Noul CEO al Formulei 1, Stefano Domenicali, spune că evidențierea problemelor sociale, trebuie să continue, prin mișcarea „We Race As One”, iar piloții trebuie să fie ambasadorii care să livreze mesajul.
F1 a lansat această campanie, înaintea sezonului din 2020, pentru a evidenția lupta care se duce pe plan global, împotriva coronavirusului și pentru a incuraja diversitatea, condamnând injustiția pe considerente rasiale.
Înaintea fiecărei curse, a fost alocat un timp, în care piloții erau invitați să transmită un mesaj anti-rasism. F1, alături de echipe și piloți, va explora posibilitățile pentru 2021, ca să decidă, cu ce scopuri va fi utilizat, timpul de dinainte de curse.
Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Noul CEO, Domenicali, consideră că este important ca F1 să continue să evidențieze problemele sociale care apar pe glob: „Cred că anul trecut, ne-am concentrat atenția foarte mult, pe ceea ce reprezintă rasismul”, a declarat Domenicali pentru Sky Sports.
„Dar diversitatea și We Race As One, ne va oferi oportunitatea de a aduce în prim-plan, înainte de startul fiecărei curse, un subiect important. Ne gândim, alături de piloți și echipe, să folosim notorietatea pe care o are F1 în lume, pentru diversitate și We Race As One.”
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
„Vom folosi acest moment, ca să arătam că F1, face parte din această lume. Formula 1 vrea să aibă un rol activ, în evidentirea valorilor. Piloții pricep din ce în ce mai mult, că ei sunt ambasadorii F1, nu doar pentru detaliile tehnice, dar și în ceea ce privește, livrarea mesajului corect, în lume,”, a spus Domenicali.
„Desigur că nu dorim să ajungem să ne implicăm politic, deoarece nu este treaba noastră, dar vrem să evidențiem valorile societății. Cred că tinerii piloți, înțeleg altfel, sensibilitatea care înconjoară acest subiect.”
We Race As One este platforma principală, în ceea ce privește responsabilitatea socială, iar asta se extinde către îmbunătățirea sustenabilitatii și reducerea amprentei de carbon la zero, până în 2030.
Sursa: Formula 1 World ChampionshipPhotocredit: Formula 1 World Championship
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.