More

    Latest Posts

    De ce Mercedes nu este încă pregătită să „accepte pierderile” cu conceptul de modelul W13

    Poate că Mercedes a catalogat weekendul de Formula 1 de la Imola ca fiind unul pierdut, dar echipa nu este încă pregătită să renunțe la conceptul său W13.

    Luptele de competitivitate ale constructorului german au atins cel mai scăzut nivel al sezonului până acum la Imola, deoarece nici Lewis Hamilton și nici George Russell nu au reușit să intre în top 10 în calificări. Cei doi nu au progresat prea mult nici în cursa de sprint și riscă să plece de la Marele Premiu din Emilia Romagna fără niciun punct.

    Eșecul echipei Mercedes AMG F1 de a face progrese în reducerea decalajelor față de Scuderia Ferrari și Red Bull Racing în acest sezon, în condițiile în care încă nu înțelege cum să deblocheze potențialul pe care crede că îl are mașina sa de Formula 1, i-a determinat deja pe unii să sugereze că ar putea veni timpul pentru măsuri mai drastice. Acest lucru ar putea include fie renunțarea la eforturile sale de îmbunătățire a modelului W13 pentru a se concentra mai devreme asupra mașinii sale din 2023, fie alegerea de a arunca prosopul și de a începe lucrul la un concept complet nou cât mai curând posibil.

    Verstappen, Emilia

    Șeful echipei Mercedes AMG F1, Toto Wolff, este ferm convins că un astfel de moment nu a sosit încă, deoarece rămâne convins că va ajunge în cele din urmă la fundul problemei care face ca mașina sa să nu producă performanța pe care crede că este blocată în ea. „Cred că avem o direcție, în care știm cum putem debloca potențialul care se află în mașină și care ne-ar aduce mult, mult mai aproape”, a declarat Toto Wolff „Dar, în acest moment, nu avem cheia”.

    Se înțelege că există o serie de dezvoltări care urmează să fie făcute în jurul datei GP-ului Spaniei și care, speră echipa Mercedes AMG F1, vor îmbunătăți fluxul de aer pe podea pentru a ajuta la minimizarea fenomenului de porpoising, care încă îl ține în urmă. Toto Wolff a declarat: „Cred că toate bunătățile și răutățile se întâmplă în principal pe podea, așa cum este în prezent. Avem idei și concepte interesante pe care le încercăm și pe care le explorăm, care trebuie să se regăsească pe mașină în următoarele câteva curse”.

    Întrebat dacă au apărut îndoieli cu privire la conceptul Mercedes AMG F1, care include soluția sa de tip „zero sidepod”, Toto Wolff nu crede că este cazul să abandoneze tot ceea ce a făcut și să pornească de la o foaie de hârtie curată pentru W14. „Aș spune că nu există un concept greșit”, a spus Toto Wolff. „Dar există o parte din ceea ce am făcut care pur și simplu nu funcționează cu regulamentele și care este aceasta? Nu trebuie să aruncați la gunoi bunătatea. Puteți păstra bunătatea. Dar dacă există zone fundamentale care nu ne permit să deblocăm potențialul pe care credem că îl avem în mașină, atunci, evident, da, trebuie să reduci pierderile”.

    Romagna, Leclerc

    Faptul că Toto Wolff vorbește despre faptul că echipa își reduce pierderile este poate cât se poate de aproape de o recunoaștere a faptului că s-ar putea să fi greșit, dar el este ferm convins că nu se poate ajunge la un astfel de punct până când echipa nu știe exact unde se află problemele. Întrebat de presă cât de repede ar putea veni un astfel de punct, Toto Wolff a spus: „Este destul de definit, pentru că ar însemna să spui: „OK, unde este linia de bază acum? Există o nouă linie de bază de la care putem porni, de unde credem că putem debloca mai mult potențial?”

    „Și dacă ne-am fi gândit la asta, am fi făcut-o acum cinci luni. Credem că aceasta este direcția de dezvoltare pe care trebuie să o luăm. Este un exercițiu destul de complicat de făcut și de spus, pentru că înainte de a lua o astfel de decizie, trebuie să continuăm cu adevărat în domeniul științific și să continuăm să aflăm despre ce este vorba, pentru că numai atunci poți spune cu adevărat: „OK, reducem pierderile, trecem la anul”. O poți face dacă înțelegi unde ai greșit, iar în acest moment pur și simplu nu o facem. Nu încă”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss