ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    De ce motoarele Turbo Hibride V6 utilizate în F1 vor rămâne în 2021…

    Motoarele hibride turbo V6 au obținut rezultate incredibile de când au fost introduse în 2014. Puterea de vârf se află acum în regiunea de 1.000 bhp – niveluri care nu au fost văzute de la ultimii ani ai motorului motor V10 aspirat în mod normal, care consumau aproape de două ori mai mult combustibil.

    Dar această eficiență este, probabil, motivul pentru care unitățile nu fac pentru motoare de curse excelente. Unitățile sunt complicate în timpul cursei, iar altele au criticat zgomotul mai puțin tare pe care le produc motoarele în comparație cu V8-urile care le-au precedat.

    Cu puțin peste un an în urmă, conducerea FIA și Formula 1 a anunțat planurile de revizuire a formatului de motor al sportului în 2021 pentru a aborda aceste și alte critici.

    Planul a fost acela de a elimina o componentă-cheie a trenului de acționare hibrid – MGU-H – care generează energie din căldura generată de sistemul de evacuare. MGU-K trebuia să devină mai puternică, iar piloții să aibă un control mai mare asupra funcționării sale, pentru a contracara criticile conform cărora cursele au fost conduse de inginerii de rasă. Și limita rev va crește la 18.000rpm pentru a crea un sunet mai dramatic.

    Dar, după negocierile ulterioare dintre FIA, FOM și echipe, MGU-H este acum stabilit să rămână. De ce s-au întors de la o nouă formulă pentru a rămâne cu cel vechi?

    Ferrari și alți producători au făcut lobby pentru ca MGU-H să fie păstrați, după ce au cheltuit sume de nouă cifre pentru dezvoltarea sa. Producătorii au fost deosebit de atenți la potențialul “dublu” de a avea nevoie să dezvolte motoarele actuale până la sfârșitul anului 2020, construind în același timp unități complet noi pentru anul 2021.

    Planul Liberty Media pentru o revoluție a regulilor din 2021 se transformă în bătălia obișnuită dintre echipe și organizator pe noi reguli.
    Când s-au spart năzuințele că un nou format de motor ar atrage noi producători în sport, motivul principal pentru schimbarea formulei a fost pierdut.

    Potrivit CEO-ului FOM Chase Carey, discuțiile dintre F1, FIA și echipe au condus la concluzia că criticile actualelor unități de putere prin alte domenii ale cărții de reglementare fără a aduce modificări fundamentale ale specificațiilor motorului care duc la noi evoluții costisitoare.

    “Încă de la începuturile noastre, obiectivele noastre asupra motorului au fost: mai simple, mai ieftine, mai puternice, mai mult zgomot”, a spus Carey în timpul unui apel către investitori. “Să conducă piloții.”

    “Acum un an, probabil că ne îndreptăm spre un motor mai puternic reconstruit”, a adăugat el. “Pe măsură ce am discutat, cu toate echipele am ajuns la un acord că calea cea bună este stabilizarea motorului existent și căsătoria cu o serie de reglementări sportive și tehnice care au îmbunătățit concurența și au contribuit la îmbunătățirea abordării problemelor economice din jurul .“

    Detaliile fine ale regulilor sunt încă în curs de lucru, a spus Carey. “Sunt sigur că vor continua să existe reglementări care evoluează cu asta. Dar cred că traseul motorului pe care mergem este destul de bine de acord și continuă să fie rafinat prin procesul de reglementare. ”

    Dar preocuparea rămâne că, deoarece motoarele lui F1 sunt atât de sofisticate și specializate, iar producătorii actuali le-au urmărit pe parcursul a aproape cinci sezoane, că orice nou producător va fi într-un dezavantaj enorm. Permițând concurenților actuali să păstreze același format, a garantat F1 că nu vor apărea în curând producători noi?

    Carey consideră că accentul pus pe reducerea costurilor, pe care noile norme sunt menite să le atingă, se va aplica producătorilor existenți și noilor producători în mod egal.

    Porsche, care a folosit un hibrid V4 în WEC, a refuzat să intre în F1.
    “De aceea regulamentele sunt importante. Cred că ceea ce am ajuns la un acord cu toți a fost convins de stabilizare.

    “Când aveți un motor nou, toată lumea începe de la zero și există întotdeauna consecințe neintenționate dintr-un motor nou. Un factor, de exemplu, care a ieșit din acest lucru este limitarea timpului dyno, care este probabil una dintre consecințele mai scumpe, deoarece vă permite să testați deschise sau pur și simplu aruncați lucruri împotriva peretelui și testați-l.

    “Gradul în care doriți să vă adresați cât de mult timp și bani pot fi cheltuite pentru a testa o listă nesfârșită de îmbunătățiri teoretice este probabil un exemplu de tot atât de important ca orice pentru a încerca să facă motoarele, atât din perspectiva concurenței, cât și din perspectiva de afaceri, viabilă și atractivă pentru jucătorii existenți și noi.

    “Intenția nu a fost doar de a îmbunătăți calea pentru producătorii existenți, ci de a dezvolta o cale pe care credem că este atrăgătoare și interesantă pentru noii producători”.

    Un alt factor în decizia de a păstra actualul format al motorului a fost dorința de a se asigura că F1 rămâne la vârful tehnologiei.

    “Tehnologia din acest sport este incredibil de importantă”, a spus Carey. “Avem o tehnologie care este la un kilometru dincolo de orice altceva de acolo la orice nivel cu privire la eficiența acestor motoare.

    “Una dintre povestile care au fost spuse destul de bine este acest motor hibrid nou care a ieșit cu câțiva ani în urmă, performanțele incredibile pe care le primește astăzi cu o bază mult mai eficientă de combustibil decât motoarele anterioare.

    “Am vrut să ne asigurăm că vom continua să avem motorul hibrid care a fost relevant astăzi, dar în partea de sus a piramidei, în termeni de tehnologie, care în multe privințe se află în fruntea a ceea ce se întâmplă în lume. Asadar, cred ca atinge toate lucrurile pe care cred ca o parte din aceasta este ceea ce atrage si noii producatori de motoare corecte in ea. ”

    Carey a descris discuțiile dintre părți ca un exemplu al soluției conduse de consens Liberty Media vrea să guverneze F1 până în prezent. Va trebui să așteptăm până în 2021 pentru a descoperi dacă atingerea ușoară a regulilor motorului din 2021 își îndeplinește obiectivele sau se dovedește a fi un compromis prea departe.

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss