Toto Wolff și Christian Horner continuă să se confrunte într-o dispută aprinsă cu privire la amploarea modificărilor de personal. De ce șeful echipei Mercedes așteaptă deja cu interes sezonul 2026 din F1?
Următoarea etapă în schimbul de lovituri între șeful echipei Mercedes Toto Wollf, și șeful echipei Red Bull Christian Horner: problema continuă să fie fluctuația de personal între echipe. Potrivit unei declarații directe a lui Horner, 220 de angajați de la Mercedes AMG High Performance Power Trains au plecat la Red Bull Power Trains.
Wolff nu a fost dispus să accepte acest lucru și a replicat recent cu o altă remarcă ascuțită: „Trebuie să lucreze la abilitățile sale de matematică. Au fost 19 ingineri”. Cu toate acestea, șeful Mercedes nu a vrut oricum să mențină atât de sus toată problema. „Oricare ar fi aceste cifre, cred că există o variație naturală între echipe. Angajații vin și pleacă, ceea ce este complet normal”, a liniștit Wolff.
Wolff: Motorul Mercedes a fost punctul de referință în Formula 1 din 2014
De asemenea, austriacul a transmis calm și încredere în echipă în ceea ce privește viitoarea dezvoltare a motoarelor la Mercedes: „Cred că avem un departament de motoare care este cât se poate de bun, cu un management de primă clasă. Nu există absolut nimic la HPP pe care mi-aș dori să fie diferit – nici în ceea ce privește organizarea, nici în ceea ce privește oamenii cu care am norocul să lucrez acolo. Este pur și simplu o organizație perfectă. Puteți vedea că ei doar livrează și că o fac de mult timp.”
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
Mercedes a suferit la începutul erei efectului de sol în 2022 și a avut cel mai prost început de sezon din ultimii ani în 2024. Cât timp va mai sta Toto Wolff în siguranță în scaunul de șef înainte ca el și echipa să fie nevoiți să tragă consecințele acestei performanțe dezolante?
„Din 2014, am fost cam măsura tuturor lucrurilor, sau poate reperul cu un motor diferit. Acest lucru nu s-a schimbat”, a adăugat Wolff. El așteaptă cu nerăbdare viitorul Formulei 1 cu noile reglementări privind motoarele: „Abia aștept să vină 2026 și să vedem diferitele niveluri de performanță ale unităților de propulsie.”
Nu doar piața de recrutare a inginerilor și mecanicilor este în plină agitație. Max Verstappen a fost de asemenea, legat de o plecare de la echipa austriacă de curse timp de câteva săptămâni. Toto Wolff a salutat acest lucru, care l-a implicat din nou într-o dispută cu Horner.
Monaco-GP, Circuit de Monaco:
01. Charles Leclerc (MC), Ferrari, 2:23:15,554 h
02. Oscar Piastri (AUS), McLaren, +7,152 sec
03. Carlos Sainz (E), Ferrari, +7,585
04. Lando Norris (GB), McLaren, +8,650
05. George Russell (GB), Mercedes, +13,309
06. Max Verstappen (NL), Red Bull Racing, +13,858
07. Lewis Hamilton (GB), Mercedes, +14,908
08. Yuki Tsunoda (J), Racing Bulls, +1
09. Alex Albon (T), Williams, +1
10. Pierre Gasly (F), Alpine, +1
11. Fernando Alonso (E), Aston Martin, +1
12. Daniel Ricciardo (AUS), Racing Bulls, +2
13. Valtteri Bottas (FIN), Sauber, +2
14. Lance Stroll (CDN), Aston Martin, +2
15. Logan Sargeant (USA), Williams, +2
16. Guanyu Zhou (RCH), Sauber, +2
Out:
Esteban Ocon (F), Alpine
Sergio Perez (MEX), Red Bull Racing
Nico Hulkenberg (D), Haas
Kevin Magnussen (DK), Haas
Clasamentul Campionatului Mondial (după 8 din 24 de Mari Premii și 2 din 6 sprinturi)
Piloti:
01. Verstappen 169 Punkte
02. Leclerc 138
03. Norris 113
04. Sainz 108
05. Perez 107
06. Piastri 71
07. Russell 54
08. Hamilton 42
09. Alonso 33
10. Tsunoda 19
11. Stroll 11
12. Oliver Bearman (GB) 6
13. Hulkenberg 6
14. Ricciardo 5
15. Albon 2
16. Ocon 1
17. Magnussen 1
18. Gasly 1
19. Zhou 0
20. Bottas 0
21. Sargeant 0
Echipe:
01. Red Bull Racing 276 Punkte
02. Ferrari 252
03. McLaren 184
04. Mercedes 96
05. Aston Martin 44
06. Racing Bulls 24
07. Haas 7
08. Williams 2
09. Alpine 2
10. Sauber 0
- Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor: TricouMania
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.