More

    Latest Posts

    Ducati urmează să încheie un nou contract cu Bagnaia

    Ducati finalizează ultimele detalii ale unui nou contract cu Francesco Bagnaia care îl va duce pe italian până la sfârșitul anului 2024.

    Bagnaia a fost pilot Ducati de-a lungul întregii sale cariere în MotoGP, debutând cu marca la echipa Pramac în 2019 și rămânând acolo pentru 2020, înainte de a fi promovat în echipa de uzină sezonul trecut. După doi ani grei cu Pramac, în care a obținut doar un podium, 2021 s-a dovedit a fi un sezon remarcabil pentru Bagnaia la Ducati, deoarece a câștigat patru curse în drumul său spre locul secund în campionat, ratând în fața lui Fabio Quartararo de la Yamaha cu doar 26 de puncte.

    Odată cu îmbunătățirile aduse de Ducati și venirea lui Bagnaia în clasa regină, italianul se îndreaptă spre noul sezon ca favorit la provocarea pentru campionat. Se înțelege că Ducati speră să finalizeze noul său contract de doi ani cu Bagnaia înainte de începerea sezonului 2022, pe 6 martie, în Qatar. „În acest moment suntem foarte aproape de reînnoirea contractului lui Pecco”, a declarat directorul sportiv Ducati Paolo Ciabatti în Malaezia, în timpul testului de pre-sezon de la Sepang.

    “Dacă nu există surprize, se va face. Aceasta trebuie să fie dezvoltarea firească a lucrurilor.” Noua înțelegere a lui Bagnaia va aduce probabil cu sine o creștere a salariului pentru italian, despre care se crede că anul trecut avea un salariu de bază de 800.000 de euro, deși a primit încă 800.000 de euro în bonusuri de performanță. În ceea ce privește cine va fi coechipierul lui Bagnaia din 2023, se înțelege că Ducati va lua mai mult timp pentru a lua o decizie finală.

    Actualul coechipier al lui Bagnaia este triplul câștigător de cursă Jack Miller, australianul fiind necontractat la sfârșitul anului. Se crede că Jorge Martin de la Pramac, care a câștigat o cursă în sezonul său de debut în 2021, și Enea Bastianini de la Gresini, care a obținut două podiumuri pe o Ducati de doi ani în campania sa de începător din 2021, sunt în cursă pentru al doilea loc de echipă de uzină.

    Este puțin probabil ca Ducati să caute în altă parte pe piața piloților pentru a-și completa gama din 2023, având în vedere adâncimea talentului pe care îl are în rândurile sale actuale prin echipa sa de uzină, Pramac, Gresini și VR46.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de MotoGP găsiți AICI!
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Motorsport Network

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss