More

    Latest Posts

    Echipa Rosberg a câştigat titlul Extreme E la Jurassic X-Prix în faţa echipei X44

    Rosberg X Racing a câștigat titlul inaugural de campionat Extreme E datorită celor trei victorii la evenimente din 2021.

    Locul al patrulea pentru echipa campionului de Formula 1 din 2016 Nico Rosberg, formată din Johan Kristoffersson și Molly Taylor, în finala din Dorset, a însemnat că a egalat în clasament echipa X44 al lui Lewis Hamilton, ambele ajungând la 155 de puncte.

    Dar după ce a câștigat primul eveniment din Arabia Saudită, apoi din nou în Senegal și în Sardinia, Rosberg X Racing a preluat coroana de la X44, care nu a reușit să înscrie o victorie în finală, în ciuda unui record de calificare de 100%.

    Acest lucru a venit în ciuda faptului că Cristina Gutierrez și Sebastien Loeb au dominat confruntarea din Marea Britanie.

    Votul popular „GridPlay” a răsplătit piloţii din pole și câștigătorul semifinalei X44 cu alegerea slotului de start, iar Loeb și Gutierrez au optat pentru banda de mijloc.

    RXR au fost direct alături, o bandă la stânga, deoarece o nouă regulă pentru runda finală a sezonului prevedea ca pilotul feminin să înceapă ultima cursă.

    Gutierrez și-a folosit puterea de 400 kW pentru a avansa la început pentru a lua conducerea decisiv în primul viraj, în timp ce Taylor a îndurat o perioadă de început lentă, știind că locul al patrulea era suficient pentru a câştiga titlul.

    Între timp, o lansare ușoară pentru Mikaela Ahlin-Kottulinsky de la JBXE a însemnat că mașina deținută de Jenson Button a fost scoasă din extrema dreaptă a grilei pentru a-i retrograda pe Andretti United pe locul trei.

    Ahlin-Kottulinsky a urmărit-o apoi pe Taylor, folosind activarea hiperdrive de patru secunde pentru a egala mașina de curse Rosberg X și a ocupat locul doi peste saltul „Knife Edge”.

    Pe măsură ce Gutierrez a dispărut într-un avans de 6,4s pentru X44, RXR a alunecat și mai mult înapoi, când Catie Munnings a retrogradat-o pe Taylor.

    Dar o învârtire pentru Sanz a scăpat-o de presiune, în timp ce Munnings a trebuit să dea înapoi după ce a pierdut partea din spate a maşinii.

    Gutierrez și-a încheiat perioada de două tururi cu 3,3 secunde în mână față de JBXE, în timp ce ea a eliberat mașina pentru Loeb.

    Loeb a urcat la bord și a ieșit cu o marjă de 4,4s față de JBXE și a transformat victoria de la baza militară din Bovington.

    Acest lucru, combinat cu bonusul de cinci puncte pentru stabilirea celui mai rapid timp al rundei prin super-sectorul desemnat și talentul de calificare pe parcursul unui an, a lăsat X44 cu 155 de puncte.

    Dar, multiplul campion mondial de raliucross, Kristoffersson a adus acasă mașina Rosberg X, care a întârziat pe grilă după un schimb de inversor frontal în ultimul minut, într-o a patra necesară.

    Între timp, Kevin Hansen s-a clasat pe locul al doilea în finală pentru JBXE, cucerind pe locul al treilea în campionatul echipelor, departe de fratele său Timmy Hansen și de colegul său de garaj din Andretti United, Munnings.

    În timp ce Kristoffersson a trecut linia cu 15 secunde în spatele lui Loeb, marja a fost din nou aceeași înapoi pentru dublul campion mondial de raliuri, Carlos Sainz Sr, când a urcat în spate cu mașina Acciona Sainz.

    Mai multe ştiri despre Campionatul de Extreme E găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss