru acest lucru.

    Însă, când s-a accidentat în Q1, acel pneu a sfârșit prin a fi deconectat de la încălzitorul său și a trebuit să concureze cu o opțiune preîncălzită – care nu generează la fel de multă aderență. „Sincer, am făcut o mare greșeală în calificări”, a spus Aleix Espargaro când a fost întrebat ce a cauzat problemele de aderență ale pneului spate. „Când treci din Q1 în Q2, îți dau un pneu spate suplimentar”.

    Espargaro

    „Așa că le-am spus băieților mei cu o oră înainte de calificări să conectez pneul de cursă la încălzitoare (încălzitoare de pneuri), pentru că eram sigur că pot merge în Q2. Nu am reușit, m-am prăbușit, așa că au deconectat pneul, dar deja îl încălziseră și am simțit mereu asta. Nu-mi place să ies cu un pneu preîncălzit. A fost vina mea pentru că a fost decizia mea, nu a echipei și a fost prima dată când am făcut asta vreodată și nu o voi repeta pentru că poate asta a fost problema și a fost vina mea”.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Getty Images

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss