More

    Latest Posts

    Eleron cu rezistență redusă care a ajutat Red Bull să înregistreze viteze maxime în Bahrain.

    Deși în paddock-ul Formulei 1 a existat un consens din ce în ce mai mare la sfârșitul săptămânii trecute că Scuderia Ferrari a produs cel mai bun motor, Red Bull Racing a fost de fapt cel care a fost cel mai rapid la radarele de viteză din Bahrain.

    Această performanță a fost ajutată de o configurație revizuită a aripii spate adusă la Sakhir, care a produs mai puțină forță de apăsare (și, prin urmare, rezistență la înaintare) decât cea pe care echipa o avea înainte. În imaginea de mai jos, designul a prezentat o formă de lingură mai definită, cu o rulare mai puțin abruptă a joncțiunii plăcii de capăt.

    Red Bull

    Este mult mai asemănător cu modelele prezentate de Formula 1 înainte de sosirea noilor mașini. Reproiectarea nu se limitează însă doar la planul principal, deoarece și forma, coarda și înclinarea flapsului superior sunt în mod clar diferite.

    De asemenea, este demn de remarcat compromisul care apare în colțul superior al vârfului rulat între cele două configurații de forță de apăsare, cu un unghi mult mai puțin adânc implementat pe designul cu care concurează echipa. În același timp, decupajul central în formă de V este, de asemenea, mai puțin abrupt, deoarece are mai puțin de lucru în configurația de echipare pentru curse.

    Red Bull

    Echipa speră să ofere un traseu mai curat pentru fluxul de aer spre zona numit sticlă de coca cola, dar faptul că creasta este mai în interior înseamnă că și sidepod-ul se îngustează mai mult. Acest lucru va avea un impact asupra mai multor alte structuri de curgere din jur și probabil va modifica distribuția presiunii pe pneul spate. Introducerea noului pachet nu a decurs însă în totalitate conform planului, deoarece, deși ambii piloți au fost inițial echipați cu caroseria, cea a lui Esteban Ocon s-a dezintegrat în timpul FP1, lăsând o gaură imensă în partea laterală a mașinii.

    Fără piesele de schimb necesare la fața locului, francezul a fost nevoit să folosească piese cu specificații mai vechi pentru restul weekendului de cursă. Interesant este că, în timp ce lamelele de răcire din suprafața superioară a sidepodului au fost deschise pe partea stângă a mașinii lui Fernando Alonso (foto), la mașina lui Esteban Ocon a fost invers, lamelele fiind folosite pe partea dreaptă a mașinii.

    Micile modificări aerodinamice ale Aston au fost observate:

    Red Bull

    De asemenea, Aston Martin F1 a făcut o modificare la nivelul sidepodurilor sale, deși este o schimbare relativ mică, cu o creștere a razei de colț a colțului exterior inferior al intrării (săgeată roșie). Totuși, modificarea nu a necesitat aducerea unei secțiuni noi de caroserie, deoarece secțiunea a fost pur și simplu tăiată și o nouă piesă a fost plasată.

    Modificarea are un impact asupra calității și cantității fluxului de aer care intră în admisie, dar și asupra caroseriei exterioare. Echipa a montat, de asemenea, un nou set de aripioare pe halo, care au o înclinație foarte pronunțată pentru a corecta direcția fluxului de aer, măturându-l în jos pe suprafața superioară a sidepodului.

    Red Bull

    Red Bull Racing Gives you Springs (îți dă arcurile)
    Interesant este că mai multe echipe au introdus în acest sezon dispozitive cu arcuri între șasiu și bavetă pentru a ajuta la stabilizarea acesteia în momentul impactului cu pista. Acest lucru ajută, de asemenea, la limitarea uzurii pe care aceasta o provoacă planșei.

    Aceste dispozitive depășesc mai mult decât cele mai elementare tije metalice subțiri de bază pe care am văzut că echipele le foloseau în trecut, ceea ce sugerează că aceste echipe au înțeles provocarea pe care o au în față în ceea ce privește cât de mult intră în contact bavareta și lemnului de sub mașina cu suprafața pistei.

    Bineînțeles, poziția generală a mașinii este foarte diferită de ceea ce s-a văzut în istoria recentă a F1, cu o atitudine cu nasul în jos, foarte înclinată, schimbată cu o poziție mult mai plată.

    Având în vedere că echipele caută să își configureze mașinile cât mai rigide posibil, coborând în același timp mașina cât mai aproape de pistă, pentru a maximiza performanța tunelurilor de sub podea și a difuzorului, a existat întotdeauna o fază inițială în ciclul de dezvoltare în care echipele vor căuta modalități de a extrage mai multă performanță fără a compromite comportamentul.

    Red Bull

    Scuderia Ferrari și Red Bull Racing se numără printre cele câteva echipe care au aceste dispozitive cu arcuri, deși toate au optat pentru mecanisme de arcuire diferite. Ferrari are un aranjament asemănător unui amortizor, în timp ce Red Bull Racing a optat pentru o configurație cu arcuri Belleville.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss