Latest Posts

Detaliul care i-a adus lui Lewis Hamilton cea de-a 92-a victorie la Marele Premiu al Portugaliei

Vizualizări: 13773

Lewis Hamilton este în centrul atenției, după ce a doborât recordul de 91 de victorii al lui Michael Schumacher, la Marele Premiu al Portugaliei, scriind astfel istorie în Formula 1. Dar a 92-a victorie a pilotului britanic nu a venit din noroc. Atât Hamilton, cât și echipa sa, s-au coordonat și calibrat perfect pentru circuitul portughez.

Mercedes a explicat setup-ul care a dus la victoria dominantă a lui Lewis Hamilton în Marele Premiu al Portugaliei, de duminică, care l-a văzut batând recordul de victorii din toate timpurile de la Formula 1.Hamilton a câștigat cea de-a 92-a victorie în carieră după ce și-a revenit dintr-un început slab în condiții de aderență scăzută pentru a-l trece pe coechipierul Valtteri Bottas în timpul primei perioade, înainte de a câștiga cursa cu peste 25 de secunde.

Hamilton a spus după cursă că a pus un accent deosebit pe pregătirea cursei la Portimao după ce s-a luptat în mare parte din weekend în condiții de aderență scăzută, cu condiții meteorologice mai reci și cu unele pete de ploaie care îngreunează și startul.

Directorul de inginerie al Mercedes F1, Andrew Shovlin, a explicat după cursă că s-a luat decizia de a utiliza un nivel de aripă care să ofere Hamilton și Bottas mai multă forță de apăsare de sâmbătă înainte. Shovlin a spus că direcția de instalare luată de Hamilton i-a ajutat gestionarea și încălzirea anvelopelor, care s-au dovedit deosebit de decisive împotriva lui Bottas. Ritmul finlandezului s-a estompat spre sfârșitul perioadei de deschidere, lăsându-l la nouă secunde de coechipierul său în frunte, înaintea opririlor.

„Sâmbătă dimineață, am încercat două niveluri diferite de aripă”, a explicat Shovlin.„Începusem weekendul cu o aripă mai ușoară și  a fost cu siguranță decizia potrivită.Forța mai mare de apăsare ne-ar fi ajutat astăzi și dacă picăturile de ploaie s-ar fi transformat într-o ploaie adevărată. ”

„Dar” -Hamilton vorbește mai mult despre modul în care a obținut echilibrul mașinii pentru a folosi ca anvelopele să nu fie prea greu la ambele capete. Calificarea a fost într-adevăr despre încălzire și obținerea temperaturii potrivite. „ În cursă, anvelopele din partea stângă sunt cele stresate aici și pur și simplu nu funcționează prea mult față sau spate, pentru că atunci echilibrul începe să dispară. ”

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

„Lewis este în mod natural bun în gestionarea anvelopelor. Are o senzație foarte bună pentru locul în care le uzează, și este capabil să păstreze cauciucul pe ele. „A spus Shovlin

Bottas a primit o cerere de a lua cauciucuri moi pentru a doua etapă a cursei respinsă de Mercedes, care l-a menținut pe strategia lui Hamilton oferindu-i un set de probleme.

În timp ce Bottas a raportat o vibrație pe anvelopele sale, ceea ce înseamnă că trebuia să oprească la boxe, Hamilton a spus că mediile lui păreau în formă bună și că ar fi putut merge mai departe în cursă înainte de a face oprirea.

După opririle lor, Bottas a văzut creșterea decalajului față de Hamilton după ce a întâlnit mașini care au ieșit din boxe, provocându-l să se retragă și să nu-și ridice anvelopele la temperatură.

„Cred că elementul cheie aici este temperatura anvelopelor, deoarece dacă puteți genera temperatura, aderența va crește”, a explicat Shovlin.

„ Petrecem 90% din curse în care de fapt avem temperaturi prea mari, și încercăm să menținem anvelopele reci, dar suntem în situația opusă aici, în aceste condiții reci agravate cu puțină ploaie. A fost cel mai evident în acea tranziție pe anvelope dure. Așa că Lewis le-a făcut să funcționeze destul de bine, destul de repede. Valtteri a decăzut în trafic, ceea ce însemna că trebuia să alerge în ritmul lor, nu în ritmul natural, și în acel moment, au existat aproximativ 10 grade de diferență în temperatura anvelopei. Puteți vedea că s-a manifestat suficient de aproape o secundă de tur. Deci, cheia se află în diferența de temperatură” a relatat Andrew Shovlin.

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss