More

    Latest Posts

    Echipele din F1 au mai mult spațiu de manevră pentru a rezolva problemele de fiabilitate ale motoarelor

    Echipele de F1 vor avea mai mult spațiu de manevră pentru a rezolva problemele de fiabilitate a motoarelor în acest an, în urma modificărilor de regulament aprobate miercuri de FIA.

    În cadrul unei reuniuni a Consiliului Mondial al Sporturilor cu Motor al FIA, care a avut loc la Paris, au fost aprobate o serie de modificări ale regulamentelor sportive și tehnice ale Formulei 1. În urma unui val de defecțiuni de fiabilitate ale echipelor din acest an, s-a convenit ca regulile privind limitele actuale ale unităților de putere să fie modificate. În primul rând, echipele de Formula 1 vor putea schimba unitățile de propulsie în condiții de parc fermă cu versiuni mai noi care au fost introduse în parcul lor.

    Echipele, F1

    Anterior, orice specificație a unei componente a mașinii care era înlocuită în parc ferme impunea automat ca mașinile să pornească din pitlane. Această modificare va fi binevenită pentru acele echipe care jonglează cu doar câteva componente în fondul de motoare și au introdus piese îmbunătățite. În plus, FIA a adăugat o prevedere în regulament pentru a permite reparații temporare ale unităților de propulsie.

    În timp ce WMSC a discutat, de asemenea, despre viitoarele reguli pentru motoare din 2026, noile reglementări nu au fost semnate oficial. Se speră ca această problemă să poată fi rezolvată în următoarele săptămâni, Audi și Porsche urmând să își confirme înscrierile doar după ce regulamentul va fi stabilit. Alte domenii ale regulamentului F1 abordate în cadrul reuniunii au acoperit, de asemenea, controversele care au apărut la începutul anului.

    Ca urmare a intrigilor legate de podelele cu specificații diferite pe care Scuderia Ferrari le-a rulat în cadrul unui test de pneuri Pirelli după Marele Premiu al Emiliei Romagna, regulile privind limitările mașinilor pentru testarea pneurilor au fost modificate. Au fost actualizate testele de deformare pentru a verifica flexibilitatea aripilor spate și a aripilor de susținere, iar regulile privind oglinzile au fost modificate pentru a contribui la îmbunătățirea vizibilității.

    Echipele, F1

    Ca urmare a problemelor cu care s-au confruntat unele echipe în acest an în ceea ce privește răcirea combustibilului înainte de cursă, acestea vor putea acum să răcească combustibilul până la 20C la cursele mai fierbinți. FIA a aprobat, de asemenea, schimbări în ceea ce privește calendarul activităților mediatice din weekendurile F1, evenimentele de avanpremieră revenind de acum în zilele de joi și nu în zilele de vineri, așa cum au fost până acum, pe parcursul anului 2022.

    Trecerea la ziua de vineri a fost menită să reducă necesitatea ca personalul să fie prezent pe circuit înainte de prima zi de acțiune pe circuit, dar nu și-a atins scopul, personalul trebuind în continuare să fie prezent pe circuit în zilele de joi. Momentul în care au avut loc activitățile mediatice de vineri, care au avut loc atât de aproape de prima acțiune pe pistă, s-a dovedit, de asemenea, nepopular în rândul piloților și al presei.

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss